Biroul Român de Audit al Tirajelor a demarat azi campania de promovare a publicităţii în publicaţiile şi pe site-urile cu cifre auditate.Timp de 2-3 luni, publicaţiile auditate BRAT şi paginile de internet măsurate în SATI vor posta campania.
Arina Ureche, director executiv BRAT
“Condiţia esenţială pentru o investiţie eficientă în publicitate o constituie utilizarea publicaţiilor şi siteurilor ce îşi dovedesc în mod transparent performanţele.”
Una din execuţiile campaniei:
(click pentru a mări)
Ce îşi propune demersul BRAT?
- sporirea încrederii investitorilor în presa scrisă auditată BRAT şi site-urile măsurate în SATI.
- creşterea procentuală a bugetelor de publicitate alocate mediilor auditate şi masurate.
- explicarea avantajelor utilizării mediilor măsurate.
Silviu Ispas, preşedinte BRAT:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro“Nu este legată de criză, dar vine într-un anumit moment al pieţei”. „Campania se adresează cu precădere persoanelor responsabile cu luarea deciziilor legate de investiţia bugetelor de publicitate ale clienţilor, agenţiilor de publicitate şi instituţiilor statului.”
Trimite un comentariu