Totul despre Digital Outdoor. Cum pot colabora publicaţiile online cu outdoorul digital? Ce avantaje sunt?
Reclamele şi ştirile de pe siteuri pot fi luate automat şi afişate pe ecranele video digitale din stradă. Inclusiv ştirile Paginademedia.ro sunt afişate pe ecrane.
Phoenix Media a dezvoltat sistemul şi vine cu toate detaliile, într-un nou episod Totul despre Digital Outdoor.
Ce au în comun publicaţiile online şi ecranele Digital Outdoor?
"În primul rând, vorbim de digital, şi în cazul site-urilor, dar şi în cazul panourilor video outdoor. În al doilea rând, ambele sunt ecrane. Sunt device-uri. Conţinutul este afişat pe ecrane. Totul ţine de modul în care se face expunerea pentru publicul cel mai potrivit", spune Dio Boacă, de la Phoenix Media.
"Totul e automat: când se schimbă bannerul pe Paginademedia, de exemplu, se poate schimba bannerul şi pe ecranele Phoenix", continuă el.
Fiind digitale "transferul de conţinut se face automat".
"Ecranele digitale pot prelua în timp real tot ce înseamnă conţinut în online. Ştiri, dar şi reclame, pentru că formatele digitale sunt aceleaşi, iar din punct de vedere tehnic nu este nicio problemă să urcăm orice fel de fişier", completează Dio Boacă.
"Online-ul şi digital outdoorul pot colabora prin complementaritatea targetului şi a reachului - fiecare caută publicul potrivit pentru mesaje".
În cazul parteneriatelor strategice, cum este cel cu Ringier, se merge chiar mai departe. Odată cu "localizarea conţinutului":
"Prin parteneriatul cu Ringier ne-am gândit şi la aceast formulă de localizare a ştirilor. De exemplu, ştirile care interesează un sector vor fi doar pe panourile din acea zonă", mai spune Dio Boacă.
A doua oară cu soluţii de monetizare pe panouri a conţinutului de pe online.
Mai multe detalii, în noul episod Totul despre Digital Outdoor. Un proiect Paginademedia.ro şi Phoenix Media.
VIDEO. Reclamele şi ştirile de pe online, automat pe ecranele video. Cum poate lucra online-ul cu outdoorul