Skip to main content

Licenţa televiziunii Antena Stars, prelungită de CNA cu încă nouă ani. „Strategia noastră este de a face din Antena Stars un post la care să te uiţi cu drag,”

 
Licenţa televiziunii Antena Stars, prelungită de CNA cu încă nouă ani. „Strategia noastră este de a face din Antena Stars un post la care să te uiţi cu drag,”

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a decis în şedinţa de astăzi să prelungească cu nouă ani licenţa Antena Stars, post generalist cu conţinut monden, operat de Antena Group. 

Publicitate

Televiziziunea s-a numit iniţial Antena 2, iar din 2013 a fost transformată în Antena Stars, post care în prezent găzduieşte emisiuni precum Acces Direct, Un show păcătos, Mireasa, Capriciile iubirii sau Xtra Night Show. 

În şedinţa CNA, pentru susţinerea prelungirii licenţei, au fost prezenţi Elena Savu Răchiţeanu, channel manager la Antena Stars, Geanina Ilieş, prezentatoare de ştiri, Norina Ionescu, reprezentantul juridic al Antenei Group şi Daniela Drăghici, producător. 

Elena Savu Răchiţeanu:

„Ca şi strategie editorială, ne bazăm foarte mult pe creşterea calităţii conţinutului, motiv pentru care am început o construcţie odată cu venirea în staţie cu o abordare nouă. Încercăm să creştem producţiile de infotainment şi păstrând ADN-ul staţiei. Este o televiziune generalistă, dar particularitatea ei, ADN-ul staţiei, este faptul că se adresează în mod special lumii vedetelor în sensul în care propunem telespectatorilor o abordare completă a ceea ce înseamnă viaţa de vedetă în România. Se bazează în mod special pe acest pilon monden. (...)

Credem noi că oferta nouă a emisiunilor pe care le-am pus în grilă duce staţia Antena Stars spre o zonă pozitivă, de infotainment de calitate şi de informaţii frumoase pe care telespectatorii le pot culege urmărind Antena Stars. Până la urmă, acesta este dezideratul nostru, să păstrăm porducţiile locale exclusiv româneşti, să încurajăm producătorii locali, pentru că eu însămi foarte mult timp am fost un producător local independent, când se purtau emisiunile la cheie şi se dădeau către televiziunile mari. În momentul acesta noi nu uităm că trebuie să încurajăm şi producţia locală, dar şi producţia noastră in-house. Strategia noastră este de a face din Antena Stars un post la care să te uiţi cu drag, de unde să-ţi iei foarte multă informaţie pe zona de monden şi nu numai şi să devină cu adevărat un post relaxant de unde să-ţi iei un vibe bun de câte ori îl priveşti.”

Întrebată de Dorina Rusu, membru CNA, despre emisiunile cu cea mai mare audienţă, reprezentanta postului a răspuns „Acces Direct este principala emisiune, Mireasa, capriciile iubirii ese următoarea emisiune. Ele aduc principala audienţă a staţiei. Celelalte vin şi ele şi completează foarte frumos.”

Totodată, Mircea Toma, membru CNA, le-a întrebat pe reprezentantele postului în ce măsură emisiunea Acces Direct, difuzată în trecut la Antena 1 şi mutată apoi la Antena Stars, şi-a conservat audienţa. 

„Este foarte greu să imporţi de pe o televiziune care evident are alte cifre toată audienţa, dar raportat la nivelul Stars-ului, da, are o audienţă foarte bună, dar nu aceeaşi pe care o avea pe Antena 1”, a spus Elena Savu Răchiţeanu. 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

sus