
Agenţia de comunicare GMP&U şi Facultatea de Marketing din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucureşti anunţă un parteneriat pentru dezvoltarea unui program de masterat conectat la nevoile industriei.
Prin această colaborare, programul de Masterat al Facultăţii de Marketing dedicat Relaţiilor Publice va oferi cursanţilor acces la studii de caz reale, know-how de agenţie din partea profesioniştilor şi oportunităţi de practică în domeniu.
Cum se pot face înscrierile?
Înscrierile se pot face aici: https://ase.ro/admitere/masterat/
În cadrul parteneriatului, GMP&U va face schimb de experienţă cu profesorii şi studenţii. În fiecare an vor fi oferite peste 40 de locuri de practică pentru masteranzii înscrişi în program, precum şi posibilitatea de a participa gratuit la cursurile GMP Academy.
În plus, agenţia va colabora cu Academia de Studii Economice în dezvoltarea proiectelor de cercetare şi va sprijini activitatea academică prin propunerea de teme pentru lucrările de licenţă, disertaţie sau teze doctorale.
Ioana Mănoiu, General Manager GMP&U:
„E simplu: avem datoria să creştem o nouă generaţie de profesionişti, cu baze solide, atât teoretice cât şi practice. Oamenii din GMP&U sunt aici să dea o mână de ajutor, să ofere din timpul, know-how-ul şi resursele lor tinerilor care vin din urmă.
Trebuie să îi entuziasmăm, să îi motivăm şi să îi integrăm în lumea noastră. Ne vedem din toamnă la ASE!” spune Ioana Mănoiu, General Manager GMP&U.
Prof. univ. dr. Ioana Cecilia Popescu, decanul Facultăţii de Marketing:
„Facultatea de Marketing din cadrul ASE Bucureşti investeşte constant în parteneriate strategice care aduc valoare adăugată procesului educaţional.
Am dezvoltat parteneriate strategice cu companii şi organizaţii pentru programele noastre de masterat, precum şi peste 30 de parteneriate unde studenţii pot face stagii de practică. Colaborarea cu GMP&U oferă studenţilor noştri o conexiune reală cu piaţa muncii şi îi pregăteşte pentru o carieră solidă în comunicare şi managementul reputaţiei”.
După finalizarea programului de Masterat în Relaţii Publice în Marketing absolvenţii vor fi pregătiţi să activeze în agenţii de PR, în departamente de comunicare sau relaţii publice ale companiilor, ONG-urilor sau instituţiilor publice, având deja cunoştinţe relevante, precum şi experienţă practică.