
Totul despre Digital Outdoor. "Evident că este mai simplu să cumperi publicitate Outdoor "la panou", dar e mult mai eficient dacă ţii cont de Costul pe Mie", spune Dio Boacă de la Phoenix Media.
Preţul unei reclame diferă, în mod normal, de audienţa lui: dacă este văzut de o mie de oameni sau dacă este văzut de 10.000. De aceea este mai bine decât să iei panouri "la kilogram", la "pauşal", explică Dio Boacă.
Azi, într-un nou episod Totul despre Digital Outdoor despre importanţa audienţei cu Dio Boacă, de la Phoenix Media.
Costul pe mie se regăseşte în toate suporturile media, detaliază publicitarul. Este nevoie de un "benchmark" şi în digital.
Dio Boacă: "Fiecare suport media are un anumit cost pe mie. Mai mic sau mai mare. La cinema, de exemplu, este cel mai scump, pentru că publicul e acolo, în sală, captiv şi atent".
Mai multe detalii, în episodul de azi.
- Toate amănuntele despre măsurători, aici: Cum se măsoară audienţa în Outdoor? Camere care numără pietoni şi maşini şi chestionare în zona ecranelor
Seria de materiale despre importanţa audienţei în Outdoor: