ACTUALIZARE: Răzvan Corneţeanu, director general Adevărul Holding spune că decizia CNA este "neprofesionistă, părtinitoare şi nu are nicio legătură cu realitatea". Oricum, spune Corneţeanu, campania s-a încheiat la 19 februarie. "CNA nu a chemat pe nimeni de la noi din trust pentru a discuta pe această temă", a declarat el. "Cifrele prezentate de Jurnalul naţional sunt vechi de câteva luni. Din decembrie, Adevărul are o medie de vânzări de cel puţin 80.000 de exemplare zilnic. Cei de la CNA nu au consultat BRAT când au luat decizia. Ei se pricep la televiziune, nu la presa scrisă."
Publicitate
CNA a votat oprirea unei reclame Adevărul până la modificarea spotului. În reclamă, Adevărul afirma că este liderul presei de calitate.
Iată reclama:
Spotul Adevărul ce trebuie modificat
[flashvideo filename=video/adevarul_protv.flv /]
Decizia CNA a venit după o sesizare a Jurnalului naţional. Câteva fragmente din nota Jurnalului către CNA:
"În conformitate cu ultimele date ale SNA livrate în octombrie 2008, Jurnalul naţional are 736.000 de cititori pe ediţie, iar cotidianul Adevărul are 398.000 de cititori pe ediţie."
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro"De asemenea, pe site-ul BRAT, ultimele cifre oficiale şi atestate referitoare la tirajul brut difuzat şi vânzările realizate de cotidianul Adevărul datează din septembrie 2008, iar media lunară de vânzări pe apariţie este de 42.235 de exemplare."
Noi sa fim sanatosi!
Grigore