
AUDIENŢE VOCEA ROMÂNIEI. Start pe primul loc pentru Vocea României în sezonul cu numărul 13. Emisiunea prezentată de Pavel Bartoş a fost, de departe, cea mai urmărită în seara de vineri, 12 septembrie.
La nivel general, în fiecare minut erau pe Voce peste 1,1 milioane de telespectatori din întreaga ţară.
În minutul de vârf, la ora 20.43, se uitau la Vocea României 1,4 milioane de români.
Ce concurenţă a avut Vocea României?
- Antena 1: serialul Iubire cu parfum de lavandă
- Kanal D: serial turcesc Minciuni de familie
- Happy Channel: Capcana iubirii şi Dulceaţă amară (tot seriale turceşti)
- DigiSport: meci Universitatea Cluj - Rapid
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa posturilor TV vineri, 12 septembrie, pe intervalul Vocea României (20.30 - 23.40):
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, în fiecare minut al primei ediţii Vocea României din 2025 s-au uitat peste 1,1 milioane de români, cu aproape 300.000 mai mulţi decât la serialul de pe Antena 1.
Audienţele de la startul sezonului 13 sunt aproape identice cu cele înregistrate în septembrie anul trecut. Şi atunci, ca şi acum, media a fost în jur de 1,1 milioane de români, iar vârful de un milion şi jumătate.
O seară cu meci s-a văzut şi în audienţe, cu DigiSport pe locul patru la nivel naţional cu partida Universitatea Cluj- Rapid.
URBAN. Emisiunea cu Tudor Chirilă, Irina Rimes, Teo Rose, Horia Brenciu şi Smiley s-a detaşat şi la oraşe, cu o medie de 700.000 de telespectatori. Audienţa a fost dublă în comparaţie cu locul al doilea, ocupat de Antena 1.
Şi în mediul urban, clasamentul a fost completat de serialul turcesc de pe Kanal D şi de meciul de pe DigiSport.
COMERCIAL NAŢIONAL 21-54 ABCD. Cea mai mare cotă de piaţă a fost înregistrată de Pro TV pe publicul comercial al staţiei, adică Naţional 21-54 de ani ABCD. Pe acest segment, cota de piaţă (share) s-a aproapiat de 30 de procente, ceea ce înseamnă că aproape unul din trei telespectatori care avea televizorul deschis era cu ochii pe Vocea României.
În cifre absolute, înseamnă aproape jumătate de milion de telespectatori la Pro TV, faţă de 250.000 la Antena 1.
Ce s-a întâmplat în emisiune?
- Cel care a deschis seara cu o întoarcere de 4 scaune şi i-a impresionat pe antrenori, Adrian Cârciova (Tony Baboon), a ales să meargă mai departe alături de Irina Rimes.
- Smiley i-a convins pe Charlize Maalouf şi Peter Donegan să vină în echipa sa, după ce s-a luptat cu toţi ceilalţi antrenori care au fost surprinşi de momentele lor.
- Tudor Chirilă l-a câştigat, după ce a dat un SuperBlock, pe Ştefan Burlacu, iar Florentina Matei, care a întors toate scaunele cu interpretarea ei, a ales tot echipa Tudor.
- Theo Rose şi Horia Brenciu au reuşit să aducă în echipa lor două voci: Denisa Cramba şi Paul Ananie.
GALERIE FOTO. Vocea României, prima ediţie, în imagini
[galerry]
Audienţa posturilor TV de vineri, 12 septembrie, pe intervalul Vocea României (20.30 - 23.40), la nivel NAŢIONAL:
1. Pro TV - 1.108.000 (6,4 rtg, 19,2 share)
2. Antena 1 - 870.000 ( rtg, share)
3. Kanal D - 580.000
4. DigiSport - 345.000
5. România TV - 300.000
6. Happy Channel - 230.000
Audienţa posturilor TV vineri, 12 septembrie, pe intervalul Vocea României (20.30 - 23.40), în mediul URBAN:
1. Pro TV - 700.000 (7,1 rtg, 22,5 share)
2. Antena 1 - 340.000 (3,4 rtg, 10,9 share)
3. Kanal D - 293.000
4. DigiSport - 192.000
5. România TV - 160.000
6. Happy Channel - 150.000
Audienţa posturilor TV vineri, 12 septembrie, pe intervalul Vocea României (20.30 - 23.40), pe publicul COMERCIAL 21-54 NATIONAL ABCD:
1. Pro TV - 483.000 (7,6 rtg, 28,4 share)
2. Antena 1 - 247.000 (3,9 rtg, 14,6 share)
3. Kanal D - 128.000
4. DigiSport - 104.000
5. Antena Stars - 43.000
6. Realitatea Plus - 36.000
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro