Skip to main content

AUDIENŢE. Lansarea The Ticket pe Antena 1. Noul show creat de Mihai Bendeac şi Mona Segall, debut sub aşteptări

 
AUDIENŢE. Lansarea The Ticket pe Antena 1. Noul show creat de Mihai Bendeac şi Mona Segall, debut sub aşteptări

Antena 1 a lansat sâmbătă seara show-ul de talente The Ticker, produs de Mona Segall, cu Delia, Mihai Bendeac, Micutzu, Anca Dinicu şi Maurice Munteanu în juriu. 

Publicitate

Formatul are şi o miză reală directă pentru concurenţi: talentul lor este răsplătit pe loc, în bani, prin votul celor 100 de spectatori din sală.

În cele 13 ediţii deja filmate, valoarea biletelor plătite de public a trecut de 300.000 de euro după cum a anunţat recent Antena 1. Miza va creşte în decembrie când show-ul va avea o finală live, cu premiu de 100.000 de euro. 

Cum a stat The Ticket în audienţă?

Cifrele de audienţă pentru premiera The Ticket au fost sub aşteptări. Antena 1 a fost pe locul al doilea la toate targeturile, cu cifre la jumătate faţă de liderul Pro TV. 

Emisiunea ce a reprezentat revenirea pe TV a actorului Mihai Bendeac după mai bine de un an de pauză a avut o medie de 600.000 de telespectatori la nivel naţional (3,5 rating şi 12,1 cotă de piaţă). Pe acelaşi interval (20.00 - 23.40), Pro TV avea o medie de 950.000 de persoane. 

Cifre slabe şi la oraşe pentru show-ul produs de Mona Segall. The Ticket a avut o medie de 310.000 de persoane (3,1 rating şi 12% share). Postul a fost la aproape 200.000 de persoane distanţă de liderul Pro TV, care avea peste jumătate de milion de orăşeni audienţă (5,1 rating şi 19,3 share). 

P epublicul comercial de la oraşe cu vârste între 21 şi 54 de ani, Pro TV a avut cifre mai mult decât duble faţă de Antena 1. 

Cu The Ticket, Antena 1 a avut o medie de 108.000 de persoane (2,3 rating şi 12,3 share). Pe Pro TV, care a pus la bătaie două filme, se uitau 224.000 de persoane. 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

sus