Câţi români s-au uitat la Singur Acasă 3, comparativ cu primele două părţi. Producţia, anul acesta sub cele cu Macaulay Culkin
Vocea României, câştigată de Tiberiu Albu, prima finală lider de la începutul şi până la finalul showului. X-Factor, cifre aproape la jumătate
Fenomenul Singur Acasă: Home Alone 2, peste prima parte, dar şi peste difuzările din ultimii doi ani. Peste trei milioane de români pe minut la filmul de pe Pro TV
AUDIENŢE SURPRIZĂ. Vocea României şi X-Factor, egalitate la oraşe în cea mai lungă luptă de pâna acum. Suleyman, peste Pro TV şi Antena la oraşe cu penultimul episod
Cazurile sociale au urcat Acces Direct: al doilea record absolut al ultimilor ani în trei săptămâni. Peste două milioane de români medie
Bătălia culinarelor. MasterChef, "iadul bucătarilor" de pe Antena 1. Show-ul de pe Pro TV, două zile la rând audienţă dublă faţă de Hell's Kitchen
Vânzările revistelor pentru femei. Revistele culinare, cele mai mari vânzări. Segmentul publicaţiilor glossy, condus de Avantaje
AUDIENŢE. Nu ne mai săturăm de Singur Acasă: 2,7 milioane de români la a noua difuzare din ultimii zece ani
Ziarul Click!, cel mai vândut din România. Libertatea este al doilea. Principalele ziare de calitate au împreună sub 55.000 de exemplare
SURPRIZA LUNII. Te cunosc de undeva, cea mai urmărită emisiune de divertisment. Acces Direct, cifre mai mari decât Vocea României
AUDIENŢE. Alegerile au crescut audienţa posturilor de ştiri în luna noiembrie. Digi 24, dublare a audienţei şi urcare şase locuri. Salturi şi pentru Realitatea şi România TV
AUDIENŢE. Aproape cinci milioane de români la televizor în serile de octombrie. Posturile de ştiri, poziţii mai bune în clasament în timpul zilei
Ştirile Pro TV, filmul Avatar şi emisiunea Acces Direct, cele mai urmărite programe în weeekendul de 1 decembrie. La ce emisiuni s-au uitat românii, pe zile
AUDIENŢE. Aproape cinci milioane de români s-au uitat la parada de 1 Decembrie. Pro TV, primul pe ţară. Antena 3, prima la oraşe
Meciul Stelei a dat peste cap audienţele de joi. Cum a arătat intervalul partidei şi cum au stat NextStar şi Suleyman
AUDIENŢE. Cea mai mare audienţă Acces Direct din ultimii doi ani. Emisiunea, cifre duble faţă de X Factor sau Hell's Kitchen. A patra cea mai urmărită emisiune de pe Antenă în 2014
Finala KidSing a trecut aproape neobservată. Cel mai iubit dintre pământeni, de pe TVR 2 a fost surpriza serii
VIDEO. Interviul de acum zece ani cu preşedintele Klaus Iohannis, în care vorbea de ”lucrul bine făcut” a urcat TVR 1 pe locul cinci. Câţi români s-au uitat
Profilul audienţei Antenei 3: persoanele cu studii medii predomină. Cei cu studii superioare, mai puţini ca la B1, Digi24 şi Realtatea
Joia fără Las Fierbinţi: Next Star a luat naţionalul şi urbanul, Pro TV rămâne cu publicul comercial. Suleyman, pe primul loc la oraşe
Meciul România - Danemarca, mult peste finala Dansează printre stele. Pro TV ironizează rezultatul Antenei 1: Naţionala a încheiat în paşi de dans
AUDIENŢE. MasterChef, primul la nivel naţional şi comercial, dar al doilea la oraşe. Hell`s Kitchen, cifre la jumătate faţă de Pro TV
AUDIENŢE. Posturile de ştiri, oră cu oră în prima zi după alegeri: vârfuri dimineaţa, la anunţarea rezultatelor şi seara, la dezbateri. Antena 3, cel mai vizonat. Cifre bune şi pentru celelalte staţii. Digi, bine pe comercial
Câţi români au văzut intervenţia lui Traian Băsescu de vineri seara pe canalele de ştiri. Cine s-a uitat la Iohannis pe Etno TV. Posturile de ştiri în ultima seară de campanie
VOCEA NAŢIONALEI. Vocea României, prima înfrângere. Meciul României cu Irlanda de Nord, o partidă cu miză, a adus TVR 1 pe primul loc, înaintea Pro TV
AUDIENŢE. Ponta şi Iohannis, depăşiţi de ultimul episod din Las Fierbinţi. Câţi români s-au uitat la serial şi câţi la candidaţi