
AUDIENŢE. Dezbaterea cu cea mai mare acoperire media. A doua dezbatere prezidenţială, cea găzduită de TVR, a avut o amplă acoperire după ce a fost preluată (mai ales prima parte) de majoritatea televiziunilor de ştiri. Evenimentul, la care au participa 10 dintre cei 11 candidaţi (george Simion a lipsit şi de data aceasta), a fost preluat de la TVR de posturile România TV, Realitatea Plus, Antena 3 CNN, Digi 24, TVR News, EuroNews şi Prima News.
Toate cele şase posturi care au difuzat dezbaterea găzduită de TVR au înregistrat împreună peste 1,5 milioane de telespectatori la nviel naţional.
Detalii, în continuare:
NAŢIONAL. La nivel naţional, liderul absolut a fost Pro TV. Însă între televiziunile care au difuzat dezbaterea, România TV a atras cei mai mulţi telespectatori: 474.000 media în cele peste trei ore. Al doilea a fost TVR 1, cu o medie de 372.000 de persoane, urmat de Antena 3 CNN, cu 309.000 de persoane.
Topul televiziunilor care au transmis dezbaterea:
- România TV - 474.000
- TVR 1 - 372.000
- Antena 3 CNN - 309.000
- Realitatea Plus - 234.000
- Digi24 - 99.000
- TVR Info - 83.000
- EuroNews - 11.000
- Prima News - 6.000
URBAN. La oraşe, acelaşi Pro TV a fost cea mai urmărită televiziune în clasamentul general, uramtă de Antena 1. A treia cea mai urmărită televiziune de la oraşe a fost România TV, cu dezbaterea, care a atras o medie de 313.000 de orăşeni, urmată de TVR 1, cu 254.000.
TVR Info, care ţine tot de Televiziunea Română, a reuşit să obţină în mediul urban cifre mai bune decât Digi24. Postul a avut o medie de 70.000 de persoane.
- România TV - 313.000
- TVR 1 - 254.000
- Antena 3 CNN - 314.000
- Realitatea Plus - 140.000
- TVR Info - 69.000
- Digi24 - 59.000
- EuroNews - 10.000
- Prima News - 3.000
COMERCIAL. Pe publicul comercial, TVR 1 a fost a treia televiziune în clasamentul general, după Pro TV şi Antena 1. Iar între televiziunile care au difuzat dezbaterea, TVR 1 a avut cei mai mulţi telespectatori: aproape 100.000 media. Este urmată la mică distanţă de România TV cu 90.000 media.
- TVR 1 - 97.000
- România TV - 90.000
- Antena 3 CNN - 41.000
- Realitatea Plus - 37.000
- Digi24 - 24.000
- TVR Info - 18.000
- EuroNews - 10.000
FOTO. Cum s-a văzut dezbaterea candidaţilor
Amintim că prima dezbatere a avut loc luni, 28 aprilie, şi a fost găzduită de Digi24 unde au participat doar trei candidaţi din concin confirmaţi. Este vorba despre Elena Lasconi, Nicuşor Dan şi Crin Antonescu. George Simion s-a prezentat doar la începutul emisiunii, după care a plecat, în timp ce Victor Ponta a anunţat încă de dimineaţă că nu va mai participa. Dezbaterea a adus cifre bune televiziunii Digi24.
Televiziunea de ştiri a fost a patra cea mai urmărită la nivel naţional, iar la oraşe şi pe publicul comercial a fost a treia. (cifrele integrale, AICI)
Audienţa posturilor TV pe intervalul dezbaterii cu candidaţii la preşedinţie (19.30-22.50), la nivel NAŢIONAL:
- Pro TV - 1.207.000 (6,9 rtg, 19,3 share)
- Antena 1 - 783.000 (4,5 rtg, 12,5 share)
- Kanal D - 614.000
- România TV - 474.000
- TVR 1 - 372.000
- Antena 3 CNN - 309.000
- Realitatea Plus - 234.000
- Happy Channel - 182.000
- Digi Sport 1 - 167.000
- Antena Stars - 163.000
Audienţa posturilor TV pe intervalul dezbaterii cu candidaţii la preşedinţie (19.30-22.50), în mediul URBAN:
- Pro TV - 610.000 (6,2 rtg, 17,6 share)
- Antena 1 - 466.000 (4,8 rtg, 17,8 share)
- România TV – 313.000
- TVR 1 – 254.000
- Kanal D – 241.000
- Antenna 3 CNN – 214.000
- Realitatea Plus – 140.000
- Happy Channel – 115.000
- Digi Sport 1 – 95.000
- Antena Stars – 85.000
Audienţa posturilor TV pe intervalul dezbaterii cu candidaţii la preşedinţie (19.30-22.50), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 ANI:
- Pro TV – 314.000 (6,8 rtg, 25 share)
- Antena 1 – 224.000 (4,8 rtg, 17,8 share)
- TVR 1 – 97.000
- România TV – 90.000
- Kanal D – 64.000
- Digi Sport 1 – 52.000
- Antena 3 CNN – 41.000
- Realitatea plus – 37.000
- Antena Stars – 30.000
- Digi 24 - 24.000