AUDIENŢE Finala Vocea României. Românii au stat cu ochii pe finala sezonului 2025 Vocea României. Un sezon câştigat, pentru a opta oară, de o concurentă din echipa lui Tudor Chirilă.
Alessia Pop este cea care a luat trofeul Vocea României - înmânat de Patricia Kaas - şi a plecat cu un cec în valoare de 100.000 de euro.
Câţi români au văzut finala?
Audienţa finalei a depăşit 1,1 milioane de români în fiecare minut, iar Pro TV a fost pe primul loc pe toate segmentele. De notat ce s-a întâmplat pe publicul comercial (21-54 Naţional ABCD), unde pe locul al doilea a fost Kanal D, care care reuşit să depăşească Antena 1 (ceea ce se întâmplă mai rar pe acest segment).
Dar ce au avut posturile pe interval?
- Antena 1 - serial românesc Iubire cu parfum de lavandă
- Kanal D - serial turcesc Fata de la fereastră
- Happy Channel - seriale turceşti Capcana iubirii şi Inimă rănită
- DigiSport - fotbal SuperLiga Botoşani - CFR Cluj
Înainte de cifrele detaliate, finaliştii şi clasamentul:
4. Eva Nicolescu (din echipa Theo Rose)
3. Raisa Radu (din echipa Irina Rimes)
2. Anita Petruescu (din echipa lui Smiley)
1. Alessia Pop (din echipa Tudor Chirilă)
Audienţele posturilor TV vineri, 19 decembrie, pe intervalul finalei Vocea României:
NAŢIONAL. La finala Vocea României s-au uitat, în fiecare minut, peste 1,1 milioane de telespectatori. În acelaşi timp, la Antena 1 (care difuza Iubire cu parfum de lavandă) erau 725.000 de români.
Top 3 a fost completat, pe finala Vocea României, de serialul turcesc de pe Kanal D.
Cifrele finalei Vocea României au fost foarte apropiate de ediţia din 2024, când erau în jur de 1,2 milioane de români la show.
URBAN. La oraşe, Vocea prezentată de Pavel Bartoş a ajuns la 750.000 de telespectatori în fiecare minut. Audienţa finalei de pe Pro TV a fost de peste două ori mai mare decât poziţia a doua, ocupată de Antena 1.
Ca şi în întreaga ţară, topul urban al preferinţelor a continuat cu posturile Kanal D şi Happy Channel, ambele cu seriale de producţie turcească.
COMERCIAL. Clasament surprinzător pe publicul comercial al Pro TV (adică 21-54 de ani Naţional ABCD). Vocea României a fost pe primul loc, la distanţă dublă faţă de urmăritori, dar surpriza a venit de la locurile următoare.
Kanal D a fost a doua opţiune pe acest segment, cu audienţe peste Antena 1: erau 215.000 de telespectatori pe serialul turcesc şi 180.000 pe cel românesc.
Audienţa posturilor TV vineri, 19 decembrie 2025, pe intervalul finalei Vocea României (20:30- 00:00) la nivel NAŢIONAL:
1. Pro TV - 1.125.000 telespectatori (6,5 rtg, 19,5 share
2. Antena 1 - 725.000 (4,1 rtg, 12,5 share)
3. Kanal D - 656.000
4. Happy Channel - 320.000
5. România TV - 260.000
6. DigiSport - 200.000
Audienţa posturilor TV vineri, 19 decembrie 2025, pe intervalul marii finale Vocea României (20.30-00.00), în mediul URBAN:
1. Pro TV - 755.000 telespectatori (7,6 rtg, 23,4 share)
2. Antena 1 - 335.000 (3,4 rtg, 10,3 rtg)
3. Kanal D - 280.000
4. Happy Channel - 180.000
5. România TV - 170.000
6. DigiSport - 130.000
Audienţa posturilor TV vineri, 19 decembrie 2025, pe intervalul finalei Vocea României (20.30- 00.00), pe Segmentul COMERCIAL:
1. Pro TV - 450.000 de telespectatori (7,1 rtg, 26,2 share)
2. Kanal D - 215.000 (3,4 rtg, 12,5 share)
3. Antena 1 - 180.000
4. DigiSport - 60.000
5. Happy Channel - 50.000
6. Pro Cinema - 50.000
Autor: Claudia Baidoc claudia.baidocpaginademedia.ro