Skip to main content

PROPUNERE. CNA vrea retragerea licenţelor televiziunilor care îşi schimbă acţionarii fără acordul instituţiei

 
PROPUNERE. CNA vrea retragerea licenţelor televiziunilor care îşi schimbă acţionarii fără acordul instituţiei

Televiziunile care îşi modifică acţionari fără acord de la CNA, aşa cum spune legislaţia în prezent, ar putea rămâne fără licenţă. 

Publicitate

Forul audiovizual a trimis Senatului o propunere de modificare a Legii Audiovizualului astfel încât să poată retrage licenţele televiziunilor care îşi schimbă proprietarii fără acord.

Menţionăm că CNA nu poate modifica Legea Audiovizualului ci doar Parlamentul. În prezent, Senatul lucrează la republicarea Legii Audiovizualului şi a cerut un aviz (care este consultativ) din partea forului audiovizual. În acest context, CNA a propus şi adăugarea unui articol care să îi permită retragerea licenţei unei televiziuni atunci când se schimbă acţionarul (cu o cotă mai mare de 20%) şi refuză apoi să revină la starea iniţială. 

Propunerea vine după ce în ultimul an CNA s-a confruntat cu mai multe situaţii în care o serie de televiziuni şi-au schimbat acţionarii ii fără a avea acord. Televiziunile au sfidat în mod constant CNA şi au refuzat să revină la forma iniţială a acţionariatului chiar dacă acestea au fost amendate în repetate rânduri. 

Chiar în ultimele luni trei posturi de televiziune au ajuns să fie amendate pentru astfel de modificări, iar CNA intenţionează să le amendeze în continuare până ce vor reveni la starea iniţială. 

Este vorba despre posturile Global News şi Melos TV, care în luna noiembrie au fost amendate cu 20.000 de lei, respectiv 30.000 de lei pentru că nu au cerut acordul CNA atunci când şi-au modificat acţionariatul. 

Cele două posturi au ajuns să fie controlate de controversatul Remus Rădoi, zis Codiţă. Rădoi a devenit cunoscut la nivel naţional după ce Libertatea a dezvăluit în plin scandal al crimelor de la Caracal, că poliţiştii din Olt au apelat la el pentru a o găsi pe Alexandra Măceşanu.

Şi televiziunea Profi24, fondată la nivel local de jurnalistul Iulian Uţă, şi devenită  televiziune naţională (cu acordul CNA), a fost amendată cu 10.000 de lei după ce şi-a schimbata acţionarii. Televiziunea a fost preluată în totalitate de Mădălin Lisaru, preşedinte al Partidului Patrioţilor, organizaţia din Italia. 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Sabina Sabina
    Cele mai obiective informații au fost urmărite de români la Știrile PRO TV. Jurnalul principal al zilei a fost în topul preferințelor telespectatorilor și a înregistrat 5.9 puncte de rating și 33.8% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce poziția secundă a obținut doar 2.0 puncte de rating și 11.5% share. La nivel național, aproape 1.1 milioane de telespectatori urmăreau jurnalul, iar în minutul de maximă audiență de la 19:32, peste 1.2 milioane de oameni urmăreau știrile.

    Ca de fiecare dată, telespectatorii au râs în hohote cu noile aventuri din Las Fierbinți! În intervalul orar 20:27 – 21:29, episodul a înregistrat 7.2 puncte de rating și 31.6% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce poziția secundă a obținut 4.1 puncte de rating și 18.0% share. Peste 1.4 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit episodul, iar în minutul de maximă audiență, de la 21:13, aproape 1.6 milioane de români erau cu ochii pe PRO TV.

    În intervalul 21:30 – 23:50, cei de acasă au fost cu ochii pe The A-Team – Echipa de șoc, iar filmul a fost lider absolut de audiență! Producția a obținut 6.2 puncte de rating și 25.3% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce poziția secundă a obținut 5.5 puncte de rating și 22.3% share. Peste 900 de mii de români au trăit acțiunea la maximum.
    Sursă: https://www.protv.ro/articol/101859-inceputul-calduros-de-saptamana-petrecut-de-telespectatori-in-fata-televizoarelor-pro-tv-lider-absolut-de-audienta
  • Sabina Sabina
    Cele mai obiective informații au fost urmărite de români la Știrile PRO TV. Jurnalul principal al zilei a fost în topul preferințelor telespectatorilor și a înregistrat 5.9 puncte de rating și 33.8% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce poziția secundă a obținut doar 2.0 puncte de rating și 11.5% share. La nivel național, aproape 1.1 milioane de telespectatori urmăreau jurnalul, iar în minutul de maximă audiență de la 19:32, peste 1.2 milioane de oameni urmăreau știrile.

    Ca de fiecare dată, telespectatorii au râs în hohote cu noile aventuri din Las Fierbinți! În intervalul orar 20:27 – 21:29, episodul a înregistrat 7.2 puncte de rating și 31.6% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce poziția secundă a obținut 4.1 puncte de rating și 18.0% share. Peste 1.4 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit episodul, iar în minutul de maximă audiență, de la 21:13, aproape 1.6 milioane de români erau cu ochii pe PRO TV.

    În intervalul 21:30 – 23:50, cei de acasă au fost cu ochii pe The A-Team – Echipa de șoc, iar filmul a fost lider absolut de audiență! Producția a obținut 6.2 puncte de rating și 25.3% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce poziția secundă a obținut 5.5 puncte de rating și 22.3% share. Peste 900 de mii de români au trăit acțiunea la maximum.
    Sursă: https://www.protv.ro/articol/101859-inceputul-calduros-de-saptamana-petrecut-de-telespectatori-in-fata-televizoarelor-pro-tv-lider-absolut-de-audienta
  • Sabina Sabina
    Cele mai obiective informații au fost urmărite de români la Știrile PRO TV. Jurnalul principal al zilei a fost în topul preferințelor telespectatorilor și a înregistrat 5.9 puncte de rating și 33.8% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce poziția secundă a obținut doar 2.0 puncte de rating și 11.5% share. La nivel național, aproape 1.1 milioane de telespectatori urmăreau jurnalul, iar în minutul de maximă audiență de la 19:32, peste 1.2 milioane de oameni urmăreau știrile.

    Ca de fiecare dată, telespectatorii au râs în hohote cu noile aventuri din Las Fierbinți! În intervalul orar 20:27 – 21:29, episodul a înregistrat 7.2 puncte de rating și 31.6% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce poziția secundă a obținut 4.1 puncte de rating și 18.0% share. Peste 1.4 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit episodul, iar în minutul de maximă audiență, de la 21:13, aproape 1.6 milioane de români erau cu ochii pe PRO TV.

    În intervalul 21:30 – 23:50, cei de acasă au fost cu ochii pe The A-Team – Echipa de șoc, iar filmul a fost lider absolut de audiență! Producția a obținut 6.2 puncte de rating și 25.3% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce poziția secundă a obținut 5.5 puncte de rating și 22.3% share. Peste 900 de mii de români au trăit acțiunea la maximum.
    Sursă: https://www.protv.ro/articol/101859-inceputul-calduros-de-saptamana-petrecut-de-telespectatori-in-fata-televizoarelor-pro-tv-lider-absolut-de-audienta
  • jk jk
    La articolul cu Dana Macsim...trebuie sa va corectez.Ea a lucrat la Realitatea pana in toamna anului trecut,dupa a plecat la Global News,unde i-a luat loc Ramonei Solomon,plecata la...Realitatea
  • Sabina Sabina
    Primul episod din sezonul patru a fost lider de audiență, la PRO TV, în intervalul orar 20:29 – 21:28. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 4.4 puncte de rating și 17.7% cotă de piață, față de locul 2 care avea doar 3.9 puncte de audiență și 15.9% share.
    Sursă: https://www.protv.ro/emisiuni/atletico-textila/articol/101833-noile-provocari-ale-echipei-atletico-textila-i-au-tinut-pe-telespectatori-in-fata-televizoarelor-pro-tv-lider-de-audienta
  • Sabina Sabina
    Ceremonia de închidere EURO 2024 a plasat PRO TV pe primul loc în clasamentul audiențelor, în intervalul orar 21:45 – 21:56. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 10 puncte de rating și 34.9% cotă de piață, față de locul 2 care avea doar 2.6 puncte de audiență și 9.1% share. De-a lungul difuzării, aproape 1.5 milioane de români așteptau finala.


    Sursă: https://www.protv.ro/articol/101828-spania-a-castigat-euro-2024-in-direct-la-pro-tv-peste-2-9-milioane-de-telespectatori-au-urmarit-finala-care-a-fost-lider-absolut-de-audienta
  • Sabina Sabina
    Ceremonia de închidere EURO 2024 a plasat PRO TV pe primul loc în clasamentul audiențelor, în intervalul orar 21:45 – 21:56. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 10 puncte de rating și 34.9% cotă de piață, față de locul 2 care avea doar 2.6 puncte de audiență și 9.1% share. De-a lungul difuzării, aproape 1.5 milioane de români așteptau finala.


    Sursă: https://www.protv.ro/articol/101828-spania-a-castigat-euro-2024-in-direct-la-pro-tv-peste-2-9-milioane-de-telespectatori-au-urmarit-finala-care-a-fost-lider-absolut-de-audienta
  • Sabina Sabina
    Ceremonia de închidere EURO 2024 a plasat PRO TV pe primul loc în clasamentul audiențelor, în intervalul orar 21:45 – 21:56. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 10 puncte de rating și 34.9% cotă de piață, față de locul 2 care avea doar 2.6 puncte de audiență și 9.1% share. De-a lungul difuzării, aproape 1.5 milioane de români așteptau finala.


    Sursă: https://www.protv.ro/articol/101828-spania-a-castigat-euro-2024-in-direct-la-pro-tv-peste-2-9-milioane-de-telespectatori-au-urmarit-finala-care-a-fost-lider-absolut-de-audienta
  • Sabina Sabina
    Marea FINALĂ EURO 2024 a fost lider absolut de audiență, la PRO TV, în intervalul orar 22:00 – 23:52. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 18.3 puncte de rating și 58.7% cotă de piață, față de locul 2 care avea doar 2 puncte de audiență și 6.5% share. De-a lungul difuzării, peste 2.9 milioane de români s-au bucurat de spectacol, iar în minutul de aur, la ora 22:46, peste 3.3 milioane de telespectatori erau cu ochii pe PRO TV.
    Sursă: https://www.protv.ro/articol/101828-spania-a-castigat-euro-2024-in-direct-la-pro-tv-peste-2-9-milioane-de-telespectatori-au-urmarit-finala-care-a-fost-lider-absolut-de-audienta
  • Sabina Sabina
    Marea FINALĂ EURO 2024 a fost lider absolut de audiență, la PRO TV, în intervalul orar 22:00 – 23:52. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 18.3 puncte de rating și 58.7% cotă de piață, față de locul 2 care avea doar 2 puncte de audiență și 6.5% share. De-a lungul difuzării, peste 2.9 milioane de români s-au bucurat de spectacol, iar în minutul de aur, la ora 22:46, peste 3.3 milioane de telespectatori erau cu ochii pe PRO TV.
    Sursă: https://www.protv.ro/articol/101828-spania-a-castigat-euro-2024-in-direct-la-pro-tv-peste-2-9-milioane-de-telespectatori-au-urmarit-finala-care-a-fost-lider-absolut-de-audienta
  • Sabina Sabina
    Marea FINALĂ EURO 2024 a fost lider absolut de audiență, la PRO TV, în intervalul orar 22:00 – 23:52. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 18.3 puncte de rating și 58.7% cotă de piață, față de locul 2 care avea doar 2 puncte de audiență și 6.5% share. De-a lungul difuzării, peste 2.9 milioane de români s-au bucurat de spectacol, iar în minutul de aur, la ora 22:46, peste 3.3 milioane de telespectatori erau cu ochii pe PRO TV.
    Sursă: https://www.protv.ro/articol/101828-spania-a-castigat-euro-2024-in-direct-la-pro-tv-peste-2-9-milioane-de-telespectatori-au-urmarit-finala-care-a-fost-lider-absolut-de-audienta
  • Sabina Sabina
    https://www.protv.ro/articol/101795-in-iulie-vezi-pe-voyo-filme-de-box-office-the-beekeeper-ferrari-si-the-last-airbender
  • Sabina Sabina
    Cel de-al treilea episod a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 21:31 – 23:35. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 4.7 puncte de rating și 19.8% cotă de piață, față de locul 2 care avea doar 2.8 puncte de audiență și 11.8% share. De-a lungul difuzării, aproape 800 de mii de români au fost cu ochii pe primele interacțiuni ale Almei cu membrii familiei Vlahu!
    Sursă: https://www.protv.ro/emisiuni/groapa/articol/101783-inapoi-in-groapa-editia-tv-a-fost-lider-absolut-de-audienta-iar-concluziile-de-aseara-sunt-clare-cineva-sifoneaza-la-franco
  • Sabina Sabina
    Cel de-al treilea episod a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 21:31 – 23:35. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 4.7 puncte de rating și 19.8% cotă de piață, față de locul 2 care avea doar 2.8 puncte de audiență și 11.8% share. De-a lungul difuzării, aproape 800 de mii de români au fost cu ochii pe primele interacțiuni ale Almei cu membrii familiei Vlahu!
    Sursă: https://www.protv.ro/emisiuni/groapa/articol/101783-inapoi-in-groapa-editia-tv-a-fost-lider-absolut-de-audienta-iar-concluziile-de-aseara-sunt-clare-cineva-sifoneaza-la-franco
  • Sabina Sabina
    ANIMEST și PROTV lansează TOON SCRIPTS, un concurs de scenarii pentru seriale de animație
    Sursă: https://www.protv.ro/articol/101772-animest-si-protv-lanseaza-toon-scripts-un-concurs-de-scenarii-pentru-seriale-de-animatie

Trimite un comentariu

sus