
Totul despre Digital Outdoor. Un interviu cu lucruri spuse direct, abrupt, despre auditorii de media din Outdoor. Ce sunt? Ce fac? Cu ce se ocupă?
Dio Boacă, de la Phoenix Media, într-un nou episod Totul despre Digital Outdoor.
"Problema cu aceşti auditori media este că de multe ori nu se pricep", spune direct Dio Boacă.
Dar ce fac ei?
Sunt jucători care funcţionează ca un fel de consultanţi în licitaţiile de media. "Rolul lor este normal", spune Boacă, doar că ei în continuare propun să se cumpere "la panou", într-o lume în care publicitatea de vinde, indiferent de suportul media, la audienţă, continuă el.
"Practic, ţin outdooul pe loc, încremenit în 20024-2005"
"Am şi încercat să iau legătura cu auditorii, să le explic, dar nu dau de ei", exlică publicitarul.
Prefer ca Phoenix să nu mai fie într-un pitch
Decizia lui Dio Boacă?
"Am investit în tehnologie ca să fim în 2025", spune Dio Boacă despre reţeaua Phoenix, care funcţionează cu sisteme instant de monitorizare cu camere şi cu softuri de programare media asemănătoare celor din online.
Reacţia la cererile de cumpărare la panou, nu în funcţie de audienţă:
"Prefer ca Phoenix să nu mai fie într-un pitch, decât să se reducă totul doar la preţ pe panou. Eu nu mai vin să pun o adresă şi un preţ pe panou într-un excel. De ce o fac acum? Pentru că se întâmplă prea des", explică Dio Boacă.
"Le voi da şi în scris agenţiilor dacă văd că auditorul nu se pricepe. Sistemul nostru îţi poate aduce value for money, iar tu tragi linie: Ştiu eu mai bine!"
Mai multe, în interviul video.
Totul despre Digital Outdoor este un proiect Paginademedia.ro susţinut de Phoenix Media.
VIDEO. Dio Boacă - Care e faza cu auditorii de media