Dan Diaconescu a ajuns un exemplu pentru celelalte posturi TV care practică tarife pentru emisiunile de promovare electorală. OTV, cel mai amendat post din istoria audiovizualului postdecembrist, se supune unei adrese CNA, care spune că posturile trebuie să facă public “caracterul emisiunilor de promovare electorală contra cost, la începutul şi pe parcursul respectivelor emisiuni”.
OTV anunţă tipul emisiunii: pe bani
Marile posturi au declarat (conform adreselor trimise către CNA) că nu difuzează emisiuni de promovare electorală, ci numai dezbateri, care au caracter de difuzare gratuit. Este vorba de Pro TV, Antena 1, Antena 2, Antena 3. Campania este gratuită la posturile publice.
Realitatea TV şi-a scos la vânzare, pentru candidaţi, toate programele postului, dar nu a avut solicitări.
O spune un comunicat CNA:
"Cât priveşte Realitatea TV, în ultima înştiinţare transmisă Consiliului în data de 12.11.2008, se afirmă că, în ciuda disponibilităţii sale, nu a primit nicio solicitare din partea candidaţilor pentru a realiza emisiuni de promovare electorală."
Un alt program care difuzează programe electorale contracost este Alege Naşul (B1TV).
Pe aceeaşi temă:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii