Serialele care în SUA au audienţe de 15 – 20 de milioane de telespectatori, atrag la nivel local, cel mult 360.000 de privitori, scrie Adevărul. Deşi peste ocean au ratinguri uriaşe, în România producţiile abia dacă sunt urmărite de telespectatori. Cauzele sunt lipsa promovării şi pirateria.
Publicitate
(click pentru a mări)
În prima lună din acest an s-a consemnat dispariţia multinaţionalelor din paginile titlurilor locale, acestea fiind înlocuite cu branduri locale, observă Financiarul. Per ansamblu, presa locală a avut în ianuarie încasări mai mici cu 12% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la rate card, însă sunt cazuri de publicaţii care au pierdut chiar şi 72% din veniturile de publicitate.
Presa locală a avut în ianuarie încasări mai mici cu 12%, faţă de anul trecut
Şerban Alexandrescu, Headvertising, despre creaţia publicitară pe timp de criză, într-un interviu acordat iaa.ro: “E nevoie de un alt spirit şi e nevoie de oameni care să îşi asume iniţiative curajoase. Ăsta e capitolul la care cred că stăm cel mai prost. Pentru că pe de o parte ştim că trebuie să ieşim din confortul soluţiilor clasice, dar pe de altă parte nimeni nu vrea să îşi rişte scaunul în astfel de vremuri.”
“Se poate face advertising cu prudenţa venită din frică sau cu curaj, venit din înţelepciune”
Postul de televiziune Kanal D, deţinut de trustul media turc Dogan Media Group, va deveni profitabil din punct de vedere financiar abia în 2010, potrivit unor informaţii oferite pentru Business Standard de Pavel Stanchev, recent numit în funcţia de CEO al televiziunii.
Pavel Stanchev: Kanal D va deveni profitabil în 2010
Philadelphia Newspapers L.L.C., care deţine publicaţiile The Inquirer şi Philadelphia Daily News, precum şi site-ul Philly.com, a cerut protecţie împotriva falimentului. Potrivit philly.com, citat de HotNews, compania a anunţat că decizia nu va afecta "operaţiunile sale zilnice". Compania Philadelphia Newspapers a acumulat datorii de 390 de milioane de dolari.
Compania care deţine The Inquirer şi Philadelphia Daily News a cerut protecţie
Consumatorii online, indiferent de vârstă, dau dovadă de receptivitate maximă la publicitatea online după ora 18.00, potrivit unui studiu realizat de IAB (Internet Advertising Bureau) Londra, citat de Wall-Street. Majoritatea celor chestionaţi în cadrul studiului "Receptivitatea audienţelor din mediul online", cu vârsta cuprinsă între 25 şi 55 de ani, au spus că devin mult mai receptivi la publicitatea online după ora 6 seara, în timp ce persoanele sub 18 ani şi cele peste 55 urmăresc cu atenţie reclamele şi în timpul zilei.
Publicitatea online, interesantă pentru consumatori după 6 seara
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roDacă la nivel de vânzări cele mai multe ziare americane urmează un trend descrescător, per total, ediţiile lor online au cumulat anul trecut o creştere de 12,1%, notează Business Standard. Cel mai vizitat este nytimes.com. Ediţia online a ziarului The New York Times a atras anul trecut, în medie, circa 19,5 milioane de vizitatori unici pe lună, în creştere cu 33% faţă de media din 2007.
Ziarele americane cresc pe online
Comentarii
Superficial! Primeste de la mine nota 5.
Serialele americane sunt prea plictisitoare si grele pentru publicul amator de OTV sau intrigi turcesti... Sa fii in urma cu un sezon sau doua e mare lucru. Televiziunile din Ro sunt foarte actuale.
<>, spune autoarea articolului slabut din Adevarul. Ultima data cand am verificat, populatia SUA era de vreo 300 de milioane de oameni, asa ca e stupid sa compari performanta in cifre absolute. Poate ar fi fost interesant ca autoarea sa ne spuna si cat fac niste seriale chinezesti, in China (!?).
Audientele nu pot fi comparate nici cu cele obtinute odinioara de E.R., moment cand in Ro contau doar 3-4 statii.
Atunci, va intreb, de ce spune ca sunt mici ca eu nu m-am prins...
Foarte superficiala analiza, ce sa zic...
prima a stiut sa recupereze nevestele, ramane de vazut unde le poate duce k audienta.
teveree, trezeste-te!