Business Media Group anunţă că va relua ediţiile în print ale publicaţiilor BIZ şi Business Review mai repede decât era preconizat iniţial, şi anume din 1 martie. Pentru BusinessWeek România nu se va întrerupe deloc apariţia în format tipărit.
Săptămâna trecută BMG anunţa oprirea temporară a apariţiilor în variantă tipărită şi trecerea online a titlurilor până în luna aprilie, din cauza lipsei de comenzi de publicitate.
Reluarea apariţiilor pe print este datorată “unei eficientizări a costurilor de producţie şi a redefinirii strategiei de marketing”.
Rachad El Jisr, publisher BMG:
"Un motivator important au fost mesajele de susţinere primite atât din partea advertiserilor cu care avem o relaţie de lungă durată, cât mai ales atitudinea şi încurajările cititorilor celor trei publicaţii, care ne-au facut să căutăm soluţii cât mai rapid posibil”.
Pe aceeaşi temă:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Trimite un comentariu