Dan Diaconescu, într-un interviu acordat Daily Business: “Câştigăm cam 1 milion de euro pe an, din 2004 încoace. Ăsta e profitul. Avem 4 milioane de euro venituri şi 3 milioane cheltuieli.”. În 2009, afacerea va scădea, spune şeful OTV, cu 30-40%.
Din interviu:
- Vindem spotul cu 250 -300 euro. Şi atunci suntem acoperiţi. Preferăm să încasăm pe contract, de dinainte. De exemplu, aşa fac cu Gazeta Sporturilor şi CanCan-ul, care ne dau acum pe spot 300 euro.
- Când a fost toată isteria Elodia, pierdeau şi 3-4 milioane euro pe lună, şi Pro-ul şi Antena.
- Mi-am dorit foarte mult să fac o vânzare (a OTV - n.r.) de 20% către telespectatori, pe modelul FC Barcelona.
- Avantajul OTV-ului e că nu-şi plăteşte vedetele.
- Vrem să facem televiziunea asta, gen OTV, în alte ţări. În Austria o să intrăm prima dată.
Antreprenorii şi managerii funky vor ieşi din criză întăriţi, spune Kjell Nordstrom, autor al ”Funky Business”, una din cele mai bine vândute cărţi de business ale tuturor timpurilor. În primul său interviu despre criza economică globală, acordat Money Express, profesorul Kjell Nordstrom spune că trecem printr-o criză temporară, care nu face altceva decât să scoată la iveală probleme ale omenirii care existau de zeci de ani. ”O criză ca aceasta accelerează lucrurile care erau acolo deja şi vezi foarte clar unde sunt problemele. Îţi sar în faţă”, spune Kjell Nordstrom în interviul acordat Money Express în apartamentul său din Stockholm.
O criză funky?
Agenţiile de presă continuă să fie o afacere profitabilă, chiar şi pe timp de criză. Cel puţin aşa spun managerii principalelor agenţii de presă publice şi private din România, care au dezbătut, cu ocazia Zilei Agenţiilor de Presă, posibilităţile de dezvoltare ale agenţiilor în contextul crizei economice, relatează HotNews. Discounturile oferite unor categorii de clienţi, extinderea în online şi investiţiile în tehnologii multimedia par a fi soluţiile cele mai viabile. HotNews publică AICI şi lista câştigătorilor concursului de presă de agenţie organizat de RADOR.
Agenţiile de presă în criză: produse noi şi flexibilitate faţă de clienţi
În Franţa, serviciul public vrea să se echilibreze financiar, în timp ce Televiziunea Română lansează posturi, deşi pierde bani şi audienţă, notează Adevărul. France Télévisions are 11.000 de angajaţi şi cinci canale TV, iar Televiziunea Română are şase canale, fonduri insuficiente pentru achiziţia de programe şi peste 3.000 de salariaţi.
Francezii taie din costuri, TVR rămâne pe pierdere
Fostă vedetă la Antena 1 şi la GSP TV, Simona Pătruleasa s-ar putea transfera la ştirile Televiziunii Române, scrie Adevărul. Potrivit unor surse din interiorul organizaţiei, nu s-a făcut niciun concurs pentru aducere Simonei Pătruleasa la pupitrul ştirilor TVR. Aceeaşi sursă a mai spus că vedeta a fost prezentată luni redacţiei ştiri, însă nu se ştie încă ce grupaj va prezenta aceasta.
Simona Pătruleasa, foarte aproape de ştirile TVR
Titlurile locale rezistă din ce în ce mai greu: peste 75% au probleme de finanţare, analizează Financiarul. Publicaţiile locale din România se află într-un impas care dă deja semnale că s-ar putea acutiza.
Publicitatea în presa locală a scăzut cu peste 35% faţă de 2008
Ce face brandul din om? Cum arătau vedetele dinainte de 1989 şi cum se compară ele cu celebrităţile de azi? Care sunt mutanţii celebrităţii şi vedetele virtuale? Sunt întrebări la care încearcă să răspundă Iulian Comănescu în volumul "Cum să devii un Nimeni: mecanismele notorietăţii, branduri personale şi piaţa media din România", volum ce va fi lansat duminică, în cadrul Bookfest, anunţă HotNews.
"Cum să devii un Nimeni": o carte despre brand personal şi celebritate, de la Esca şi Călinescu la bloggerii ăi politicienii anului 2009
Octavian Popescu a fost numit de curând noul director executiv al Babel Communications, scrie AdPlayers. Înainte de Babel Communications, a fost director de mare publicitate la România Liberă (Medien Holding), din august 2008 şi până în prezent şi avea în administrare spaţiul de mare publicitate al titlurilor România Liberă, Domus, Casa Mea, Util, Clever Travel. În perioada 2005-2008 a fost director de vânzări şi apoi coordonator de publicitate la Adevărul Holding.
"Eşalonarea plăţilor cu clienţii nu se poate face în presă"
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roLibertatea nelimitată a bloggerilor este atât atuul lor cât şi cea mai spinoasă problemă cu care sunt nevoiţi să se confrunte, a atras atenţia canadianul Jeremy Wright, reţelei globale de bloguri b5media, la conferinţa RoNewMedia, scrie Cotidianul. A oferi o informaţie corectă este mai important decât a fi primul care o publică pe blog, mai spune Wright, adăugând că munca de documentare este esenţială şi în cazul bloggerilor. Evenimentul a fost reflectat de HotNews, Business Standard, IAA, Wall-Street şi Daily Business
- Cotidianul: Jeremy Wright - “Bloggerii au femei mai tari decât jurnaliştii”
- HotNews: Probabil că valoarea reală a publicitătii online în România e cu 20-30% mai mare decât evaluarea PwC-IAB
- Business Standard: Industria românească de publicitate online ar putea creşte dacă preţurile practicate ar fi mai mici.
- IAA: Mihai Trandafir, McCann: Nu trebuie să convingeţi agenţiile să investească mai mult în online, ci să convingeţi clienţii că le înţelegeţi businessul.
- Wall-Street: Piaţa de publicitate online din România are o valoare inferioara altor pieţe, unul dintre factorii responsabili pentru aceasta situatie fiind lipsa instrumentelor de măsurare a eficientei campaniilor.
- Daily Business: Dacă nu o să investesc direct în România, sunt aproape sigur că o să o fac în Europa de Est, spune Jeremy Wright într-un interviu acordat Daily Business.
Trimite un comentariu