
VIDEO. Totul despre Digital Outdoor. Reclame stradale ca pe Instagram? Dacă ai reclame pregătite pentru un reel, acum le poţi urca, fără probleme, pe un nou format de ecran.
Phoenix Media a lansat un nou ecran video - InstaScreen care, aşa cum îi spune şi numele, poate găzdui reclame de formatul Instagram. Adică 16/9.
Am fost la evenimentul anual Phoenix Media, unde a fost prezentat InstaScreen şi am stat de vorbă, "la cald", despre subiect cu Dio Boacă, managerul Phoenix Media.
Ce am aflat:
- că noul ecran InstaScreen acceptă cu uşurinţă formatele digitale de tipul Instagram - 9/16
- că este vorba de eficienţă: "Dacă tot ai materialele digitale făcute, pentru Instagram sau orice altă reţea, e mult mai uşor să le urci pe noile ecrane", spune Dio Boacă.
- că InstaScreen reduce din costuri pentru clienţi: "Orice format pentru Outdoor înseamnă costuri de DTP. Noile ecrane afişează direct ceea ce ai deja pentru campaniile digitale online", explică Boacă.
Anul acesta vor fi în jur de 25 de ecrane InstaScreen, urmând ca anul viitor să se ajungă la 60, chiar 70 de panouri video digitale de acest format.
Mai multe detalii, dar şi alte noutăţi, într-un nou episod din seria Totul despre Digital Outdoor, un proiect Paginademedia.ro sustinut de Phoenix Media.
Un episod în două părţi pentru că veţi vedea, mai jos şi un alt clip de la eveniment, cu un partener al Phoenix Media despre un alt subiect: Market Place-ul Stoc, platforma unde mai multe companii îşi pun ecranele la un loc.
Citeşte şi: Next Level în Outdoor: Strategia reclamelor în timp real cu A.I. Anunţ important de la Dio Boacă: Până la finalul lui 2026 nu vom creşte preţurile
Citeşte şi: "Dacă în loc să dai 100.000 de euro pe o campanie, plăteşti 30.000 şi ai aceleaşi rezultate, nu câştigă toată lumea?"
VIDEO 1. S-au lansat ecranele InstaScreen
Market Place cu ecrane digitale? Ce înseamnă şi ce avantaje sunt
O discuţie despre un altfel de Market Place. Adică un loc în care mai multe companii care au ecrane digitale îşi pun panourile la un loc.
"Noi venim cu platforma, cu softul, cu tehnologia, ei vin cu ecranele", explică Dio Boacă.
Am stat de vorbă, la evenimentul Phoenix, cu una dintre companiile care au panouri în Stoc - Clear View Media, din Timişoara. Despre ce înseamnă şi ce avantaje aduce.
"Aşa avem acces la clienţii din toată ţara", spune Bogdan Szabo, de la firma timişoreană. Avantaje: "Standardizarea cu care vine sistemul, corectitudinea şi transparenţa totală".
VIDEO 2. Ce avantaje sunt în market place-ul Stoc?