Skip to main content

EURO 2020. Dacă e semifinală, e rating! Şi meciul Anglia-Danemarca a sărit de două milioane de telespectatori

 
Foto - Hepta
Foto - Hepta

AUDIENŢE. Semifinala Anglia - Danemarca (2-1) s-a văzut la fel de bine ca semifinala Italia - Spania. Meciul de aseară, care a trimis Anglia în finala Euro 2020, a pus Pro TV pe primul loc în topul audienţelor. 

Publicitate

Cu un singur meci rămas din această ediţie Euro, finala Italia dintre şi Anglia, partida de aseară este pe locul doi raportat la rating, dintre toate partidele difuzate până acum de Pro TV. 

Cel mai urmărit meci de până acum este semifinala Italia - Spania, apoi vine meciul Anglia - Danemarca şi nu în ultimul rând amintim partida de la Bucureşti dintre Franţa şi Elveţia. 

Câţi români s-au uitat la partida câştigată de Anglia? Detalii, în continuare: 


CITEŞTE ŞI: EURO 2020. Audienţele tuturor meciurilor de la Euro 2020 de pe Pro TV şi Pro X


Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul meciului Anglia - Danemarca (22:00-00:40):

Naţional. Pro TV a dat cel mai urmărit program, miercuri seară. Meciul câştigat de Anglia în faţa reprezentativei din Danemarca a adunat o medie de peste două milioane de persoane în faţa televizoarelor. 

Pe acelaşi interval Kanal D ocupa locul doi în top, însă la diferenţă considerabilă de lider. Postul Dogan a înregistrat o medie de 730.000 de telespectatori pe minut. 

Podiumul a fost completat de Antena 1, pe interval, cu o medie de 530.000 de oameni. 

Urban. Distanţa dintre lider şi următoarele clasate a fost însemnată şi în mediul urban. Pro TV a numărat, de pe primul loc, un rating mediu de 1,2 milioane de privitori pe minut. 

Kanal D s-a clasat pe doi, însă cu cifre de patru ori mai mici. Aproximativ 300.000 de urmăritori a adunat postul Dogan, când la Pro TV era meciul de la Euro. 

Antena 1 s-a poziţionat pe trei, iar cifrele au fost de cinci ori mai mici în comparaţie cu liderul. Aproape 240.000 de oameni erau se uitau la Antena 1, pe intervalul meciului.

Comercial. Tinerii, într-un număr important, s-au uitat la partida de pe Wembley. Raportat la cota de piaţă, jumătate dintre tinerii care se uitau la televizor în momentul respectiv erau pe meciul difuzat de postul din Pache. 

În cifre, peste jumătate de milion de persoane au stat cu ochii pe semifinala de la Euro. 

Cu audienţe de cinci ori mai mici, Antena 1 şi Kanal D s-au clasat pe locurile doi şi trei. Pe acelaşi interval, cele două posturi întregistrau 92.000, respectiv 81.000 de telespectatori pe minut. 

Audienta posturilor TV miercuri, 7 iulie, pe intervalul meciului Anglia - Danemarca (22:00-00:40), la nivel NATIONAL:

FIELD1 NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.087.000 11.8 35.9
2 Kanal D 731.000 4.1 12.6
3 Antena 1 527.000 3.0 9.1
4 Romania TV 284.000 1.6 4.9
5 Antena 3 243.000 1.4 4.2
6 National TV 164.000 0.9 2.8
7 Antena Stars 159.000 0.9 2.7
8 Pro Cinema 116.000 0.7 2.0
9 Pro 2 110.000 0.6 1.9
10 Happy Channel 98.000 0.6 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 7 iulie, pe intervalul meciului Anglia - Danemarca (22:00-00:40), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.209.000 12.6 39.1
2 Kanal D 294.000 3.1 9.5
3 Antena 1 238.000 2.5 7.7
4 Romania TV 161.000 1.7 5.2
5 Antena 3 154.000 1.6 5.0
6 Antena Stars 88.000 0.9 2.9
7 National TV 81.000 0.9 2.6
8 Happy Channel 61.000 0.6 2.0
9 Diva 56.000 0.6 1.8
10 Comedy Central 47.000 0.5 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 7 iulie, pe intervalul meciului Anglia - Danemarca (22:00-00:40), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 516.000 12.2 47.3
2 Antena 1 92.000 2.2 8.4
3 Kanal D 81.000 1.9 7.4
4 Antena Stars 32.000 0.8 3.0
5 Comedy Central 27.000 0.6 2.5
6 National TV 26.000 0.6 2.4
7 Romania TV 24.000 0.6 2.2
8 Digi 24 20.000 0.5 1.8
9 Diva 15.000 0.4 1.4
10 Happy Channel 14.000 0.3 1.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Marmatoc Marmatoc
    Survivor a sters pe jos cu Chefii tai duminica in februarie martie si aprilie
    Antenuta numai 3 rating vara asta
  • Mile Mile
    Survivor scos din grila , oricum nu mai prinde de aia , ca ii lumea pana in toamna , fără venituri sunt acasă ha
  • Mile Mile
    Numai 4 rating e dezastru , ce ti se pare strălucit, gata e vara emisiuni scumpe dar vara nu prind , ieși din casă ha
  • Curtoa Curtoa
    Kanal D a fost și aseară pe primul loc, pe toate targeturile monitorizate, cu „Survivor România”, înregistrând 24,8% cotă de piață și 7,8% Rating, la nivelul publicului Național, 4,9% Rating și 23,1% cotă de piață, pe targetul Comercial, și 6,7% Rating și 22,1% cotă de piață, în rândul publicului de la orașe.

    Hai cu audientele de aseara. Oare Antenuta tot locul 3 comercial ? Dezastru ! Postacii in genunchi !
  • DeArb DeArb
    Sa se prezinte toate , ce esti disperat , pai era o fericit postac când happy era slab , poate la tine există un singur post

    Antenuta Zero umilita maxim. Ha ha ha ! Hai cu audientele de aseara sa vedem iar Antenuta pe locul 3 comercial.
    Antenuta Zero locul 3 comercial 7 zile din 7. Dezastru !
  • Mile Mile
    Sa se prezinte toate , ce esti disperat , pai era o fericit postac când happy era slab , poate la tine există un singur post
  • DeLuta DeLuta
    Pro 2 se declara disparaut , postac de ce intri dacă nu îți pasa , erai prea fericit în iunie, de nu vrei câștigul să se spună ha

    Nu intereseaza postacule pe nimeni de pro2 cinema gold sau mai stiu eu care. Doar Pro TV e baza in Romania. Spulbera tot in audiente.
    Si apropo de Pro 2. Cand Pro 2 spulbera Happy (fosta Euforia) acum 3-4-5-6 ani unde erai postacule ?

    Si nu intereseaza pe nimeni castigul postac. Atunci vreau si eu castigul antenutelor cu aaccesati cunsocuti factorati umoristi cunoscuti burlaci adelinari.

    Pana atunci, Antenuta Zero umilita de Pro TV. De 5 ori peste pe comercial. Dezastru !
  • Mile Mile
    Pro 2 se declara disparaut , postac de ce intri dacă nu îți pasa , erai prea fericit în iunie, de nu vrei câștigul să se spună ha
  • DeBroina DeBroina
    happy mereu in topuri a crescut mult in ultimele luni ca si stars

    Si Digi 24 peste Antenuta Zero 3 pe comercial. Nu zici asta postac ?
  • Ionut Ionut
    Normal ca audientele sunt mai mici fata de Euro 2016. Si eu ma refer la meciurile din grupele Euro 2020. In 2016, in grupe, Pro TV se "batea" cu filme si emisiuni in reluare la Antena 1 si seriale turcesti la Kanal D. Anul acesta, a avut concurenta serioasa in grupe. Chefi la cutite la Antena 1 si Survivor la Kanal D.
    Macar e bine ca nu am avut finala Euro 2020 la concurenta cu finala Survivor. Ca nu stiai unde sa te uiti...
  • Folbal Folbal
    "Cel mai urmărit meci de până acum este semifinala Italia - Spania, apoi vine meciul Anglia - Danemarca şi nu în ultimul rând amintim partida de la Bucureşti dintre Franţa şi Elveţia."

    Cu sigurnata, finala va fi cea mai urmarita de la acest Euro 2020.
  • Sterlinga Sterlinga
    Calificarea Angliei în finala EURO 2020 a fost lider de audiență în intervalul 22:00 – 24:36. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 12.8 puncte de rating și 42.9% cotă de piață, de patru ori mai mult față de locul 2 care avea doar 3.2 puncte de audiență și 10.9% share. În același interval, la nivelul publicului cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, PRO TV a înregistrat 12.2 puncte de audiență și 47.3% share, în timp ce locul 2 avea cifre de șase ori mai mari, înregistrând 2.2 puncte de audiență și 8.4% share.

    Peste 2 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit meciul, iar în minutul de maximă audiență de la 22:45, peste 2.4 milioane de români se uitau la semifinală.
  • DeBrula DeBrula
    Livia pila unde esti ca a dispărut postul

    Nu intereseaza pe nimeni de TVR. Zi ce a facut Antenuta aseara. Dezastru monumental !
    Pro TV de 5 ori peste Antenuta pe comercial !
  • DeBrula DeBrula
    sa nu cumva sa le ratezi

    Cum nu ratezi tu reluari cu Marinica , reluari cu Umoristi , reluari cu Bucatareala Zero de duminica. Ha ha ha !
  • DeBrula DeBrula
    Sa nu uitam ca sunt meciuri de 3 4 5

    Sa nu uitam ca Antenuta are saptamanai cu 3 4 rating 7 zile din 7. Aici dezastru.
    Sa nu uitam ca Antenuta are Bucatareala cu 3 4, nextstarti cu 3 4 adelinari cu 3 4 burlaci cu 3 4

Trimite un comentariu

sus