Skip to main content

Ţara a ars-o pe comedie şi miercuri seara. Las Fierbinţi, lider fără emoţii. Leii Pro TV, „dresaţi” de Zuleyha

 
Foto: Pro TV
Foto: Pro TV

Românii au fost cu fierbinţenii. Serialul de comedie de pe Pro TV a fost liderul audienţelor miercuri seara, cu peste 2,1 milioane de telespectatori din întreaga ţară. A câştigat în topul audienţelor fără drept de apel. 

Publicitate

Imperiul leilor, în schimb, a fost devansat în audienţe de serialul turcesc Mă numesc Zuleyha, de pe Kanal D, la nivel naţional şi în mediul urban. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele serii de miercuri, pe intervalul Las Fierbinţi: 

Naţional. Las Fierbinţi a fost urmărit de peste 2,1 milioane de telespectatori din întreaga ţară. Locul secund i-a revenit postului Kanal D, cu peste 1,5 milioane de telespectatori din toată ţara, în timp ce Antena 1, cu emisiunea sa Chefi fără limite, era urmărită de 730.000 de persoane. 

Urban. Serialul de comedie a adus Pro TV peste un milion de telespectatori în mediul urban. Kanal D, de pe poziţia secundă, era urmărit de 620.000 de persoane, iar pe Antena 1 erau 400.000 de persoane. 

Comercial Urban 21-54 de ani. Las Fierbinţi a fost urmărit de peste 570.000 de persoane, pe publicul urban cu vârste între 21-54 de ani. Cifrele au fost mai mari decât cele obşinute de Antena 1 şi Kanal D, la un loc. 

Pe intervalul Imperiul Leilor, audienţele au fost în scădere

S-au terminat fierbinţenii, au plecat şi audienţele. Emisiunea Imperiul leilor, care a urmat după serialul de comedie, a pierdut poziţia de lider. 

La nivel naţional, Imperiul leilor a fost urmărit de puţin peste un milion de persoane, la jumătate faţă de Las Fierbinţi. Mai mult, emisiunea a fost bătută de Kanal D, cu serialul Mă numesc Zuleyha. 

Şi la oraşe Pro TV a căzut pe locul al doilea, cu cifre la jumătate faţă de Las Fierbinţi. În plus, Kanal D a fost peste emisiunea cu antreprenori, dar cu cifre apropiate. 

Imperiul Leilor a condus pe publicul comercial urban cu vârste între 21 şi 54 de ani. A avut peste 330.000 de telespectatori media. În acelaşi timp, la Antena 1 erau 200.000 de telespectatori, iar la Kanal D, 180.000 de telespectatori. 

Chefi fără limite, locurile doi şi trei în audienţe

Pe intervalul Chefi fără limite (20.30-23.30), de pe Antena 1, a avut doar locurile doi şi trei. La nivel naţional, emisiunea a fost urmărită de aproape 700.000 de persoane, la jumătate faţă de Pro TV şi Kanal D, care aveau fiecare o medie de 1,4 milioane de telespectatori. 

La oraşe, Chefii au avut tot poziţia a treia, cu aproape 400.000 de telespectatori media. Pe acelaşi interval, Pro TV era urmărit de 670.000 de persoane, în timp ce pe Kanal D erau 550.000 de persoane. 

Pe publicul comercial urban, Antena 1 a obţinut o medie de 200.000 de persoane. A fost pe locul al doilea, după Pro TV, urmărit pe acelaşi interval de 410.000 de persoane. 

Audienţa posturilor TV de miercuri, 16 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.165.000 12.3 24.3
2 Kanal D 1.549.000 8.8 17.4
3 Antena 1 731.000 4.2 8.2
4 Antena 3 486.000 2.8 5.4
5 Antena Stars 469.000 2.7 5.3
6 Happy Channel 409.000 2.3 4.6
7 Romania TV 403.000 2.3 4.5
8 TVR 1 192.000 1.1 2.2
9 National TV 164.000 0.9 1.8
10 Digi 24 160.000 0.9 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de miercuri, 16 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), în mediul URBAN:

  URBAN Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.018.000 10.7 22.9
2 Kanal D 616.000 6.5 13.9
3 Antena 1 403.000 4.2 9.1
4 Antena 3 297.000 3.1 6.7
5 Antena Stars 219.000 2.3 4.9
6 Romania TV 209.000 2.2 4.7
7 Happy Channel 194.000 2.0 4.4
8 Digi 24 116.000 1.2 2.6
9 Realitatea Plus 101.000 1.1 2.3
10 National TV 87.000 0.9 2.0
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de miercuri, 16 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 de ANI Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 575.000 12.1 31.3
2 Antena 1 197.000 4.1 10.7
3 Kanal D 181.000 3.8 9.9
4 Antena Stars 93.000 1.9 5.0
5 Antena 3 77.000 1.6 4.2
6 Digi 24 56.000 1.2 3.0
7 Happy Channel 53.000 1.1 2.9
8 Romania TV 49.000 1.0 2.7
9 National TV 35.000 0.7 1.9
10 Prima TV 33.000 0.7 1.8

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ha Ha
    Abc+, da, ziceam în sensul bun. Că am rămas surprins
  • Răzvan Răzvan
    Puneți acest articol și în rubrica audiențe tv,acolo nu apare
  • Mile Mile
    Allex totuși nu te ai saturat de ei ha
  • Ha Ha
    Păi cu ce Răzvan, că nu au altceva. Probabil va intra Insula Iubirii, dar nu e încă gata
  • abc+ abc+
    @Ha, într-o seară cu Las Fierbinți să prinzi top5 pe Național/Urban și 4 pe Comercial mi se par cifre super bune pentru AntenaStars difuzând Mireasa. În special că doar se discută și se dau materiale, nu show-uri sau comedie.

    Dacă așa cifre se fac seara, în timpul zilei cred că sunt mai mari.

    Paginademedia, oare vedem și noi cifrele emisiunilor care nu fac parte din Prime-Time? Sunt curios ce cifre fac matinalii de la Kanal D cu emisiunea aia nouă, sau cifrele Știrile Kanal D de la 7, prind top3? Ori emisiunile după-masa, cum ar fi Acces direct mutat pe Stars, Mireasa, Povești de familie, Măruță, Ce spun romanii, stirile de la 5, etc
  • Allex Allex
    Noul sezon Chefi la cuțite va avea cu siguranță audiențe în media obținută de program în trecut. Cred că acest proiect, care rulează acum, filmat în Grecia, nu a prins datorită faptului că nu există o dinamică și o direcție clară. Nu are o desfășurare logică, telespectatorul român vrea să vadă audiții, să cunoască mai întâi concurenții, așa a fost obișnuit de către producători și formatele care au rulat până acum în materie de cooking.

    Las Fierbinți este un serial foarte bun, unul dintre puținele proiecte locale de tradiție românească, poate singurul. Faptul că se prezintă societatea rurală românească într-un scenariu realist a fost și este extrem apreciat de telespectatorii români. Este un serial de comedie, dar să fim cinstiți, este cu adevărat realist, iar atunci când este cazul, echipa de scenariști și regizori știu să pună “punctul pe i”. Un astfel de proiect care să atingă performanțele “Las Fierbinți”, atât din punct de vedere al rezultatelor de audiență, cât și de producție, nu cred că va mai există în viitor în România.
  • Răzvan Răzvan
    Dati si audientele matinalului de la Kanal D,știe cineva ce audiente obține?
  • Mile Mile
    Happy , stars , antena 3 sunt foarte puternice , nu pot sa fie peste cele de la postaci pro x acasă gold sunt varza ha
  • Răzvan Răzvan
    Chiar nu înțeleg de ce mai țin în program Chefi fără limite la așa audiențe dezastruoase, ar trebui mutata mai târziu și înlocuită cu altceva. E cea mai slabă grila a Antenei din ultimii ani și cele mai mici audiente din ultimii ani,nu stiu de ce nu au filmat un sezon clasic din Chefi la cutite.
  • Răzvan Răzvan
    Puneți acest articol și în rubrica audiente tv,acolo nu apare
  • Sabina Sabina
    Miercuri seară, Imperiul Leilor a fost lider de audiență. Show-ul a înregistrat 7.3 puncte de rating și 21.8% cotă de piață la nivelul publicului național, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, grade Esomar ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 4.8 puncte de rating și 14.2% cotă de piață.
  • Miklo Miklo
    Si ? E foarte bine. Ai vreo problema Nelule ? Cand ai un produs cu audienta foarte mare, normal ca il folosesti 5-10-15-20 de ani.
    Vezi Chefi la cutite. Inainte, avea audienta uriasa. Acum au facut o mare prostie, audienta minuscula. Sa vedem noul sezon de Chefi la cutite.
  • nelu din poplaca nelu din poplaca
    ratingul imens de la las fierbinti spune multe despre noi :)) Astia suntem. Atata ducem. O sa dureze zeci de ani serialul asta.
  • Ha Ha
    Dacă Mireasa se apropie de 100.000 pe comercial, e clar ce audiențe face și pe Antena 1

Trimite un comentariu

sus