Skip to main content

VIDEO. România, la jumătate faţă de Europa la capitolul ecrane video digitale. Partea bună: e loc de creştere. Tendinţele, la noi şi la ei

 
VIDEO. România, la jumătate faţă de Europa la capitolul ecrane video digitale. Partea bună: e loc de creştere. Tendinţele, la noi şi la ei

VIDEO. Ce se întâmplă în lume în materie de outdoor? Unde este România? Cât avem de recuperat? Orientări şi tendinţe, în episodul de azi Totul despre Digital Outdoor.

Publicitate

În linii mari, direcţiile, aşa cum au fost prezentate la conferinţele internaţionale, merg către sustenabilitate, eficienţă şi automatizare. Dar cea mai importantă direcţie este ascensiunea panotajului digital, spune Dio Boacă, de la Phoenix Media.

Vine şi cu cifre:

"În Europa, vorbim de o piaţă totală de outdoor de zece miliarde de euro", spune el. Procentul de panotaj digital: "40% înseamnă digital outdoor, iar în câţiva ani, Europa va ajunge la 70%", punctează Boacă.

Pe unde e România:

"În România, procentul de digital a sărit de 20 de procente. Ceea ce înseamnă că este loc de creştere". Piaţa totală de outdoor din România este în jur de 40 de milioane de euro.

Cum stăm la celelalte trenduri, sustenabilitate şi automatizare?

"Dacă ne referim la partea de sustenabilitate, avem mult de recuperat. Dacă ne referim la automatizare, cred că noi - Phoenix Media, avem în momentul de faţă cel mai avansat soft şi tool de vânzări din lume", a mai spus Dio Boacă.

Citeşte şi: VIDEO. Dio Boacă: Afişele de poliplan ajung pe câmp, pe coteţele de găini, pe căpiţe. E ieftin acum, dar ne va costa în viitor. Cum poate fi outdoorul sustenabil şi de ce panourile digitale sunt mai prietenoase cu mediul?

VIDEO. Digital Outdoor. Cum e în lume şi cât de departe e România?

Vezi mai multe materiale, în Secţiunea DOOH - Digital Outdoor News

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus