Skip to main content

PROPUNERE. CNA vrea retragerea licenţelor televiziunilor care îşi schimbă acţionarii fără acordul instituţiei

 
PROPUNERE. CNA vrea retragerea licenţelor televiziunilor care îşi schimbă acţionarii fără acordul instituţiei

Televiziunile care îşi modifică acţionari fără acord de la CNA, aşa cum spune legislaţia în prezent, ar putea rămâne fără licenţă. 

Publicitate

Forul audiovizual a trimis Senatului o propunere de modificare a Legii Audiovizualului astfel încât să poată retrage licenţele televiziunilor care îşi schimbă proprietarii fără acord.

Menţionăm că CNA nu poate modifica Legea Audiovizualului ci doar Parlamentul. În prezent, Senatul lucrează la republicarea Legii Audiovizualului şi a cerut un aviz (care este consultativ) din partea forului audiovizual. În acest context, CNA a propus şi adăugarea unui articol care să îi permită retragerea licenţei unei televiziuni atunci când se schimbă acţionarul (cu o cotă mai mare de 20%) şi refuză apoi să revină la starea iniţială. 

Propunerea vine după ce în ultimul an CNA s-a confruntat cu mai multe situaţii în care o serie de televiziuni şi-au schimbat acţionarii ii fără a avea acord. Televiziunile au sfidat în mod constant CNA şi au refuzat să revină la forma iniţială a acţionariatului chiar dacă acestea au fost amendate în repetate rânduri. 

Chiar în ultimele luni trei posturi de televiziune au ajuns să fie amendate pentru astfel de modificări, iar CNA intenţionează să le amendeze în continuare până ce vor reveni la starea iniţială. 

Este vorba despre posturile Global News şi Melos TV, care în luna noiembrie au fost amendate cu 20.000 de lei, respectiv 30.000 de lei pentru că nu au cerut acordul CNA atunci când şi-au modificat acţionariatul. 

Cele două posturi au ajuns să fie controlate de controversatul Remus Rădoi, zis Codiţă. Rădoi a devenit cunoscut la nivel naţional după ce Libertatea a dezvăluit în plin scandal al crimelor de la Caracal, că poliţiştii din Olt au apelat la el pentru a o găsi pe Alexandra Măceşanu.

Şi televiziunea Profi24, fondată la nivel local de jurnalistul Iulian Uţă, şi devenită  televiziune naţională (cu acordul CNA), a fost amendată cu 10.000 de lei după ce şi-a schimbata acţionarii. Televiziunea a fost preluată în totalitate de Mădălin Lisaru, preşedinte al Partidului Patrioţilor, organizaţia din Italia. 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Sabina Sabina
    Meciul care a scris istorie, între România și Slovacia, a fost lider absolut de audiență, la PRO TV, în intervalul orar 19:01 – 20:54. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 24.4 puncte de rating și 76% cotă de piață, record pentru piața din România, față de locul 2 care avea cifre de peste 15 ori mai mici, de doar 1.6 puncte de audiență și 5% share. De-a lungul difuzării, peste 4 milioane de români s-au bucurat de seara atât de așteptată, iar în minutul de aur, la ora 20:53, aproape 4.9 milioane de telespectatori visau împreună.
    Sursă: https://www.protv.ro/articol/101365-peste-4-milioane-de-inimi-au-batut-la-unison-pentru-generatia-de-suflet-in-direct-la-pro-tv-romania-s-a-calificat-in-optimile-euro-2024
  • Sabina Sabina
    Meciul care a scris istorie, între România și Slovacia, a fost lider absolut de audiență, la PRO TV, în intervalul orar 19:01 – 20:54. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 24.4 puncte de rating și 76% cotă de piață, record pentru piața din România, față de locul 2 care avea cifre de peste 15 ori mai mici, de doar 1.6 puncte de audiență și 5% share. De-a lungul difuzării, peste 4 milioane de români s-au bucurat de seara atât de așteptată, iar în minutul de aur, la ora 20:53, aproape 4.9 milioane de telespectatori visau împreună.
    Sursă: https://www.protv.ro/articol/101365-peste-4-milioane-de-inimi-au-batut-la-unison-pentru-generatia-de-suflet-in-direct-la-pro-tv-romania-s-a-calificat-in-optimile-euro-2024
  • Sabina Sabina
    Meciul care a scris istorie, între România și Slovacia, a fost lider absolut de audiență, la PRO TV, în intervalul orar 19:01 – 20:54. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 24.4 puncte de rating și 76% cotă de piață, record pentru piața din România, față de locul 2 care avea cifre de peste 15 ori mai mici, de doar 1.6 puncte de audiență și 5% share. De-a lungul difuzării, peste 4 milioane de români s-au bucurat de seara atât de așteptată, iar în minutul de aur, la ora 20:53, aproape 4.9 milioane de telespectatori visau împreună.
    Sursă: https://www.protv.ro/articol/101365-peste-4-milioane-de-inimi-au-batut-la-unison-pentru-generatia-de-suflet-in-direct-la-pro-tv-romania-s-a-calificat-in-optimile-euro-2024
  • Sabina Sabina
    Meciul care a scris istorie, între România și Slovacia, a fost lider absolut de audiență, la PRO TV, în intervalul orar 19:01 – 20:54. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 24.4 puncte de rating și 76% cotă de piață, record pentru piața din România, față de locul 2 care avea cifre de peste 15 ori mai mici, de doar 1.6 puncte de audiență și 5% share. De-a lungul difuzării, peste 4 milioane de români s-au bucurat de seara atât de așteptată, iar în minutul de aur, la ora 20:53, aproape 4.9 milioane de telespectatori visau împreună.
    Sursă: https://www.protv.ro/articol/101365-peste-4-milioane-de-inimi-au-batut-la-unison-pentru-generatia-de-suflet-in-direct-la-pro-tv-romania-s-a-calificat-in-optimile-euro-2024
  • Sabina Sabina
    Meciul care a scris istorie, între România și Slovacia, a fost lider absolut de audiență, la PRO TV, în intervalul orar 19:01 – 20:54. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 24.4 puncte de rating și 76% cotă de piață, record pentru piața din România, față de locul 2 care avea cifre de peste 15 ori mai mici, de doar 1.6 puncte de audiență și 5% share. De-a lungul difuzării, peste 4 milioane de români s-au bucurat de seara atât de așteptată, iar în minutul de aur, la ora 20:53, aproape 4.9 milioane de telespectatori visau împreună.
    Sursă: https://www.protv.ro/articol/101365-peste-4-milioane-de-inimi-au-batut-la-unison-pentru-generatia-de-suflet-in-direct-la-pro-tv-romania-s-a-calificat-in-optimile-euro-2024
  • Sabina Sabina
    Meciul care a scris istorie, între România și Slovacia, a fost lider absolut de audiență, la PRO TV, în intervalul orar 19:01 – 20:54. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 24.4 puncte de rating și 76% cotă de piață, record pentru piața din România, față de locul 2 care avea cifre de peste 15 ori mai mici, de doar 1.6 puncte de audiență și 5% share. De-a lungul difuzării, peste 4 milioane de români s-au bucurat de seara atât de așteptată, iar în minutul de aur, la ora 20:53, aproape 4.9 milioane de telespectatori visau împreună.
    Sursă: https://www.protv.ro/articol/101365-peste-4-milioane-de-inimi-au-batut-la-unison-pentru-generatia-de-suflet-in-direct-la-pro-tv-romania-s-a-calificat-in-optimile-euro-2024
  • Sabina Sabina
    Meciul care a scris istorie, între România și Slovacia, a fost lider absolut de audiență, la PRO TV, în intervalul orar 19:01 – 20:54. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 24.4 puncte de rating și 76% cotă de piață, record pentru piața din România, față de locul 2 care avea cifre de peste 15 ori mai mici, de doar 1.6 puncte de audiență și 5% share. De-a lungul difuzării, peste 4 milioane de români s-au bucurat de seara atât de așteptată, iar în minutul de aur, la ora 20:53, aproape 4.9 milioane de telespectatori visau împreună.
    Sursă: https://www.protv.ro/articol/101365-peste-4-milioane-de-inimi-au-batut-la-unison-pentru-generatia-de-suflet-in-direct-la-pro-tv-romania-s-a-calificat-in-optimile-euro-2024
  • Sabina Sabina
    Meciul care a scris istorie, între România și Slovacia, a fost lider absolut de audiență, la PRO TV, în intervalul orar 19:01 – 20:54. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 24.4 puncte de rating și 76% cotă de piață, record pentru piața din România, față de locul 2 care avea cifre de peste 15 ori mai mici, de doar 1.6 puncte de audiență și 5% share. De-a lungul difuzării, peste 4 milioane de români s-au bucurat de seara atât de așteptată, iar în minutul de aur, la ora 20:53, aproape 4.9 milioane de telespectatori visau împreună.
    Sursă: https://www.protv.ro/articol/101365-peste-4-milioane-de-inimi-au-batut-la-unison-pentru-generatia-de-suflet-in-direct-la-pro-tv-romania-s-a-calificat-in-optimile-euro-2024
  • Sabina Sabina
    Meciul care a scris istorie, între România și Slovacia, a fost lider absolut de audiență, la PRO TV, în intervalul orar 19:01 – 20:54. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 24.4 puncte de rating și 76% cotă de piață, record pentru piața din România, față de locul 2 care avea cifre de peste 15 ori mai mici, de doar 1.6 puncte de audiență și 5% share. De-a lungul difuzării, peste 4 milioane de români s-au bucurat de seara atât de așteptată, iar în minutul de aur, la ora 20:53, aproape 4.9 milioane de telespectatori visau împreună.
    Sursă: https://www.protv.ro/articol/101365-peste-4-milioane-de-inimi-au-batut-la-unison-pentru-generatia-de-suflet-in-direct-la-pro-tv-romania-s-a-calificat-in-optimile-euro-2024
  • Sabina Sabina
    Confruntarea dintre Croația și Italia a fost lider absolut de audiență, la PRO TV, în intervalul orar 22:00 – 23:57. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 10.5 puncte de rating și 38.6% cotă de piață, față de locul 2 care avea doar 2.8 puncte de audiență și 10.4% share. De-a lungul difuzării, peste 1.7 milioane de români s-au bucurat de spectacol, iar în minutul de aur, la ora 22:44, peste 1.9 milioane de telespectatori erau cu ochii pe PRO TV.

    Întâlnirea dintre Albania și Spania, difuzată în același timp cu meciul de la PRO TV, a fost adusă telespectatorilor la PRO ARENA, în intervalul orar 22:01 – 23:55! Meciul a înregistrat, în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, 0.9 puncte de rating și 3.4 cotă de piață.

    Costin Ștucan, Cătălin Oprișan, Ciprian Marica și Alexandru Chipciu au fost alături de cei de acasă, într-o nouă ediție a Studioului UEFA EURO 2024! La miezul nopții, aceștia au adus cele mai interesante vești despre ce se întâmplă în Germania și au discutat cu reporterul PRO TV aflat la fața locului.

    Studioul EURO a fost lider absolut de audiență în intervalul 24:03 – 25:01. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 4.5 puncte de rating și 32.5% cotă de piață, față de locul 2 care avea doar 1.2 puncte de audiență și 8.8% share
    Sursă: https://www.protv.ro/articol/101293-meciuri-puternice-in-ultima-runda-a-etapei-grupelor-spectacolul-fotbalistic-merge-mai-departe-la-pro-tv-pro-arena-si-pe-voyo
  • Sabina Sabina
    Confruntarea dintre Croația și Italia a fost lider absolut de audiență, la PRO TV, în intervalul orar 22:00 – 23:57. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 10.5 puncte de rating și 38.6% cotă de piață, față de locul 2 care avea doar 2.8 puncte de audiență și 10.4% share. De-a lungul difuzării, peste 1.7 milioane de români s-au bucurat de spectacol, iar în minutul de aur, la ora 22:44, peste 1.9 milioane de telespectatori erau cu ochii pe PRO TV.

    Întâlnirea dintre Albania și Spania, difuzată în același timp cu meciul de la PRO TV, a fost adusă telespectatorilor la PRO ARENA, în intervalul orar 22:01 – 23:55! Meciul a înregistrat, în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, 0.9 puncte de rating și 3.4 cotă de piață.

    Costin Ștucan, Cătălin Oprișan, Ciprian Marica și Alexandru Chipciu au fost alături de cei de acasă, într-o nouă ediție a Studioului UEFA EURO 2024! La miezul nopții, aceștia au adus cele mai interesante vești despre ce se întâmplă în Germania și au discutat cu reporterul PRO TV aflat la fața locului.

    Studioul EURO a fost lider absolut de audiență în intervalul 24:03 – 25:01. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 4.5 puncte de rating și 32.5% cotă de piață, față de locul 2 care avea doar 1.2 puncte de audiență și 8.8% share
    Sursă: https://www.protv.ro/articol/101293-meciuri-puternice-in-ultima-runda-a-etapei-grupelor-spectacolul-fotbalistic-merge-mai-departe-la-pro-tv-pro-arena-si-pe-voyo
  • Sabina Sabina
    Confruntarea dintre Croația și Italia a fost lider absolut de audiență, la PRO TV, în intervalul orar 22:00 – 23:57. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 10.5 puncte de rating și 38.6% cotă de piață, față de locul 2 care avea doar 2.8 puncte de audiență și 10.4% share. De-a lungul difuzării, peste 1.7 milioane de români s-au bucurat de spectacol, iar în minutul de aur, la ora 22:44, peste 1.9 milioane de telespectatori erau cu ochii pe PRO TV.

    Întâlnirea dintre Albania și Spania, difuzată în același timp cu meciul de la PRO TV, a fost adusă telespectatorilor la PRO ARENA, în intervalul orar 22:01 – 23:55! Meciul a înregistrat, în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, 0.9 puncte de rating și 3.4 cotă de piață.

    Costin Ștucan, Cătălin Oprișan, Ciprian Marica și Alexandru Chipciu au fost alături de cei de acasă, într-o nouă ediție a Studioului UEFA EURO 2024! La miezul nopții, aceștia au adus cele mai interesante vești despre ce se întâmplă în Germania și au discutat cu reporterul PRO TV aflat la fața locului.

    Studioul EURO a fost lider absolut de audiență în intervalul 24:03 – 25:01. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 4.5 puncte de rating și 32.5% cotă de piață, față de locul 2 care avea doar 1.2 puncte de audiență și 8.8% share
    Sursă: https://www.protv.ro/articol/101293-meciuri-puternice-in-ultima-runda-a-etapei-grupelor-spectacolul-fotbalistic-merge-mai-departe-la-pro-tv-pro-arena-si-pe-voyo
  • Sabina Sabina
    Confruntarea dintre Croația și Italia a fost lider absolut de audiență, la PRO TV, în intervalul orar 22:00 – 23:57. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 10.5 puncte de rating și 38.6% cotă de piață, față de locul 2 care avea doar 2.8 puncte de audiență și 10.4% share. De-a lungul difuzării, peste 1.7 milioane de români s-au bucurat de spectacol, iar în minutul de aur, la ora 22:44, peste 1.9 milioane de telespectatori erau cu ochii pe PRO TV.

    Întâlnirea dintre Albania și Spania, difuzată în același timp cu meciul de la PRO TV, a fost adusă telespectatorilor la PRO ARENA, în intervalul orar 22:01 – 23:55! Meciul a înregistrat, în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, 0.9 puncte de rating și 3.4 cotă de piață.

    Costin Ștucan, Cătălin Oprișan, Ciprian Marica și Alexandru Chipciu au fost alături de cei de acasă, într-o nouă ediție a Studioului UEFA EURO 2024! La miezul nopții, aceștia au adus cele mai interesante vești despre ce se întâmplă în Germania și au discutat cu reporterul PRO TV aflat la fața locului.

    Studioul EURO a fost lider absolut de audiență în intervalul 24:03 – 25:01. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 4.5 puncte de rating și 32.5% cotă de piață, față de locul 2 care avea doar 1.2 puncte de audiență și 8.8% share
    Sursă: https://www.protv.ro/articol/101293-meciuri-puternice-in-ultima-runda-a-etapei-grupelor-spectacolul-fotbalistic-merge-mai-departe-la-pro-tv-pro-arena-si-pe-voyo
  • Sabina Sabina
    Confruntarea dintre Germania și Elveția a fost lider absolut de audiență, la PRO TV, în intervalul orar 22:00 – 23:52. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 10.6 puncte de rating și 37.7% cotă de piață, față de locul 2 care avea doar 3.3 puncte de audiență și 11.9% share. De-a lungul difuzării, peste 1.6 milion de români s-au bucurat de spectacol, iar în minutul de aur, la ora 22:33, aproape 1.9 milioane de telespectatori erau cu ochii pe PRO TV.

    Întâlnirea dintre Scoția și Ungaria, difuzată în același timp cu meciul de la PRO TV, a fost adusă telespectatorilor la PRO ARENA, în intervalul orar 22:00 – 24:00! Meciul a înregistrat, în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, 1 punct de rating și 3.7 cotă de piață.

    Costin Ștucan, Cătălin Oprișan, Răzvan Raț și Alexandru Chipciu și-au dat întâlnire la miez de noapte, într-o nouă ediție a Studioului UEFA EURO 2024! Cei patru au discutat atât despre ultimele noutăți din cadrul turneului, cât și despre cum se pregătește Naționala României pentru meciul decisiv de miercuri!  

    Studioul EURO a fost lider absolut de audiență în intervalul 23:57 – 25:02. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 3.4 puncte de rating și 22.6% cotă de piață.
    Sursă: https://www.protv.ro/articol/101284-au-inceput-ultimele-meciuri-din-etapa-grupelor-calificarea-in-optimi-se-joaca-zilnic-in-direct-la-pro-tv-pro-arena-si-pe-voyo
  • Sabina Sabina
    Confruntarea dintre Germania și Elveția a fost lider absolut de audiență, la PRO TV, în intervalul orar 22:00 – 23:52. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 10.6 puncte de rating și 37.7% cotă de piață, față de locul 2 care avea doar 3.3 puncte de audiență și 11.9% share. De-a lungul difuzării, peste 1.6 milion de români s-au bucurat de spectacol, iar în minutul de aur, la ora 22:33, aproape 1.9 milioane de telespectatori erau cu ochii pe PRO TV.

    Întâlnirea dintre Scoția și Ungaria, difuzată în același timp cu meciul de la PRO TV, a fost adusă telespectatorilor la PRO ARENA, în intervalul orar 22:00 – 24:00! Meciul a înregistrat, în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, 1 punct de rating și 3.7 cotă de piață.

    Costin Ștucan, Cătălin Oprișan, Răzvan Raț și Alexandru Chipciu și-au dat întâlnire la miez de noapte, într-o nouă ediție a Studioului UEFA EURO 2024! Cei patru au discutat atât despre ultimele noutăți din cadrul turneului, cât și despre cum se pregătește Naționala României pentru meciul decisiv de miercuri!  

    Studioul EURO a fost lider absolut de audiență în intervalul 23:57 – 25:02. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 3.4 puncte de rating și 22.6% cotă de piață.
    Sursă: https://www.protv.ro/articol/101284-au-inceput-ultimele-meciuri-din-etapa-grupelor-calificarea-in-optimi-se-joaca-zilnic-in-direct-la-pro-tv-pro-arena-si-pe-voyo

Trimite un comentariu

sus