
Antena 1 a lansat sâmbătă seara show-ul de talente The Ticker, produs de Mona Segall, cu Delia, Mihai Bendeac, Micutzu, Anca Dinicu şi Maurice Munteanu în juriu.
Formatul are şi o miză reală directă pentru concurenţi: talentul lor este răsplătit pe loc, în bani, prin votul celor 100 de spectatori din sală.
În cele 13 ediţii deja filmate, valoarea biletelor plătite de public a trecut de 300.000 de euro după cum a anunţat recent Antena 1. Miza va creşte în decembrie când show-ul va avea o finală live, cu premiu de 100.000 de euro.
Cum a stat The Ticket în audienţă?
Cifrele de audienţă pentru premiera The Ticket au fost sub aşteptări. Antena 1 a fost pe locul al doilea la toate targeturile, cu cifre la jumătate faţă de liderul Pro TV.
Emisiunea ce a reprezentat revenirea pe TV a actorului Mihai Bendeac după mai bine de un an de pauză a avut o medie de 600.000 de telespectatori la nivel naţional (3,5 rating şi 12,1 cotă de piaţă). Pe acelaşi interval (20.00 - 23.40), Pro TV avea o medie de 950.000 de persoane.
Cifre slabe şi la oraşe pentru show-ul produs de Mona Segall. The Ticket a avut o medie de 310.000 de persoane (3,1 rating şi 12% share). Postul a fost la aproape 200.000 de persoane distanţă de liderul Pro TV, care avea peste jumătate de milion de orăşeni audienţă (5,1 rating şi 19,3 share).
P epublicul comercial de la oraşe cu vârste între 21 şi 54 de ani, Pro TV a avut cifre mai mult decât duble faţă de Antena 1.
Cu The Ticket, Antena 1 a avut o medie de 108.000 de persoane (2,3 rating şi 12,3 share). Pe Pro TV, care a pus la bătaie două filme, se uitau 224.000 de persoane.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro