O campanie de interes public dedicată şcolilor din mediul rural. CNA recomandă preluarea de către televiziuni a unui spot social care încurajează donaţiile pentru renovarea şcolilor de la sate.
„Reuşim cu un buget minuscul să facem minuni: am renovat 37 şcoli în 2 ani, anul acesta renovăm & dotăm 25!“, au spus cei de la Asociaţia BookLand, iniţiatorii campaniei.
Intitulat „Ani de liceu“, spotul arată în 30 de secunde situaţia dramatică a şcolilor din mediul rural. Scopul lui este de a atrage atenţia opiniei publice asupra importanţei renovării lor astfel încât tânăra generaţie de la sat să aibă o şansă la educaţie.
Asociaţia BookLand a obţinut o bună parte din fonduri prin implicarea a peste 250 de companii care fie au donat produse sau servicii, fie au redirecţionat procente din impozitul pe profit. Prin această campanie, Asociaţia încurajează pe toată lumea care poate să doneze 2 euro/lună trimiţând un SMS la 8845 cu cuvântul CONSTRUIM.
„Acum e momentul să punem cu toţii umărul! Pentru că NU cred că vreţi să vă imaginaţi o ţară cu copii needucaţi“, spun iniţiatorii campaniei.
Recomandarea CNA este ca spotul TV să fie difuzat la nivel naţional, regional şi local, pentru o perioadă de 6 luni.
Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
Comentarii