Televiziunile care îşi modifică acţionari fără acord de la CNA, aşa cum spune legislaţia în prezent, ar putea rămâne fără licenţă.
Forul audiovizual a trimis Senatului o propunere de modificare a Legii Audiovizualului astfel încât să poată retrage licenţele televiziunilor care îşi schimbă proprietarii fără acord.
Menţionăm că CNA nu poate modifica Legea Audiovizualului ci doar Parlamentul. În prezent, Senatul lucrează la republicarea Legii Audiovizualului şi a cerut un aviz (care este consultativ) din partea forului audiovizual. În acest context, CNA a propus şi adăugarea unui articol care să îi permită retragerea licenţei unei televiziuni atunci când se schimbă acţionarul (cu o cotă mai mare de 20%) şi refuză apoi să revină la starea iniţială.
Propunerea vine după ce în ultimul an CNA s-a confruntat cu mai multe situaţii în care o serie de televiziuni şi-au schimbat acţionarii ii fără a avea acord. Televiziunile au sfidat în mod constant CNA şi au refuzat să revină la forma iniţială a acţionariatului chiar dacă acestea au fost amendate în repetate rânduri.
Chiar în ultimele luni trei posturi de televiziune au ajuns să fie amendate pentru astfel de modificări, iar CNA intenţionează să le amendeze în continuare până ce vor reveni la starea iniţială.
Este vorba despre posturile Global News şi Melos TV, care în luna noiembrie au fost amendate cu 20.000 de lei, respectiv 30.000 de lei pentru că nu au cerut acordul CNA atunci când şi-au modificat acţionariatul.
Cele două posturi au ajuns să fie controlate de controversatul Remus Rădoi, zis Codiţă. Rădoi a devenit cunoscut la nivel naţional după ce Libertatea a dezvăluit în plin scandal al crimelor de la Caracal, că poliţiştii din Olt au apelat la el pentru a o găsi pe Alexandra Măceşanu.
Şi televiziunea Profi24, fondată la nivel local de jurnalistul Iulian Uţă, şi devenită televiziune naţională (cu acordul CNA), a fost amendată cu 10.000 de lei după ce şi-a schimbata acţionarii. Televiziunea a fost preluată în totalitate de Mădălin Lisaru, preşedinte al Partidului Patrioţilor, organizaţia din Italia.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Sursă: https://www.protv.ro/articol/101742-anglia-a-invins-olanda-si-va-juca-finala-euro-2024-contra-spaniei-duminica-in-direct-la-pro-tv-si-pe-voyo
Sursă: https://www.protv.ro/articol/101742-anglia-a-invins-olanda-si-va-juca-finala-euro-2024-contra-spaniei-duminica-in-direct-la-pro-tv-si-pe-voyo
Sursă: https://www.protv.ro/articol/101742-anglia-a-invins-olanda-si-va-juca-finala-euro-2024-contra-spaniei-duminica-in-direct-la-pro-tv-si-pe-voyo
Sursă: https://www.protv.ro/articol/101742-anglia-a-invins-olanda-si-va-juca-finala-euro-2024-contra-spaniei-duminica-in-direct-la-pro-tv-si-pe-voyo
În direct, din Germania, li s-au alăturat reporterii PRO TV sau, prin telefon, alți specialiști din domeniu care și-au oferit părerea cu privire la cele întâmplate.
Telespectatorii nu au ratat niciun minut, iar emisia a fost de fiecare dată lider absolut de audiență! În medie, în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 4.6 puncte de rating și 31.9% cotă de piață, față de locul 2 care avea doar 1.7 puncte de audiență și 11.8% share. În comparație cu principalul competitor nișat pe sport, PRO TV avea cifre mult mai mari, aceștia înregistrând, în medie, doar 0.3 puncte de audiență și 1.9% share.
Față de anul 2021, atunci când PRO TV a transmis precedentul turneu european, cifrele Studioul UEFA EURO 2024 au avut o creștere impresionantă, de peste 50% în ceea ce privește cota de piață.
Sursă: https://www.protv.ro/articol/101726-studioul-uefa-euro-2024-lider-absolut-de-audienta-in-fiecare-seara-de-meciuri-la-pro-tv
În direct, din Germania, li s-au alăturat reporterii PRO TV sau, prin telefon, alți specialiști din domeniu care și-au oferit părerea cu privire la cele întâmplate.
Telespectatorii nu au ratat niciun minut, iar emisia a fost de fiecare dată lider absolut de audiență! În medie, în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 4.6 puncte de rating și 31.9% cotă de piață, față de locul 2 care avea doar 1.7 puncte de audiență și 11.8% share. În comparație cu principalul competitor nișat pe sport, PRO TV avea cifre mult mai mari, aceștia înregistrând, în medie, doar 0.3 puncte de audiență și 1.9% share.
Față de anul 2021, atunci când PRO TV a transmis precedentul turneu european, cifrele Studioul UEFA EURO 2024 au avut o creștere impresionantă, de peste 50% în ceea ce privește cota de piață.
Sursă: https://www.protv.ro/articol/101726-studioul-uefa-euro-2024-lider-absolut-de-audienta-in-fiecare-seara-de-meciuri-la-pro-tv
În direct, din Germania, li s-au alăturat reporterii PRO TV sau, prin telefon, alți specialiști din domeniu care și-au oferit părerea cu privire la cele întâmplate.
Telespectatorii nu au ratat niciun minut, iar emisia a fost de fiecare dată lider absolut de audiență! În medie, în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 4.6 puncte de rating și 31.9% cotă de piață, față de locul 2 care avea doar 1.7 puncte de audiență și 11.8% share. În comparație cu principalul competitor nișat pe sport, PRO TV avea cifre mult mai mari, aceștia înregistrând, în medie, doar 0.3 puncte de audiență și 1.9% share.
Față de anul 2021, atunci când PRO TV a transmis precedentul turneu european, cifrele Studioul UEFA EURO 2024 au avut o creștere impresionantă, de peste 50% în ceea ce privește cota de piață.
Sursă: https://www.protv.ro/articol/101726-studioul-uefa-euro-2024-lider-absolut-de-audienta-in-fiecare-seara-de-meciuri-la-pro-tv
În direct, din Germania, li s-au alăturat reporterii PRO TV sau, prin telefon, alți specialiști din domeniu care și-au oferit părerea cu privire la cele întâmplate.
Telespectatorii nu au ratat niciun minut, iar emisia a fost de fiecare dată lider absolut de audiență! În medie, în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 4.6 puncte de rating și 31.9% cotă de piață, față de locul 2 care avea doar 1.7 puncte de audiență și 11.8% share. În comparație cu principalul competitor nișat pe sport, PRO TV avea cifre mult mai mari, aceștia înregistrând, în medie, doar 0.3 puncte de audiență și 1.9% share.
Față de anul 2021, atunci când PRO TV a transmis precedentul turneu european, cifrele Studioul UEFA EURO 2024 au avut o creștere impresionantă, de peste 50% în ceea ce privește cota de piață.
Sursă: https://www.protv.ro/articol/101726-studioul-uefa-euro-2024-lider-absolut-de-audienta-in-fiecare-seara-de-meciuri-la-pro-tv
Sursă: https://www.protv.ro/emisiuni/clanul/articol/101709-valentin-teodosiu-rol-important-in-noul-serial-tatutu-personajul-meu-este-cel-mai-de-temut-al-vremii
Sursă: https://www.protv.ro/articol/101703-spania-este-prima-echipa-calificata-in-finala-euro-2024-cea-de-a-doua-semifinala-diseara-la-pro-tv-si-pe-voyo