Skip to main content

VIDEO. Cum se măsoară audienţa în Outdoor? Camere care numără pietoni şi maşini şi chestionare în zona ecranelor (Totul despre Digital Outdoor)

 
VIDEO. Cum se măsoară audienţa în Outdoor? Camere care numără pietoni şi maşini şi chestionare în zona ecranelor (Totul despre Digital Outdoor)

Totul despre Digital Outdoor. Audienţa este importantă (şi) în Outdoor, după cum am arătat şi în episoadele precedente, dar cum ajungem să ştim ce audienţă are un ecran video?

Publicitate

Am stat de vorbă cu Dio Boacă, de la Phoenix Media ca să aflăm cu se măsoară audienţa în Outdoor. 

Aşadar, cum se face?

Câteva idei:

- sunt două sisteme de măsurare pe piaţă, cel dezvoltat de Phoenix Media şi cel făcut de BRAT - Biroul Român de Audit Transmedia - BRAT.

- sistemul Phoenix merge pe mai multe paliere: unul cantitativ, unul calitativ şi unul ceva mai complex, tehnic, de numărare a unicilor.

- Partea cantitalivă: camere instalate pe ecrane numără în timp real pietonii şi maşinile care trec prin zonă şi ar putea vedea mesajele publicitare. "Eviden că nu luăm în calcul maşinile care sunt pe alt sens şi nu ar putea observa panourile", spune Dio Boacă.

- Partea calitativă: chestionare luate chiar în zona panourilor, care să stabilească date de bază despre audienţă, cum ar fi demografice şi ESOMAR. Sunt zeci de mii de chestionare realizate pentru Phoenix Media de D&D Research.

Mai multe detalii, în episodul de astăzi din seria Totul despre Digital Outdoor (video, mai jos).

Seria de materiale despre importanţa audienţei în Outdoor:


VIDEO. Cum se măsoară audienţa în Outdoor, cu Dio Boacă, Phoenix Media

Detalii, dar şi alte materiale, în secţiunea specială de pe Paginademedia.ro

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus