AUDIENŢE Vocea României, prima rundă de confruntări. Şi tot prima întâlnire Vocea - X Factor din acest sezon. Cifrele ediţiei
AUDIENŢE. Las Fierbinţi bifează încă o seară de joi ca lider de audienţă. Triplusec şi-a adjudecat targetul comercial
AUDIENŢE. Antena 1 şi Pro TV au mers umăr la umăr în audienţe. Fructul oprit, lider pe ţară. Visuri la cheie, la oraşe şi pe comercial
AUDIENŢE. Audienţa a fost cu gospodarii. Pro TV, lider detaşat pe toate targeturile. Unde au fost Kanal D şi Antena 1
AUDIENŢE. „România, te iubesc", lider de audienţă cu un reportaj despre cultură. S-a duelat cu un film din seria „B.D" şi cu „Asta-i România"
AUDIENŢE. Câţi oameni au văzut ultima rundă de audiţii Vocea României. Pro TV a condus seara de vineri
AUDIENŢE. Câţi oameni au văzut revenirea lui Kiriţă la Exatlon. Kanal D a fost sub Pro TV, dar a lăsat în urmă Antena 1
AUDIENŢE. Visuri la cheie, creştere vizibilă faţă de săptămâna trecută. Fructul oprit şi Exatlon, următoarele locuri
AUDIENŢE. Factorul X a fost pe Pro X. Meciul naţionalei de tineret s-a văzut mai bine decât producţiile Kanal D şi Antena 1
AUDIENŢE divertisment SEPTEMBRIE. Marile show-uri, start slab în audienţe, toamna aceasta. Visuri la cheie a încasat cea mai mare lovitură
AUDIENŢE. Duminică a fost seara Ninja Warrior, de pe Pro. Unde au fost în top Insula iubirii de pe Antena 1 şi Exatlonul Kanal D?
AUDIENŢE. Toată România a văzut România. Pro TV, de patru ori peste Antena 1 şi Kanal D cu meciul România - Serbia
AUDIENŢE. Audienţa a ţinut cu Pro TV la meciul Lituania - România. Pro TV, de trei ori peste Antena 1
AUDIENŢE. Pro TV şi Antena 1, duel pentru primul loc în audienţe. Gospodar fără pereche, primul în toată ţara şi la oraşe. Insula iubirii, lider pe comercial
Românii, între Referendum şi sexul de împăcare. Insula iubirii, cât toate posturile de ştiri la un loc pe publicul comercial
AUDIENŢE. Vocea s-a auzit din nou cel mai tare. Pro TV a avut audienţe cât Kanal D şi Antena 1 la un loc, pe toate targeturile
AUDIENŢE. Las Fierbinţi, liderul serii. Exatlon şi Ultimul Trib s-au bătut pentru următoarele locuri. Triplusec a mers mai bine că săptămâna trecută.
AUDIENŢE. Antena 1 şi Pro TV s-au bătut pentru primele locuri în audienţe. Fructul oprit a câştigat, dar Visuri la cheie a ţinut aproape
AUDIENŢE. Ţara a fost cu Gospodarii, tinerii au fost ispitiţi de Insula Iubirii. Antena 1, lider pe comercial, Pro TV, la oraşe şi în toată ţara
AUDIENŢE. Ninja Warrior, liderul serii şi cifre în creştere. Insula iubirii, locul doi la oraşe şi pe comercial. Exatlon, locul doi în toată ţara
AUDIENŢE. Pro TV a fost Vocea întâi, vineri seara. Show-ul, de trei ori peste Antena 1 şi Kanal D, pe comercial
AUDIENŢE. Pro TV, primele locuri cu serialele de comedie. Las Fierbinţi, lider detaşat. Triplusec, primul doar pe comercial
AUDIENŢE. Gospodar fără pereche, lider pe toate targeturile. Antena 1, locul trei în toată ţara şi la oraşe, însă aproape de primul loc pe comercial
AUDIENTE. Pro TV a fost lider pe toate targeturile cu a doua ediţie România, te iubesc. Kanal D, locul doi în toată ţara şi la oraşe
AUDIENŢE. Ninja Warrior, cifre mai bune faţă de săptămâna trecută. Insula iubirii peste Exatlon, la oraşe şi pe publicul comercial