Skip to main content

Se poate vorbi de cost pe mie în Outdoor? De ce e important? Totul despre Digital Outdoor

 
Se poate vorbi de cost pe mie în Outdoor? De ce e important? Totul despre Digital Outdoor

Totul despre Digital Outdoor. "Evident că este mai simplu să cumperi publicitate Outdoor "la panou", dar e mult mai eficient dacă ţii cont de Costul pe Mie", spune Dio Boacă de la Phoenix Media.

Publicitate

Preţul unei reclame diferă, în mod normal, de audienţa lui: dacă este văzut de o mie de oameni sau dacă este văzut de 10.000. De aceea este mai bine decât să iei panouri "la kilogram", la "pauşal", explică Dio Boacă.

Azi, într-un nou episod Totul despre Digital Outdoor despre importanţa audienţei cu Dio Boacă, de la Phoenix Media.

Costul pe mie se regăseşte în toate suporturile media, detaliază publicitarul. Este nevoie de un "benchmark" şi în digital.

Dio Boacă: "Fiecare suport media are un anumit cost pe mie. Mai mic sau mai mare. La cinema, de exemplu, este cel mai scump, pentru că publicul e acolo, în sală, captiv şi atent".

Mai multe detalii, în episodul de azi.

Seria de materiale despre importanţa audienţei în Outdoor:



VIDEO. De ce este important Costul pe Mie în Outdoor

Detalii, dar şi alte materiale, în secţiunea specială de pe Paginademedia.ro

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus