Skip to main content

Revista presei media – 2 martie

 

Campanie publicitară Dacia Logan în Germania. Marca a mers pe mâna lui Lenin, Che Guevara, Mao şi Fidel Castro pentru a se promova, într-o variantă mai creativă decât spoturile autohtone, scrie Cotidianul. În clipul publicitar, celebri lideri sunt adunaţi sub acoperişul unei case părăginite să trăiască la comun, ca într-un azil.

Lenin scrie de zor la birou, Marx taie frunză la câini în pridvor, Mao Tze Dong duce gunoiul şi Martin Luther King joacă fusball, iar Che Guevara priveşte în zare şi rosteşte profetic: “Avem nevoie de o revoluţie!”.


Cum a ajuns să fie promovat Loganul în Vest de Marx, Castro şi Che?

După 11 ani de pauză, Jerry Seinfeld şi-a anunţat revenirea, deocamdată ca producător, într-un reality show care va începe să fie difuzat din acest an pe canalul NBC, scrie Gândul. Comicul doreşte să producă un reality show care se va numi „The Marriage Ref” (Arbitrul căsătoriei). „După nouă ani de căsnicie am descoperit că potenţialul comic al acestui subiect este inepuizabil”, spune Seinfeld.
Jerry Seinfeld revine cu un reality show inspirat din căsnicia sa

Grupul german Hubert Burda Medien a vândut pachetul de 60% deţinut în cadrul companiei locale Vogel Burda Communications, editor al revistelor CHIP şi Level, către partenerul român Dan Bădescu, notează Business Standard. Sub acţionariat unic românesc, publisherul intenţionează să îşi extindă portofoliul prin parteneriate cu alte publicaţii, focusul pentru acest an fiind însă online-ul.
Burda a vândut acţiunile de la publisherul român al CHIP

Drept e că ”făcător de farse” nu e o meserie,dar e suficientă în momentul acesta pentru a aduce oamenilor zâmbetul pe buze”, spune Gabi Jugaru într-un interviu acordat ziarului Adevărul. Cel mai madiatizat „farseur” de astăzi era în copilărie un elev timid şi complexat. Emisiunea de farse care l-a făcut celebru revine cu un nou sezon la Pro TV, în fiecare luni seara, de la 23.15.
Gabi Jugaru: „Nu sunt un fiţos”

O criză financiară de asemenea proporţii nu dispare atât de uşor. În momentul în care nu o să ne mai fie teamă, consumul va începe să crească şi fluxul comercial se va pune în mişcare.” Este părerea lui Les Margulis, specialist în publicitate, dintr-un interviu pentru Adevărul. Pentru a doua oară în România, profesorul de publicitate la Facultatea din Florida îi învaţă pe cei din agenţia Media Direction cum să treacă peste criză.
Les Margulis: „Criza apare atunci când cererea pare a fi nelimitată”

Televiziunea pentru copii Jetix din România ar putea să-şi schimbe denumirea în Disney XD, în prezent compania Disney analizând toate pieţele din Europa pe care este prezent postul TV, în vederea unui rebranding al canalului, potrivit unor surse din piaţă, citate de Mediafax, relatează Business Standard.
Jetix ar putea deveni Disney XD

Întreprinzătorul şi politicianul rus Aleksandr Lebedev intenţionează să înfiinţeze la Moscova un post de radio în limba engleză. Potrivit afirmaţiilor sale, citate de presa rusă şi preluate de HotNews, proiectul îşi propune să fie o voce critică la adresa actualei conduceri a Rusiei. În străinatate, el controlează, printre altele, ziarele britanice Independent şi Independent on Sundays.
Rusia: Oligarhul Aleksandr Lebedev deschide un post de radio în limba engleză

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus