AUDIENŢE. România, te iubesc, audienţele ediţiei: cea mai urmărită pe comercial şi urban. Pe naţional, a fost după Asta-i România
AUDIENŢE. Să fie Voce! Şi rating. Câţi români au văzut a doua serie de confruntări de la Vocea României
AUDIENŢE. Românii au ales aventurile lui Firicel şi Celentano. Las Fierbinţi şi Triplusec, primele locuri. Digi Sport 1, peste Kanal D pe comercial, în a doua parte a serii
AUDIENŢE. Pro TV s-a impus la mustaţă în topul audienţelor de aseară. Kanal D şi Antena 1 i-au suflat în ceafă
AUDIENŢE. Chefii la cuţite au revenit cu un nou sezon. Antena 1, lider din nou, la oraşe şi pe publicul comercial. Gospodarii au fost mai populari la ţară
AUDIENŢE. Peste 1,1 milioane de persoane, cu ochii pe „România, te iubesc", despre Braconieri fără frontiere
AUDIENŢE. Ninja Warrior a ajuns la final. Câţi oameni au urmărit finala fără marele premiu? Kanal D i-a suflat în ceafă Pro TV-ului
AUDIENŢE TV. Fiecare target, alt lider. Kanal D, lider în ţară, Antena 1, la oraşe, Pro TV, pe comercial
AUDIENŢE Vocea României, prima rundă de confruntări. Şi tot prima întâlnire Vocea - X Factor din acest sezon. Cifrele ediţiei
AUDIENŢE. Las Fierbinţi bifează încă o seară de joi ca lider de audienţă. Triplusec şi-a adjudecat targetul comercial
AUDIENŢE. Antena 1 şi Pro TV au mers umăr la umăr în audienţe. Fructul oprit, lider pe ţară. Visuri la cheie, la oraşe şi pe comercial
AUDIENŢE. Audienţa a fost cu gospodarii. Pro TV, lider detaşat pe toate targeturile. Unde au fost Kanal D şi Antena 1
AUDIENŢE. „România, te iubesc", lider de audienţă cu un reportaj despre cultură. S-a duelat cu un film din seria „B.D" şi cu „Asta-i România"
AUDIENŢE. Câţi oameni au văzut ultima rundă de audiţii Vocea României. Pro TV a condus seara de vineri
AUDIENŢE. Câţi oameni au văzut revenirea lui Kiriţă la Exatlon. Kanal D a fost sub Pro TV, dar a lăsat în urmă Antena 1
AUDIENŢE. Visuri la cheie, creştere vizibilă faţă de săptămâna trecută. Fructul oprit şi Exatlon, următoarele locuri
AUDIENŢE. Factorul X a fost pe Pro X. Meciul naţionalei de tineret s-a văzut mai bine decât producţiile Kanal D şi Antena 1
AUDIENŢE divertisment SEPTEMBRIE. Marile show-uri, start slab în audienţe, toamna aceasta. Visuri la cheie a încasat cea mai mare lovitură
AUDIENŢE. Duminică a fost seara Ninja Warrior, de pe Pro. Unde au fost în top Insula iubirii de pe Antena 1 şi Exatlonul Kanal D?
AUDIENŢE. Toată România a văzut România. Pro TV, de patru ori peste Antena 1 şi Kanal D cu meciul România - Serbia
AUDIENŢE. Audienţa a ţinut cu Pro TV la meciul Lituania - România. Pro TV, de trei ori peste Antena 1
AUDIENŢE. Pro TV şi Antena 1, duel pentru primul loc în audienţe. Gospodar fără pereche, primul în toată ţara şi la oraşe. Insula iubirii, lider pe comercial
Românii, între Referendum şi sexul de împăcare. Insula iubirii, cât toate posturile de ştiri la un loc pe publicul comercial
AUDIENŢE. Vocea s-a auzit din nou cel mai tare. Pro TV a avut audienţe cât Kanal D şi Antena 1 la un loc, pe toate targeturile
AUDIENŢE. Las Fierbinţi, liderul serii. Exatlon şi Ultimul Trib s-au bătut pentru următoarele locuri. Triplusec a mers mai bine că săptămâna trecută.