Ce diferenţe sunt între câteva dintre modurile de a face publicitate outdoor: clasic, digital şi mobil?
De notat că, în doi ani, previziunile sunt că publicitatea digitală outdoor va constitui peste o treime (36,5%) din totalul veniturilor generate de publicitatea exterioară, în timp ce restul de 63,5% va fi reprezentat de OOH tradiţional şi ambiental.
Câteva detalii, în secţiunea DOOH - Digital Outdoor News, un proiect Paginademedia.ro în colaborare cu Phoenix Media.
Out of Home (OOH)
Publicitatea Out of Home (OOH) este forma clasică care acoperă totul, de la panouri publicitare masive la reclamele de la staţiile de autobuz şi postere.
Această metodă tradiţională rămâne o coloană vertebrală a publicităţii exterioare, datorită capacităţii sale de a ajunge la un număr mare de persoane în locaţii strategice şi un element esenţial al mixului de marketing.
Digital Out of Home (DOOH)
Digital Out of Home (DOOH) îmbină impactul tradiţional al OOH cu avantajele tehnologiei digitale, introducând panouri publicitare digitale şi afişaje interactive care revoluţionează modul în care se realizează campaniile publicitare.
Aceste tehnologii permit actualizări în timp real şi personalizare, transformând complet interacţiunea cu publicul. Cu DOOH, companiile pot acum să lanseze campanii adaptabile, care să capteze atenţia consumatorilor într-un mod mult mai dinamic.
Mobile Out of Home (MOOH)
MOOH extinde capacitatea de a ajunge la consumatori prin integrarea tehnologiei mobile, de la panouri publicitare mobile la publicitatea pe vehicule.
Utilizând date de geolocalizare, MOOH targetează publicul cu precizie, oferind mesaje personalizate bazate pe locaţie şi comportament.