Skip to main content

O nouă televiziune de filme şi seriale a intrat în măsurătorile de audienţă din luna aprilie

 
O nouă televiziune de filme şi seriale a intrat în măsurătorile de audienţă din luna aprilie

Lista televiziunilor care îşi măsoară audienţa se măreşte şi ajunge la 95 de canale. Începând din luna aprilie, în măsurătorile de audienţă a intrat şi televiziunea Nostalgia TV, lansată anul trecut de grupul Clever. 

Publicitate

Lansat anul trecut în decembrie, televiziunea Nostalgia TV a readus în România titluri clasice precum Sclava Isaura, La Piovra - Caracatiţa, Moştenirea familiei Guldenburg (Das Erbe der Guldenburgs) şi Bonanza, alături de o selecţie de animaţii clasice, printre care Popeye Marinarul, Bugs Bunny, Duffy Duck şi Woody Woodpecker.

Nostalgia TV a intrat direct pe poziţia 61 din 95 în topul audienţelor, cu o medie de 8.000 de telespectatori în prime-time în luna aprilie. Postul este plasat peste televiziuni ca Viasat Explore, TLC, Bollywood Classic, Viasat History, Tv Paprika, AXN Spin. 

În mediul urban, televiziunea Nostalgia este pe poziţia 59, cu o medie de 5.700 de telespectatori pe seară, în luna aprilie. Pe publicul comercial urban, cu vârste între 21 şi 54 de ani, postul a avut o medie de 1.500 de telespectatori, fiind pe poziţia 64. 

Nostalgia este prezentă în reţeaua de televiziune digitală Orange, pe poziţia 322, în reţeaua de televiziune digitală Vodafone, pe poziţia 149 a telecomenzii, iar în grila Digi postul de televiziune este poziţionat înaintea canalelor locale. 

Citeşte şi: AUDIENŢE PRIME-TIME în aprilie. Audienţa Realitatea Plus s-a prăbuşit luna trecută cu o treime. B1 TV, singura televiziune de ştiri care a crescut.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

sus