Skip to main content

VIDEO. Ce tipuri de clienţi au crescut pe Outdoor? La cât au ajuns pariurile pe video? "Paleta de clienţi a începută să se distribuie corect" Anul 2025 în Outdoor, cu Dio Boacă (Partea a II-a)

 
VIDEO. Ce tipuri de clienţi au crescut pe Outdoor? La cât au ajuns pariurile pe video? "Paleta de clienţi a începută să se distribuie corect" Anul 2025 în Outdoor, cu Dio Boacă (Partea a II-a)

Totul despre Digital Outdoor. "Paleta de clienţi a început să se distribuie foarte echilibrat", spune Dio Boacă în a doua parte a seriei despre anul 2025 în Outdoor.

Publicitate

De ce este riscant să ai un singur tip de client majoritar?

Dio Boacă: "Outdoorul a avut tot felul de ghinioane de-a lungul anilor. De exemplu perioada ţigaretiştilor, care au avut 60% din piaţă şi, când au dispărut, s-a ales praful. Ca în orice firmă, când ai un singur client, îţi asumi un mare risc. Dacă ai 10 clienţi cu 10% fiecare, supravieţuieşti dacă îţi pleacă doi. Dacă îţi pleacă unul cu 60%, nu mai supravieţuieşti"

"La noi în ogradă, nu avem nicio categorie care să depăşească 17-18% din venituri pe an, cam pe aici se duce categoria telecom" adaugă managerul Phoenix Media.

Ce clienţi au început să cheltuiască mai mult pe Digital Outdoor?

Dio Boacă: "Au crescut foarte mult platformele de filme, au crescut foarte mult retailerii. A ajuns aproape de 10% şi piaţa de pariuri, în cazul nostru. Industria alimentară creşte, de asemenea foarte mult. Sunt din ce în ce mai multe categorii care îşi împart piaţa, cu 7%, 9%", 10%. Asta înseamnă creştere organică, sănătoasă. Asta înseamnă că piaţa de outdoor evoulează corect."

În ceea ce priveşte totalul pieţei de outdoor?

"În 2025 vom trece de 50 de milioane de euro", este pronosticul lui Dio Boacă. "Din această sumă, vom depăşi 30% încasări din ecrane video digitale", continuă el.

Cum e afară?

"Dacă în Anglia este 65% ponderea digitalului, dacă în Germanie e 50%, dacă în Brazilia e 54%, dacă în Australia e 60%, dacă în Europa este 40% acest nivel al digitalului, noi, la 30%, oricum avem loc de creştere. Adică se mută reclama de pe backlituri (panouri clasice) pe ecrane video digitale. Pentru că procesul e mai simplu, mai uşor de numărat, e transparent."

Detalii, în interviul video de mai jos din seria Totul despre Digital Outdoor. un proiect Paginademedia.ro şi Phoenix Media.

Citeşte şi: Anul 2025 în Outdoor, prima parte: De ce intrarea în Schengen salvează "prostia guvernanţilor"?

Vezi ce spune Dio Boacă despre frământările politice ale toamnei, aici: ne-a trecut glonţul pe la ureche. Nu am fost nici la pandemie speriat ca de data asta!" E bine economia, e bine şi publicitatea!

VIDEO. Ce clienţi cresc pe Digital Outdoor? Anul 2025 pentru Outdoor? - Partea a doua

Mai multe materiale despre industrie, în secţiunea DOOH - Digital Outdoor News, un proiect Paginademedia.ro şi Phoenix Media

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus