Skip to main content

Ce mai reclamă românii la CNA. Un spot la Hell „E urâciune în faţa lui Dumnezeu! Promoveaza închinarea noastră la forţele întunericului şi al iadului”

 
Ce mai reclamă românii la CNA. Un spot la Hell „E urâciune în faţa lui Dumnezeu! Promoveaza închinarea noastră la forţele întunericului şi al iadului”

Consiliul Naţional al Audiovizualului este obligat prin lege să analizeze, în şedinţă publică, toate sesizările venite de la telespectatori. Forul audiovizual a analizat în această săptămână reclamaţiile pe care le-a primit pentru numeroase reclame difuzate la TV. 

Publicitate

Un caz care i-a făcut şi pe unii membri CNA să zâmbească a fost o reclamaţie pentru brandul de băuturi energizante Hell. 

„Revin la dvs cu rugamintea sa opriti difuzarea reclamei la bautura Hell, cea care promoveaza pe faţa inchinarea noastra la fortele intunericului si al iadului.

Acest lucru este uraciune in fata lui Dumnezeu. +”, spune reclamaţia.

Petentul continuă la secţiunea Alte comentarii cu mesajul: „Dumnezeu sa ne ajute si sa ne pazeasca de asa ceva +”

Forul a mai primit ulterior o reclamaţie cu următorul conţinut:

„Va rog sa OPRITI difuzarea acestei reclame la bautura hell. Consecintele vor fii dramatice. Va rog sa luam noi atitudine in numele lui Dumnezeu, asta pentru ca Dumnezeu sa nu faca dreptate El Insusi!

Credeti-ma, Dumnezeu nu trece cu vederea aceasta uraciune.”

Alte comentarii: „Doamne ajuta! +”. 

În urma vizionării, Georgică Severin, preşedintele de şedinţă a spus: „Personal, nu văd nicio încălcare a legii”. La fel a considerat şi Consiliul Român pentru Publicitate, organism cu rol consultativ în relaţia cu CNA. 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

sus