AUDIENŢE Vocea României. Show-ul de pe Pro TV a pornit în noul sezon pe primul loc în clasamentele de audienţă. Câţi români s-au uitat?
Potrivit datelor Pro TV, audienţa medie a emisiunii cu Tudor Chirilă, Elena Rimes, Horia Brenciu, Smiley şi Theo Rose a fost de peste 1,1 milioane de români care s-au uitat în fiecare minut la show. Cu această audienţă, Vocea a fost prima opţiune vineri seara.
La concurenţă cu Vocea României, Antena 1 a difuzat serialul Lia, care a debutat joi seara.
Cum a fost faţă de anul trecut?
În comparaţie cu startul sezonului 2023, audienţa Vocii a fost uşor mai mică. Pe 8 septembrie 2023 (când Vocea se bătea tot cu un serial de pe Antena 1 - Camera 609), la talent-show-ul muzical se uitau aproape 1,3 milioane de români.
Vezi cum a debutat Vocea României anul trecut, aici: În Camera 609 s-a auzit mai mult Vocea. Show-ul de pe Pro TV a lăsat în urmă serialul românesc de pe Antena 1
Vezi audienţele Vocea României la prima difuzare, de la primul sezon, pe ani, aici: Cum a debutat Vocea României de-a lungul timpului. Care dintre sezoane a fost lider de audienţă?
Ce s-a întâmplat pe segmentul comercial al Pro TV pe intervalul emisiunii prezentate de Pavel Bartoş?
Staţia anunţă că "în rândul publicului naţional, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD. Emisiunea a înregistrat 6.5 puncte de rating şi 24.1% cotă de piaţă, în timp ce televiziunea de pe poziţia secundă avea 5.1 puncte de rating şi 19.0% share".
În cifre absolute, înseamnă că la Vocea României se uitau aproximativ 420.000 de telespectatori din segmentul comercial al Pro TV, în timp ce pe Antena 1 era în jur de 330.000.