Piaţa mondială a publicităţii digitale outdoor se va număra, în câţiva ani la sute de miliarde de dolari. Până în 2031, se aşteaptă deja să ajungă la peste 140 de miliarde de dolari.
De unde această creştere? Un articol din secţiunea specială susţinută de Phoenix Media vine cu câteva explicaţii. De fapt, cu câteva elemente importante care pot să dezvolte această piaţă (la nivel mondial, dar şi în România). Mai exact:
1. Trendurile economice: Urmărind indicatorii economici DOOH precum creşterea PIB-ului, inflaţia şi rata şomajului ajută la prezicerea mişcărilor din piaţă şi oferă încredere investitorilor. Aceste tendinţe influenţează starea generală a cheltuielilor, investiţiilor şi a stabilităţii economice din piaţă.
2. Cererea şi Oferta: Înţelegerea fluctuaţiilor cererii şi ofertei este necesară pentru echilibrul pieţei. Schimbările în lanţurile de aprovizionare, capacitatea de producţie şi cererea consumatorilor influenţează direct preţurile pieţei şi disponibilitatea bunurilor.
3. Mediul de reglementare: Implică aderarea la legi şi directive care influenţează operaţiunile din piaţa DOOH. Modificările pot crea oportunităţi sau constrângeri, afectând strategiile, costurile de conformitate şi accesibilitatea pieţei.
4. Progresele tehnologice: Inovaţiile tehnologice stimulează evoluţia pieţei, introducând noi produse şi îmbunătăţind eficienţa. Adoptarea noilor tehnologii poate oferi avantaje competitive, poate influenţa tendinţele pieţei şi poate deschide noi oportunităţi de afaceri.
5. Comportamentul consumatorilor: Analizând comportamentul consumatorilor implică studierea tiparelor de cumpărare, al preferinţelor şi al trendurilor. Înţelegerea acestor nevoi ajută companiile să îşi adapteze produsele şi strategiile de marketing, sporind satisfacţia clienţilor.