Skip to main content

SEARA SERIALELOR. Cum a pornit noua producţie Scara B, de pe Pro TV? Dar noul sezon Lia, de pe Antena 1?

 
SEARA SERIALELOR. Cum a pornit noua producţie Scara B, de pe Pro TV? Dar noul sezon Lia, de pe Antena 1?

AUDIENŢE. Scara B, pe Pro TV şi Lia, pe Antena 1, au fost premierele serii de joi, 12 septembrie. Cum a ponit noul serial de pe Pro TV? Dar proaspătul sezon Lia de pe Antena 1? Seara a mai adus o premieră: noul sezon Şef sub acoperire.

Publicitate

Câţi români s-au uitat? 

Începem cu serialele, unde Scara B a avut premiera. Serialul este produs de Dragoş Buliga, cel care se ocupă şi de Las Fierbinţi. O premieră, dar de sezon, a avut şi Lia, pe Antene 1.

A prins noul serial de pe Pro TV?

Potrivit datelor Pro TV, peste un milion de telespectatori s-au uitat în fiecare minut la Scara B, care a fost difuzat între orele 21.30 şi 22.30, la concurenţă cu Lia, de pe Antena 1 (care a început mai devreme, de la 20.30). Lia a fost aproape. Astfel, pe intervalul de intersecţia Scara B - Lia, diferenţa dintre Pro TV şi Antena 1 a fost de puţin peste o sută de mii de români. Mai exact, aproape 1,1 milioane de români la Scara B şi aproape un milion la Antena 1.

Pe publicul comercial al Pro TV, staţia anunţă că a avut aproape 25% cotă de piaţă. Pro TV: "în intervalul 21:33 – 22:24, în rândul publicului naţional, cu vârstă cuprinsă între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD. Serialul a înregistrat 6.8 puncte de rating şi 23.2% share, în timp ce televiziunea de pe poziţia secundă avea 5.4 puncte de rating şi 18.3% share".

Cu alte cuvinte, vorbim de 440.000 de telespectatori din targetul comercial la Pro TV şi de aproape 350.000 la Lia, pe Antena 1.

La oraşe, la Scara B s-au uitat peste jumătate de milion de telespectatori (530.000, mai exact), în timp de pe Antena 1, la Lia, erau 460.000, iar la Kanal D - 430.000.

Şef sub acoperire, "şef" pe naţional şi pe comercial. Lia a luat oraşele

Şef sub acoperire a fost difuzat chiar după Scara B, de la 22.30 la 23.30 şi a avut cifre mai mici decât serialul. S-a intersectat tot cu Lia, de pe Antena 1. Rezultatul "confruntării"? Şef sub acoperire a câştigat publicul comercial şi ţara, iar Lia a fost pe primul loc la oraşe.

Mai exact:

Comercialul. Ce spune Pro TV? "În rândul publicului naţional, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 5.7 puncte de rating şi 25.4% cotă de piaţă, faţă de locul 2 care înregistra 4.2 puncte de rating şi 18.9% cotă de piaţă."

Cu alte cuvinte, se uitau la Şef sub acoperire 365.000 de telespectatori din acest segment, faţă de 270.000 la Lia, pe Antena 1.

Naţionalul. "De-a lungul difuzării, peste 800 de mii de români au fost curioşi să vadă ce descoperă şeful intrat sub acoperire", spune Pro TV. Au fost, mai exact, 815.000 la Şef sub acoperire şi aproape 800.000 la Lia.

Urbanul. Oraşele au fost câştigate de serialul Lia pe intervalul Şef sub acoperire, la o diferenţă mică. Astfel, la Antena 1 se uitau la serial aproape 400.000 de telespectatori din zonele urbane. Pro TV a fost pe poziţia a doua la sub 20.000 de telespectatori diferenţă.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus