Skip to main content

VIDEO. Dio Boacă, CEO Phoenix Media: „Pentru Phoenix 2025 va însemna un an greu. Vrem să montăm spre 50 de locaţii noi”

 
VIDEO. Dio Boacă, CEO Phoenix Media: „Pentru Phoenix 2025 va însemna un an greu. Vrem să montăm spre 50 de locaţii noi”

Dio Boacă, CEO Phoenix Media face o trecere în revistă a ceea ce a fost în piaţa de publicitate în 2024, dar şi perspectivele pentru 2025. A fost un an bun sau rău în piaţa de publicitate în 2024? Cum va fi 2025?

Publicitate

În 2025, Phoenix Media îşi propune să-şi dubleze reţeaua de ecrane digitale: „Pentru Phoenix 2025 va însemna un an greu, foarte greu, pentru că ne-am pus nişte task-uri foarte mari. Vrem să montăm spre 50 de locaţii noi”, spune Dio Boacă.

Piaţa românească de Publicitate a crescut cu 11% în 2024, până la o valoare totală de 778 milioane de euro, conform Media Fact Book, cotele de piaţă rămânând stabile.

Televiziunea domină cu 52,2%, urmată de Digital cu 36,4%, OOH cu 6%, Radio cu 4,9%, în timp ce Printul se menţine sub 1%, potrivit news.phoenixmedia.ro.

„2024 a fost un an bun pentru industria de Outdoor, a fost un an foarte bun. Acum nu ştiu să spun, că n-am de unde să iau aceste informaţii, dacă datorită campaniei electorale sau nu, şi care a fost ponderea acestei campanii electorale, în volumul total al al Outdorului. În cazul nostru a fost puţin, dar în cazul altor jucători din piaţă, bănuiesc că a fost mai mult, mai ales a fost un colac de salvare pentru panourile clasice”, spune Dio Boacă.

Cum a fost anul 2024 pentru compania Phoenix Media, fondată de Dio Boacă?

„În primul rând, am reuşit să trecem de bariera de 25 de ecrane montate, ceea ce este greu când eşti complet legal şi autorizat (...).

Am avut o creştere a cifrei de afaceri şi suntem foarte mulţumiţi şi bucuroşi că vedem că STOC-ul practic ne ajută, ca de altfel şi tot ceea ce am muncit în ani şi ani de zile.”

VIDEO 1. Cum a fost anul 2024 pentru compania Phoenix Media, fondată de Dio Boacă?

Cum va fi anul 2025 pentru piaţa de publicitate şi pentru Phoenix Media?

„Am mai spus-o şi cu alte ocazii, Outdoorul Digital nu va scădea, Outdoorul Clasic va scădea. Una peste alta, cred că 2025 nu va fi un an pe pierdere, în industria de Outdoor, adică ce am câştigat, păstrăm. (....).

Pentru Phoenix 2025 va însemna un an greu, foarte greu, pentru că ne-am pus nişte task-uri foarte mari. Vrem să montăm spre 50 de locaţii noi.”

VIDEO 2. Cum va fi anul 2025 pentru piaţa de publicitate şi pentru Phoenix Media?

Articolul integral, pe news.phoenixmedia.ro.

Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro
viewscnt

sus