Televiziunea Agro TV, deţinută de Adrian Tomşa (patronul Prima TV), devine generalistă. Consiliul Naţional al Audiovizualului a aprobat solicitarea Agro TV Network transformarea din post tematic-agro, în generalist.
Grila nu aduce noutăţi, pentru că „deja emisiunile care sunt acum pe grilă au conţinut generalist”, le-a explicat Adrian Tomşa membrilor CNA.
Postul are emisiuni precum Tehnologii şi Utilaje, Ce vor plantele, Realităţi Rurale, Din lumea satului, Agricultura la raport, Femei care se dau pe brazdă, dar şi câteva programe de ştiri.
Adrian Tomşa, întrebat de ce a dorit această transformare, de la un post agro TV, de nişă, la unul generalist:
„Solicitarea noastră are la bază cel puţin două argumente. Unul e legat de faptul că în ultima perioadă deja Agro TV prin conţinutul pe care îl furnizează a deschis paleta de adresabilitate şi putem spune că astăzi ne adresăm unui public care e mult mai larg decât cel care este consumator de informaţii strict agricole.
Adică ne adresăm cu un conţinut generalist. Practic, noi furnizîm deja un conţinut de interes general. Al doilea argument, mai ales în ultimele luni, vedem cu toţii că problema agriculturii şi în special a alimentaţiei publice devine o problemă de un interes aproape universal. Toată lumea vrea să înţeleagă ce se întâmplă cu criza alimentară.”
Potrivit documentaţiei de la CNA, societatea Agro TV Network îi are acţionari pe Adrian Tomşa (63,75%), Clever Media Network (15%), Mircea Tudor Pop (11,05%) şi pe Lăpuşan Sori Emil (10,2%).
Asociaţii Clever Media Network sunt Adrian Tomşa (90%) şi Nicoară Maria (10%).
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Sună foarte generalist ce sa zic. :)) bine că nu au Fermierii Au Talent sau Cucurigu Factor