VIDEO. Ce se întâmplă în lume în materie de outdoor? Unde este România? Cât avem de recuperat? Orientări şi tendinţe, în episodul de azi Totul despre Digital Outdoor.
În linii mari, direcţiile, aşa cum au fost prezentate la conferinţele internaţionale, merg către sustenabilitate, eficienţă şi automatizare. Dar cea mai importantă direcţie este ascensiunea panotajului digital, spune Dio Boacă, de la Phoenix Media.
Vine şi cu cifre:
"În Europa, vorbim de o piaţă totală de outdoor de zece miliarde de euro", spune el. Procentul de panotaj digital: "40% înseamnă digital outdoor, iar în câţiva ani, Europa va ajunge la 70%", punctează Boacă.
Pe unde e România:
"În România, procentul de digital a sărit de 20 de procente. Ceea ce înseamnă că este loc de creştere". Piaţa totală de outdoor din România este în jur de 40 de milioane de euro.
Cum stăm la celelalte trenduri, sustenabilitate şi automatizare?
"Dacă ne referim la partea de sustenabilitate, avem mult de recuperat. Dacă ne referim la automatizare, cred că noi - Phoenix Media, avem în momentul de faţă cel mai avansat soft şi tool de vânzări din lume", a mai spus Dio Boacă.
VIDEO. Digital Outdoor. Cum e în lume şi cât de departe e România?