Consiliul Naţional al Audiovizualului a prelungit cu încă nouă ani licenţa postului de radio Dance FM. Formatul de principiu al postului este tematic - muzical şi nu s-au solicitat modificări ale structurii serviciului de programe. Ce a spus reprezentantul postului la CNA?
Marius Onuc, manager general Dance FM:
„Ultimele audienţe de săptămâna aceasta ne-au dat un elan foarte bun. Am ajuns pe locul 6 în Bucureşti, lucru care ne bucură mult, înseamnă că ne facem treaba chiar bine. Dance FM rămâne un reper pentru muzica dance în România şi tocmai de aceea ne dorim să continuăm ceea ce facem.
Vom aduce câteva show-uri noi ale DJ internaţionali pe care i-am văzut şi la Untold şi la alte festivaluri, aşa că rămânem în pas cu tot ce înseamnă muciză electronică, festival, tot ce poate atrage atenţia tinerilor din România. Aşa că că vă rugăm să ne prelungiţi licenţa şi vă mulţumim pentru susţinere.”
Întrebat despre tipul de audienţă pe care îl are postul de radio, Marius Onuc a răspuns că Dance FM are în proporţie de 94% public format din persoane cu vârstele între 18 şi 49 de ani.
Citeşte şi: AUDIENŢE RADIO pe publicul comercial. Ce radiouri au ascultat tinerii în sezonul primăvară-vară? Kiss FM urcă pe doi în Capitală şi pe primul loc la oraşe. Rămâne cel mai ascultat şi în ţară. ZU şi Rock FM, primii în Bucureşti
Societatea deţine 39 de licenţe audiovizuale pentru radio:
- 2 pentru Digi FM (satelit şi reţea naţională)
- 33 pentru Pro FM (satelit şi 32 de staţii locale)
- 3 pentru Dance FM
- 1 pentru Digi 24 FM (locală Bucureşti)
La aceasta se adaugă licenţa pentru Digi 24/Digi 24 HD (satelit TV).
Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro