Skip to main content

Phoenix News: T-Mobile dezvoltă segmentul de publicitate prin achiziţia Vistar Media pentru 600 mil dolari

 
Phoenix News: T-Mobile dezvoltă segmentul de publicitate prin achiziţia Vistar Media pentru 600 mil dolari

La începutul acestui an, T-Mobile US a anunţat achiziţia Vistar Media, un furnizor de tehnologie specializat în publicitatea digitală, pentru aproximativ 600 de milioane de dolari, scrie news.phoenix media.ro. Acest material face parte din secţiunea specială Digital Outdoor News, susţinută de Phoenix Media.

Publicitate

T-Mobile va integra soluţiile tehnologice ale Vistar pentru gestionarea campaniilor pe reţeaua sa de 1,1 milioane de ecrane digitale, ceea ce le va permite agenţiilor de publicitate să creeze campanii mai eficiente şi măsurabile. 

Achiziţia vine în contextul în care o treime din cheltuielile publicitare din SUA, estimate la 10 miliarde de dolari în următorii trei ani, vor fi direcţionate către platformele digitale OOH.

 
Achiziţia Vistar Media de către T-Mobile nu doar că va extinde domeniul de business al operatorului de telecomunicaţii, ci va revoluţiona şi modul în care brandurile vor interacţiona cu userii pe suporturile DOOH, egalând astfel digitalul.

Cine este Vistar Media?

Vistar Media este o companie de tehnologie specializată în DOOH. Aceasta dezvoltă soluţii software care permit agenţiilor de publicitate şi marketerilor să cumpere, să vândă şi să gestioneze campanii publicitare pe ecranele digitale.

Vistar Media colaborează cu aproape 370 de companii de media OOH, ce deservesc mii de agenţi de publicitate. Compania are ca obiectiv principal să revoluţioneze industria de digital OOH, oferind soluţii pentru publicitatea programatică, care asigură o achiziţie mai automatizată şi eficientă a spaţiului publicitar.

Tehnologie şi inovaţie în valoare de 600 mil dolari

Pe 13 ianuarie 2025, T-Mobile US a anunţat planurile de achiziţie a Vistar Media, un furnizor de tehnologie specializat în publicitatea digitală, pentru suma de aproximativ 600 de milioane de dolari. Această mişcare confirmă că DOOH ia amploare, fiind un mediu care oferă foarte multă predictibilitate, strategie, viteză şi date ce pot fi măsurate, interpretate, scalate.

Demersul T-Mobile are ca scop folosirea tehnologiei Vistar pentru a îmbunătăţi serviciile de publicitate şi a oferi agenţiilor de publicitate soluţii mai eficiente şi inovatoare, pe măsură ce acest sector evoluează, apropiindu-se la nivel de variabile, scalare şi planning de digital advertising.

Materialul integral poate fi citit pe news.phoenixmedia.ro

 

Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro
viewscnt

sus