
AUDIENŢE. Trei zile de weekend, trei emisiuni "de forţă" pe Pro TV şi Antena 1, trei clasamente diferite pentru Vocea României, The Ticket cu Mihai Bendeac şi Asia Express.
Cine a fost pe primul loc? Care au fost topurile pentru vineri, sâmbătă şi duminică.
Vineri, nimeni nu a suflat în faţa Vocii. Aici clasamentul e clar. Sâmbătă, emisiunea The Ticket, cu Mihai Bendeac, Micutzu şi Delia în juriu a reuşit să câştige un segment de audienţă. Care, în text. Duminică, în schimb, şi Pro TV a fost primul în faţa Asia Express. Cum?
Duminică seara, FCSB a urcat bine în top posturile care au dat meciul cu Oţelul, DigiSport şi PrimaSport.
Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, audienţele celor trei emisiuni în weekendul 26 - 28 septembrie.
Să le luăm pe rând:
1. Vineri. Audienţe Vocea României: emisiunea cu Pavel Bartoş, pe primul loc la distanţă
Nicio emoţie vineri seara pentru Vocea României, de pe Pro TV: locul întâi, "pe linie".
La nivelul întregii ţări, Vocea a scos o medie de 1,1 milioane de români care se uitau în fiecare minut la talent-show. Pe Antena 1 erau 800.000 de telespectatori din ţară, iar pe Kanal D - aproape 700.000.
La oraşe, emisiunea cu Tudor Chirilă, Smiley, Teo Rose, Horia Brenciu şi Irina Rimes a ţinut în faţa televizoarelor aproape 700.000 de telespectatori, faţă de 325.000 la Antena 1 şi puţin peste 300.000 la serialul turcesc de la Kanal D.
Primul loc şi pe publicul comercial 21-54 de ani, cu aproape 300.000 de telespectatori, de două ori mai mulţi decât la Antena 1 şi de trei ori peste locul trei - Digisport, cu meci de fotbal.
2. Sâmbătă. Audienţe The Ticket: Bendeac prinde un prim loc. Pe ce segment?
Audienţele au fost o idee mai împărţite (şi mai apropiate) sâmbătă seara. Pro TV a fost cel mai urmărit pe două segmente, pe naţional şi pe publicul comercial. Antena 1 a fost pe primul loc la oraşe.
Pe intervalul The Ticket, emisiunea de pe Antena 1 a fost văzută de 730.000 de telespectatori. În acest timp - vorbim de intervalul 20.00-00.000, pe Pro TV erau cu 100.000 de români mai mult.
Emisiunea gândită de Mihai Bendeac şi Mona Segall a reuşit să se plaseze pe primul loc la oraşe, unde a depăşit 400.000 de telespectatori pe minut. Pro TV a fost pe poziţia a doua, la 20.000 de telespectatori în urmă.
Şi pe publicul comercial diferenţa a fost mică. Pro TV a câştigat acest segment, cu 190.000 de telespectatori media, urmată de Antena 1, la 20.000 distanţă.
Kanal D a completat top trei sâmbătă seara, pe toate segmentele de public.
3. Duminică. Audienţe Asia Express: Pro TV îşi adjudecă un segment, Antena - două
Primul loc a fost disputat duminică seara tot între Antena 1 şi Pro TV. Ce a "luat" Asia Express şi unde a câştigat Pro TV?
Duminică seara, pe intervalul Asia Express (20.00-00.00), Pro TV a avut o medie se 840.000 de români pe post, la un film din seria Furios şi Iute. Antena 1 a fost pe poziţia a doua, cu aproape 800.000 de telespectatori.
Kanal D a sărit de jumătate de milion de români.
De notat DigiSport, cu aproape 400.000 de români pe post, la meciul FCSB - Oţelul. Şi PrimaSport a stat bine cu meciul: 150.000 de români şi un loc în primele 10.
Asia Express a fost pe primul loc la oraşe, cu aproape 520.000 de telespectatori pe minut faţă de aproape 400.000 câţi se uitau la Pro TV.
Şi la oraşe, DigiSport a fost pe patru, după Kanal D (cu aproape 230.000 de telespectatori), iar PrimaSport a stat şi mai bine: locul opt (cu aproape 85.000 de telespectatori).
Pe publicul comercial lupta a fost mai strânsă. Mai simplu spus, fiecare cu comercialul lui:
- Pe comercialul Antena 1 (21-54 urban) a câstigat Asia Express: 240.000, faţă de 220.000 la Pro TV.
- Pe comercialul Pro TV (21-54 naţional ABCD) a fost primul Pro TV: 355.000, faţă de 310.000 la Antena 1.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro