„În prezent, CME deţine şi operează VOYO, principala platformă SVOD din Europa Centrală, precum şi alte cinci televiziuni de top din Bulgaria, Republica Cehă, România, Slovacia şi Slovenia”. În ultimul comunicat CME, despre preluarea RTL Croatia de către PPF, televiziunea este pusă după platforma Voyo, la "şi altele".
Este o schimbare de strategie?
Şi în calupurile de publicitate, prezenţa Voyo este din ce în ce mai pregnantă: "vezi acum emisiunea fără reclame şi cu o zi înainte pe Voyo", este mesajul.
Cu cehii de la PPF proprietari, compania s-a orientat din ce în ce mai mult către digital. Astăzi, Pro TV a anunţat astăzi un nou pas în dezvoltarea Voyo: se vor concentra pe conţinut original pentru platformă, podcasturi, seriale şi miniserii.
Un mic istoric: Lansată în 2011, pe vremea lui Adrian Sârbu, platforma contracost Voyo era aproape în moarte clinică atunci când Pro TV a fost preluat de un nou proprietar. Dar în ultimul an, lucrurile s-au schimbat. Iar acest lucru s-a văzut cel mai bine în modul în care Pro TV s-a concentrat pe promovarea Voyo.
Mai ales pe postarea emisiunilor cu o zi înainte de difuzarea pe TV, strategie pe care Antena Play a adoptat-o în urmă cu cel puţin patru ani.
Interesant este că anul acesta, la Untold, partenerul media care apare pe toate materialele promoţionale ale evenimentul este Voyo şi nu Pro TV.
Conţinut video dedicat, pe Voyo Original
Reprezentanţii Pro TV au anunţat astăzi că Voyo se concentrează şi pe conţinut propriu şi urmează să lanseze emisiuni dedicate şi conţinut digital exclusiv sub umbrela Voyo Original, ce vor fi disponibile doar abonaţilor platformei.
Va fi un „bloc” de programe format din podcast-uri, reality-show-uri sau mini serii.
Preţul Voyo este de 4 euro pe lună (plus TVA) sau 3 euro pe lună (plus TVA) pentru cei care se abonează pe un an.
Andrei Bereandă, Head of Digital Pro TV:
„Voyo este platforma locală care şi-a propus, încă de la lansarea din 2011, să ofere producţii locale de calitate şi conţinut premium abonaţilor săi.
Din acest motiv, lansăm acum conceptul Voyo Original, pe care ne propunem anul acesta să-l dezvoltăm cu producţii ce se pot vedea exclusiv pe platforma SVOD.
Ne concentrăm pe producţia şi achiziţionarea unor formate locale de calitate, astfel încât, lună de lună, abonaţii Voyo să descopere noi producţii de interes pentru ei.
Credem că utilizatorii trebuie să primească mereu conţinut video prin cea mai bună interfaţă de utilizator posibilă.”
În luna februarie au fost lansate deja două producţii noi, extensia digitală a show-urilor din TV: Survivor Extra-Show şi Românii au Talent – Backstage Show.
Un podcast cu Alex Bogdan, primul produs exclusiv pe Voyo Original
Alex Bogdan dă startul proiectului The Wrong Podcast pe Voyo, acesta fiind şi primul proiect pe care Pro TV îl anunţă exclusiv pentru Voyo Original, o emisiune ce va fi difuzată săptămânal, vinerea, de la ora 21.00.
Actorul intră în pielea unor personaje cunoscute şi transformă tragicul în comic, imposibilul în posibil, anunţă Pro TV.
Prima ediţie tratează întâlnirea aparent inimaginabilă dintre maestrul Radu Beligan şi vloggerul Selly.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Te referi la tine, nu postac ? Ca ieri aveai 100 de comentarii.
Inainte sa scrii, ai face bine sa te mai documentezi, sa ai surse care au fost implicate in acest proiect in toate perioadele de management CME, care iti pot spune "the inside story". Voyo, lansat in 2011, a fost un proiect mega ambitios al lui Sarbu pt toate teritoriile CME. A avut o campanie uriasa de lansare in toate teritoriile si a fost promovat intens până in 2014, când au preluat Warner si, indirect, Didier si Mainush. Noul management "vizionar" de la Praga a ingropat Voyo, nefiind una dintre prioritati. Daca ar fi investit in el continuu din 2014, cand inca Netflix si HBO Go nu erau in Romania, piata VOD locala ar fi putut arata f diferit. Dupa preluarea PPF Group, cehii inteleg ca un produs VOD pentru teritoriile CME are mare potential pentru ca nevoia de content local este mare si aceste piete au putere de productie care sa sustina acest demers. Practic, acum se continua ceea ce s-a abandonat in 2014, dupa 7 ani de lâncezeala si lipsa de viziune. Evident ca s-au pierdut niste ani extrem de pretiosi, dar este un semnal bun pt piata si poate vor aduce in sfarsit niste echipe si formate fresh, care sa ne scoota din plictiseala si cliseele pietei tv. AntenaPlay a venit, ca de obicei, pe reteta Voyo si a tras tare in timp ce concurenta dormea. Este foarte bine ca exista aceste platforme, piata e plina de talent neexploatat pentru ca televiziunea e stapanita de cateva gasti de care nu treci.
Ca tine postac. Esti pus sa scrii astea pe aici ha. Unde ai fost pe stirile cu Pro TV cand spulbera Antenuta Zero ?
Exact. Cumpărați Voyo nu cheltuiți pe prosti de la Antenuta Zero Play. E si mai scump ca Voyo, dar are continut Zero.
Ca tine postac. De audiente nimic ? De Stand Up Zero nimic ?
Se pare că Realitatea Sportivă nu mai retransmite Realitatea Plus tot timpul, ci doar billiard și emisiunea Unu la 1.