Skip to main content

AUDIENŢE. Asia Express, Las Fierbinţi şi Visuri la cheie în cea mai disputată zi a săptămânii

 
AUDIENŢE. Asia Express, Las Fierbinţi şi Visuri la cheie în cea mai disputată zi a săptămânii

AUDIENŢE. Las Fierbinţi, Visuri la cheie şi Asia Express îşi dispută ziua de miercuri, poate ziua din săptămână cu cele mai împărţite audienţe. Asta pentru că Asia Express se intersectează la început cu Las Fierbinţi, apoi cu Visuri la cheie.

Publicitate

Săptămâna trecută, pe prima parte a serii, adică pe "bucata" Las Fierbinţi, lucrurile au fost cât se poate de clare: serialul de pe Pro TV se duce mult şi detaşat în faţă. "Împărţeala" pe targeturi a început pe intervalul Visuri la cheie, unde Asia Express a câştigat teren.

Cum a fost în această săptămână? Se menţin tendinţele?

Să luăm intervalele pe rând:

Las Fierbinţi (20.30-21.30)

Pro TV "deschide" competiţia cu Asia Express la distanţă în prima oră de intersecţie cu show-ul. Las Fierbinţi îşi menţine poziţia de lider detaşat cu noul sezon. 

La nivel naţional, de exemplu, audienţa Pro TV a fost dublă, în comparaţie cu Antena 1: peste 1,7 milioane de telespectatori la Las Fierbinţi şi 970.000 la Asia Express. Diferenţa a fost mai mică pe segmentul comercial al Antenei 1 (21-54 de ani, urban), unde Las Fierbinţi număra 370.000 de telespectatori, iar Antena 1 - 305.000.

Visuri la cheie (21.30-23.30)

Balanţa audienţelor s-a echilibrat pe intervalul Visuri la cheie, iar Asia Express a câştigat două segmete de public.

La nivelul întregii ţări, Visurile au ţinut nivelul la un milion de telespectatori, faţă de 825.000 la Asia Express. La oraşe însă, Asia Express a trecut pe primul loc (540.000 la Antena 1, cu 60.000 peste Pro TV).

Pe publicurile comerciale, cifre care muţumesc şi Pro TV, şi Antena 1 - fiecare post a câştigat pe targetul lui:

- Antena 1 a fost prima pe segmentul 21-54 de ani urban (targetul staţiei), la doar 10.000 de telespectatori în faţa Pro TV. 

- Pro TV a fost primul pe segmentul lui comercial (21-54 de ani Naţional ABCD), cu peste 100.000 de telespectatori în faţă pe acest segment

Asia Express (20.30 - 00.30)

Avantajul obţinut de Asia Express pe intersecţia cu Visuri la cheie a echilibrat audienţa emisiunii pentru tot intervalul de difuzare.

"Ediţia de aseară a reality show-ului s-a impus ca lider de audienţă la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani, obţinând o audienţă medie de 5.5 puncte de rating şi 21.8% cotă de piaţă", anunţă cei de la Antena 1.

Pe acest segment, cifrele au fost aproape egale cu cele ale Pro TV: erau 256.000 de telespectatori la Asia Express şi 250.000 la Pro TV.

Asia Express a reuşit să obţină primul loc după media pe tot intervalul şi la oraşe: "5.4 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 17.7%, în timp ce următorul clasat, Pro TV, înregistra 5.1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 16.5%", spune postul. Adică 535.000 de telespectatori la Asia Express şi 500.000 la Pro TV. 

Pe publicul naţional, pe tot intervalul Asia Epress, Pro TV a nunărat peste un milion de români, iar Antena 1 - 810.000.

Dacă Antena 1 a câştigat pe propriul target comercial (21-54 urban), la fel a făcut şi Pro TV: a fost primul pe targetul propriu, 21-54 naţional ABCD (390.000 vs 315.000).

Audienţele de săptămâna trecută, aici: AUDIENŢE. Cine a câştigat lupta Asia Express, Las Fierbinţi, Visuri la cheie? Toţi! Cum aşa?

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus