Skip to main content

AUDIENŢE. Fără MasterChef, Chefi la cuţite au fost primii şi la oraşe şi pe publicul comercial. Cifrele serii

 
AUDIENŢE. Fără MasterChef, Chefi la cuţite au fost primii şi la oraşe şi pe publicul comercial. Cifrele serii

AUDIENŢE. Chefi la cuţite, de pe Antena, a fost cea mai urmărită emisiune pe câteva segmente miercuri seara, la numai o zi după ce MasterChef s-a încheiat pe Pro TV.

Publicitate

Show-ul culinar a ocupat prima poziţie în audienţe atât la oraşe, cât şi pe publicul comercial al Antenei 1. Doar la nivel naţional Chefi la cuţite a fost depăşit de Pro TV, dar distanţa nu a fost mare.

Cu ce s-a bătut Chefi la cuţite miercuri seară?

Chefi la cuţite a fost a început la 20.30 şi s-a terminat aproape de miezul nopţii. S-a intersectat cu două filme de pe Pro TV (Ultima redută, cu Arnold Swarzenneger şi Ucide-i cu sânge rece, cu Liam Neesom). Pe Kanal D era serialul turcesc Fata de la fereastră şi o reluare The Floor.

Ce s-a întâmplat în emisiune:

Echipa condusă de Chef Richard Abou Zaki a obţinut o victorie la cel de-al optulea battle din show. Verdictul de la finalul battle-ului a venit cu un scor istoric pentru competitorii conduşi de Chef Richard Abou Zaki, care au învins cu opt farfurii. Proba individuală eliminatorie care a urmat a marcat, de asemenea, o premieră: pentru prima dată în istoria show-ului culinar s-au obţinut trei punctaje maxime.

Ştefana Mercori, din echipa lui Chef Ştefan Popescu, Diana Andreescu, concurenta lui Chef Alexandru Sautner, şi Bogdan Panaite, din tabăra lui Chef Orlando Zaharia, au obţinut 20 de puncte pentru preparatele lor. 

Audienţele?

Naţional. La nivelul întregii ţări, la Chefi la cuţite s-au uitat, miercuri seară, aproape un milion de români în fiecare minut. A fost pe poziţia a doua, la aproximativ 50.000 de telespectatori în urma Pro TV.

Locul trei pentru Kanal D şi, la distanţă, poziţia a patra pentru postul de ştiri România TV.

Urban. Chefi la cuţite au sărit de jumătate de milion de telespectatori pe minut la oraşe. În acelaşi timp, la Pro TV se uitau cu aproape 60.000 mai puţini telespectatori.

Comercial. Pe segmentul comercial, Chefi la cuţite a fost urmărită de aproape 270.000 de telespectatori. Cota de piaţă: aproape 25%, ceea ce înseamnă că unul din patru telespectatori care avea televizorul deschis era pe Antena 1.

Pro TV a fost aproape, la o distanţă de sub 30.000 de telespectatori. Pe segmentul comercial (adică 21-54 de ani, urban), celelalte staţii au fost mult în urmă (locul trei, Kanal D avea de trei ori mai puţine persoane pe acest target, adică în jur de 80.000 de telespectatori).

Citeşte şiAUDIENŢE Finala Masterchef 2025 a întrecut Chefi la Cuţite. Cine este marele câştigător Masterchef?

GALERIE FOTO. Emisiunea Chefi la cuţite în imagini

Audienţele posturilor TV miercuri, 17 noiembrie, pe intervalul emisiunii Chefi la cuţite (20.30-23.55), la nivel NAŢIONAL:

1. Pro TV - 1.026.000 de telespectatori (5,9 rating, 17,9 share)

2. Antena 1 - 970.000 (5,6 rating, 16,8 shr)

3. Kanal D - 665.000

4. România TV - 320.000

5. Happy Channel - 265.000

6. Antena Stars - 200.000

Audienţele posturilor TV miercuri, 17 noiembrie, pe intervalul emisiunii Chefi la cuţite (20.30-23.55), în mediul URBAN:

1. Antena 1 - 555.000 de telespectatori (5,6 rtg, 17,8 share)

2. Pro TV - 495.000 (5 rtg, 15,8 share)

3. Kanal D - 300.000 

4. România TV - 215.000

5. Happy Channel - 130.000

6. Realitatea - 115.000

Audienţele posturilor TV miercuri, 17 noiembrie, pe intervalul emisiunii Chefi la cuţite (20.30-23.55), pe SEGMENTUL COMERCIAL:

1. Antena 1 - 270.000 de telespectatori (5,8 rtg, 23,7 share)

2. Pro TV - 240.000 (5,2 rtg, 21,1 shr)

3. Kanal D - 80.000

4. România TV - 36.000

5. Realitatea - 36.000

6. Antena 3 - 35.000

 

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus