Specialiştii în domeniu spun că există diferenţe importante între diferitele tipuri de telenovele, scrie Evenimentul zilei. Prima telenovelă cu care au intrat în contact românii a fost Sclava Isaura. Pofta serialelor fusese deschisă din anii ’80 de Dallas. De peste 10 ani, aceştia se uită la Tânăr şi neliniştit. Pentru mulţi dintre cei care stau cu orele la televizor, nu sunt importante diferenţele între aceste producţii. Dar acestea există. EVZ analizează cele patru modele: sud-american, românesc, american şi turcesc.
Publicitate
(click pentru a mări)
Cu o valoare de aproximativ 70 milioane de euro, în 2008, piaţa locală de publicitate outdoor se confruntă, anul acesta, cu probleme precum posibila scădere a marjelor de profit sau bugete blocate de către o serie de clienţi, analizează Business Standard. Asemenea segmentelor TV, radio şi print, care au suferit scăderi în primele luni ale anului, specialiştii nu văd un viitor foarte roz pentru outdoor.
Profit mai mic sau chiar deficit pentru outdoor în 2009
(click pentru a mări)
Cofondatorul agenţiei interactive HyperActive, Alex Visa, şi directorul de marketing al regiei ArboInteractive, Clement Nicolaescu, au anunţat că au primit certificarea Google Analytics Individual Qualification (IQ), notează HotNews. Ei au făcut anunţul la scurt timp după ce Google a lansat, pe 3 martie, noul program de certificare individuală pentru profesionişti în utilizarea tehnicilor de analiză web.
Alex Visa şi Clement Nicolaescu au primit certificarea Google Analytics IQ
Vlad Ionescu (Antena 1) a lansat Şcoala de Televiziune, prima instituţie de acest fel înfiinţată de oameni cu experienţă în domeniul audiovizualului, scriu Adevărul şi Jurnalul Naţional. Vlad Ionescu va ţine cursul de “Tehnica ştirii şi a prezentării de sport”, iar Alessandra Stoicescu îi va învăţa pe „studenţi” câteva secrete ale jurnalismului TV. Costul întregului curs, care durează trei luni, este de 1.500 de euro.
Adevărul - Fabrica de vedete a lui Vlad Ionescu
Jurnalul naţional - Vlad Ionescu, şcoală de televiziune
“Personal mă identific ca un om care s-a născut într-o ţară ce te îndreptăţeşte să-ţi zici cam aşa: "fă-mă mamă cu noroc / şi aruncă-mă în foc", adică fericit deopotrivă că m-am născut în acest spaţiu şi nefericit când mă uit la atâtea câte ni se întâmplă.” Vorbele de duh ale lui Dan Puric s-au auzit şi la Gala de decernare a Premiilor de Excelenţă IAA, unde cunoscutul regizor şi actor a primit un premiu special. Un interviu pe iaa.ro.
Dan Puric despre Premiul de Excelenţă IAA
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro“2009 nu va fi cel mai negru an pentru presă. Ar putea urma si perioade mai grele, pentru că efectele actualei crize se adaugă, de fapt, unei tendinţe ce s-a manifestat în ultimii ani: schimbarea obiceiurilor de consum şi reorientarea advertiserilor”, este de părere Alexandru Brăduţ Ulmanu (JurnalismOnline.ro), citat de Daily Business.
Ulmanu: Vor fi falimente în presa scrisă, dar ziarele locale proaste nu vor dispărea
Trimite un comentariu