Skip to main content

Revista presei media – 29 ianuarie

 

cristina-simion2Sunt grupurile media pregătite pentru pierderi? „Răspunsul e da, cu condiţia să existe perspective de redresare pe termen mediu, respectiv potenţial al segmentului şi al titlului în acelaşi timp”, a declarat la Întâlnirile HotNews Cristina Simion, director general Edipresse AS. Criza nu este singura cauză a lipsei de performanţă pe piaţa media. Se adaugă „concurenţa foarte mare pe segmentul revistelor de lifestyle feminin. Distribuţia primitivă. Migraţia către online pe anumite segmente”. Cristina Simion a prezentat cifra de afaceri şi profitul Edipresse AS: 9,96 milioane de euro şi 430 de mii de euro.

Cristina Simion: Am bugetat veniturile din publicitate cu 20% sub anul trecut

Mai multe ziare naţionale şi-au redus numărul de pagini şi au renunţat la anumite proiecte editoriale, inclusiv inserturi, în contextul diminuării bugetelor de publicitate alocate acestor publicaţii, scădere accentuată în ultimele luni ale anului 2008, pe fondul crizei, observă Business Standard.
Proiectele speciale, tăiate de ziare ca măsură anticriză

Agenţiile independente Next, Odyssey, Propaganda şi Spoon Media au înfiinţat firma ARM, care va cumpăra spaţii de publicitate pentru clienţii lor, scrie Adevărul. Agenţia Română de Media (ARM) este primul „pool de media” cu statut juridic. ARM adună un volum total de 30 de milioane de euro, oferind servicii de media buying atât clienţilor direcţi (ai celor patru agenţii), cât şi altor parteneri media din industrie.
Patru pitici au făcut un pas uriaş

 

HotNews prezintă în detaliu ultimul studiu AdMarket: Un număr restrâns de agenţii de publicitate domină în preferinţele companiilor care apelează la serviciile acestora. Un număr considerabil de clienţi de publicitate preferă licitaţii pentru fiecare proiect de marketing şi comunicare. Cei mai mulţi clienţi nu intenţionează să schimbe în următorul an agenţia cu care lucrează. Despre studiu scrie şi Cotidianul.
HotNews: Ce cred clientii de publicitate despre agentii
Cotidianul: Leo Burnett şi McCann, cele mai apreciate agenţii de publicitate

Studiu UPC în 11 ţări europene, scriu Jurnalul Naţional, Cotidianul, HotNews, iaa.ro şi wall-street: Majoritatea europenilor au dificultăţi în citirea de pe ecranul televizorului a subtitrărilor sau a teletext-ului şi îşi doresc servicii de zoom, reglajul subtitrării şi posibilitatea de a alege limba în care să fie urmărite programele.
Jurnalul naţional - Programele medicale în topul preferinţelor europenilor
Cotidianul - Ce îşi doresc europenii de la televizor şi televiziune

HotNews - România, ţara cu cei mai puţini utilizatori de ghiduri TV
iaa.ro - Ce-şi doresc telespectatorii de la firmele de cablu
Wall-Street.ro - Studiu UPC

BBC va îngheţa timp de 18 luni salariile a 400 din angajaţii seniori ai companiei, de la director general la directorii diviziilor de producţie şi va suspenda schema de bonusuri pentru a acoperi un deficit de 450 de milioane de lire sterline (480 mil. euro) până în 2013, scrie Daily Business. În urma deciziei, schema de bonusuri va fi suspendată de la începutul lui 2009 până în iulie 2010, iar pentru 2009 va fi operată doar o creştere modestă a salariilor celorlalţi 18.000 de angajaţi. BBC estimează astfel va face economii de 30 de milioane de lire sterline (21,35 mil. euro) pe an.
BBC va îngheţa salariile pentru 400 de angajaţi din top-management

Site-ul New York Times a fost destinaţia preferată a internauţilor americani, în decembrie 2008, când ediţiile online ale principalelor zece ziare americane au înregistrat cu 16% mai mulţi vizitatori decât în 2007, potrivit unui studiu Nielsen Online, notează Business Standard.
Presa americană creşte online

FOTO: HotNews

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus