
Două regii importante de pe piaţa de publicitate din România au semnat un parteneriat strategci. Este vorba de o colaborare între Thinkdigital şi Arbomedia. Ce presupune această colaborare? Ce pun "la comun" pentru oferta de publicitate?
Parteneriatul strategic, spun cele două companii, combină ofertele de media ale celor două companii.
Mai exact:
Arbo Media:
Oferta cuprinde peste 100 de influenceri, o reţea de peste 600 de panouri de afişaj stradal, la care se adaugă cea mai solidă ofertă de media locală şi regională din România: peste 110 posturi de radio, peste 140 de website-uri, peste 40 de canale de televiziune, peste 30 de titluri de presă scrisă, precum şi singura ofertă consolidată de media de limbă maghiară din România.
ThinkDigital:
Pperează de peste 15 ani reţele digitale diverse, cu acoperire naţională şi internaţională.
În oferta companiei se regăsesc acum patru reţele importante, care cuprind: câteva zeci de site-uri şi aplicaţii de conţinut, sute de jocuri (in-game advertising), mai multe podcasturi cunoscute şi prima reţea de newslettere de conţinut din România.
Care sunt paşii parteneriatului:
În lunile următoare, cele două companii vor continua să funcţioneze independent atât din punct de vedere al relaţiei cu furnizorii, cât şi din punct de vedere al relaţiei cu clienţii, dar ofertele complexe ale celor două reţele se vor armoniza, gradual, pentru a oferi cele mai bune soluţii de comunicare integrată, atât în ceea ce priveşte media clasică, cât şi cea digitală, la care se adaugă marketingul prin influenceri, key opinion leaders şi podcasturi.
Cele două companii estimează că faza de evaluare a unei oferte consolidate comune se va încheia spre finalul acestui an, urmând ca, din ianuarie 2026, piaţa media din România să poată beneficia, în urma acestui parteneriat strategic, de cea mai puternică şi diversă ofertă multimedia din piaţă.
De ce această colaborare?
“Deşi suntem, din punct de vedere teoretic, concurenţi, ofertele noastre sunt de fapt perfect complementare, aşadar ideea unei apropieri a apărut firesc, în condiţiile în care oferta locală de media are nevoie de consolidare”, au spus, într-o declaraţie comună, acţionarii celor două companii, Alin Alecu şi Andreea Pistriţu, din partea ARBOMEDIA, respectiv Dragoş Stanca şi Cristina Cucuiu, din partea THINKDIGITAL.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro