
VIDEO. Reclamă spectaculoasă în câteva oraşe din România. O iluzie surprinzătoare care creează un efect 3d.
Spotul în care sticla de bere pare că vine afară din clip marchează intrarea pe piaţă a unui nou brand, cunoscut la nivel internaţional: Amstel.
În reclama video, pe care o vedeţi mai jos, sticla se roteşte în slow motion şi "vine spre trecători", iar capacul "se desprinde" din ecran.
Execuţiile 3D OOH fac parte din campania integrată de lansare Amstel în România, prima marcă internaţională din portofoliul de bere mainstream introdusă de Heineken România pe piaţa locală.
GALERIE FOTO. Reclama 3D cu sticla care "iese" din panou
Reclama cu "iluzia anamorfică" rulează până la jumătatea lunii mai în Iaşi, pe The Magnet – billboardul digital curbat al WINK, în Craiova, prin Phoenix Media şi în Bucureşti, prin Fairway Media.
VIDEO. Reclama 3 D care iese din ecran
Proiectul a fost dezvoltat de WINK (concept, direcţie creativă, execuţie şi CGI), în colaborare cu Namogo (direcţie artistică) şi dentsu România (media planning & booking) pentru Heineken România.
Spoturile 3D folosesc tehnica anamorfozei sau a perspectivei forţate. Atunci când sunt privite din unghiul potrivit, o serie de iluzii ne fac să percepem adâncime şi volum acolo unde, în realitate, sunt doar suprafeţe plate.
WINK are la activ mai multe proiecte 3D. Într-una dintre campanii, pentru emisiunea Survivor, de pe Pro TV, corabia concurenţilor naviga şi în afara panoului.
Detalii, aici: Corabia care iese din ecran. Reclame video 3d despre lansarea Survivor, pe panouri stradale
Într-o altă reclamă, pentru Birra Moretti, o cutie de bere crea senzaţia că se rostogoleşte până în stradă.
Detalii, aici: VIDEO. Berea care parcă iese din ecran! O reclamă 3D specială pe un mall din România
Mai multe materiale despre industrie, în secţiunea DOOH - Digital Outdoor News, un proiect Paginademedia.ro şi Phoenix Media
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro