Skip to main content

Chefii sau MasterChefii? Cine a fost marele câştigător în bătălia celor două cooking-show-uri

 
Chefii sau MasterChefii? Cine a fost marele câştigător în bătălia celor două cooking-show-uri

Ce au făcut MasterChef şi Chefi la Cuţite la a doua confruntare din acest sezon. După ce luni „bătălia” dintre cele două cooking-show-uri a fost „umbrită” de meciul naţionalei cu Cipru, marţi seara, MasterChefii Sorin Bontea, Florin Dumitrescu şi Cătălin Scărlătescu au câştigat detaşat în faţa Chefi la Cuţite. 

Publicitate

Peste 1,1 milioane de telespectatori au fost cu ochii pe Pro TV marţi seara, după cum a anunţat postul. În acelaşi timp, Antena 1, cu Chefi la Cuţite, a fost a treia televiziune la nivel naţional şi la oraşe şi pe poziţia a doua pe publicul comercial. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele TV, pe intervalul de intresecţie dintre MasterChef şi Chefi la Cuţite: 

NAŢIONAL. Pro TV a dominat la nivel naţional pe intervalul MasterChef. „La nivel naţional, peste 1.1 milioane de români au urmărit probele complicate pregătite de cei trei chefi, iar în minutul de aur, la ora 20:55, mai mult de 1.5 milioane de telespectatori erau cu ochii pe MasterChef”, a anunţat postul de televiziune. 

Locul al doilea a fost al Kanal D care a avut pe interval un serial turcesc, dar şi emisiunea-concurs prezentată de Dan Negru, Jocul Cuvintelor. 

Antena a prins abia poziţia a treia, la distanţă mare de Pro TV şi de Kanal D, cu o medie de 600.000 de privitori. Televiziunea generalistă a fost mai degrabă aproape de locul patru, cupat de Romania TV, care avea o medie de 550.000 de persoane. 

URBAN. MasterChef a condus detaşat şi la oraşe, une Pro TV a depăşit jumătate de milion de telespectatori. Kanal D şi Antena 1 au fost următoarele clasate cu cifre foarte apropiate: 376.000 de telespectatori, respectiv 371.000. 

COMERCIAL NAŢIONAL 21-54 ABCD. „În intervalul orar 20:28 – 23:34, Pro TV a înregistrat 6.8 puncte de rating şi 22.2% cotă de piaţă la nivelul publicului Naţional, format din persoane cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani din categoriile ESOMAR ABCD. În acelaşi interval, televiziunea clasată pe locul doi a obţinut 3.4 puncte de rating şi 11% cotă de piaţă”, anunţă Pro TV. Mai exact, Pro TV a fost lider pe intervalul MasterChef, cu o medie de 435.000 de persoane. 

Antena 1, cu Chefi la Cuţite, a avut cifre la jumătate faţă de MasterChef. 

Audienţa posturilor TV de marţi, 19 noiembrie, pe intervalul de intersecţie MasterChef - Chefi la Cuţite, la nivel NAŢIONAL

  1. Pro TV - 1.138.000 (6,5 rtg, 17,9 share)
     
  2. Kanal D - 833.000 (4,8 rtg, 13,1 share)
     
  3. Antena 1 - 600.000
     
  4. Romania TV - 553.000
     
  5. Antena 3 CNN - 302.000
     
  6. Pro Cinema - 297.000

Audienţa posturilor TV de marţi, 19 noiembrie, pe intervalul de intersecţie MasterChef - Chefi la Cuţite, în mediul URBAN

  1. Pro TV - 565.000 (5,8 rtg, 15,9 share)
     
  2. Kanal D - 376.000 (3,8 rtg, 10,6 share)
     
  3. Antena 1 - 371.000
     
  4. Romania TV - 323.000
     
  5. Antena 3 CNN - 189.000
     
  6. ProCinema - 140.000

Audienţa posturilor TV de marţi, 19 noiembrie, pe intervalul de intersecţie MasterChef - Chefi la Cuţite, pe publicul COMERCIAL NAŢIONAL (21-54 ABCD)

  1. Pro TV - 435.000 (6,8 rtg, 22,2 share)
     
  2. Antena 1 - 215.000 (3,4 rtg, 11 share)
     
  3. Kanal D - 213.000
     
  4. Pro Cinema - 116.000
     
  5. DigiSport 1 - 102.000
     
  6. Digi24 - 71.000

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

sus