PREMIERĂ ÎN PUBLICITATE: Internetul a depăşit televiziunea ca încasări din publicitate în primele luni din 2009, în Marea Britanie, scriu Hotnews şi Business Standard. Publicitatea online a reuşit să atragă suma record de 1,75 miliarde de lire sterline din bugetele de marketing cheltuite în Marea Britanie, adică 23,5% din piaţa totală de publicitate.
Televiziunea a atras publicitate de 1,64 de miliarde de lire sterline, ceea ce înseamnă 21,9% din piaţa britanică pe primele şase luni ale acestui an. Situaţia din insulă este prezentată şi de Wall Street şi Daily Business.
Conducerea postului GSP TV a luat decizia de a întrerupe colaborarea cu Decebal Rădulescu, invitat permanent în emisiunea Contraatac, moderată de Costin Ştucan, scrie Adevărul. Motivul? Unele surse afirmă că Dumitru Dragomir, preşedintele LPF, s-ar fi enervat din cauza apariţiilor lui Costantin Iacov în această emisiune şi i-ar fi ameninţat pe şefii postului că va întrerupe contractul transmisiilor partidelor din prima ligă.
Dragomir ar fi avut două cerinţe: Decebal Rădulescu să fie concediat, iar Constantin Iacov să nu mai apară la GSP TV. În semn de protest şi de solidaritate, Costin Ştucan, moderatorul emisiunii, şi-ar fi dat şi el demisia. (Foto: GSP)
Decebal Rădulescu, dat afară de la GSP TV la ordinul lui Dumitru Dragomir?
Business Standard: Jurnaliştii români nu consideră industria PR-ului de la noi un domeniu profesionist, în timp ce atât specialiştii în relaţii publice, cât şi jurnaliştii cred că presa a ajuns, totuşi, la un nivel de profesionalism mult mai ridicat decât în urmă cu zece ani. Aceasta este una dintre concluziile unui studiu realizat de Institutul pentru Relaţii Publice şi Univesitatea din Oklahoma, şi prezentat, ieri, în cadrul celei de-a şaptea ediţii a evenimentului Romanian PR Week, de americanca Katerina Tsetsura, reprezentanta institutului.
PR-ul şi jurnalismul, încă neprofesioniste
Despre PR Week scrie şi IAA: Sesiunea de ieri dimineaţă, intitulată Etica în Relaţii Publice: repere, tendinţe şi controverse, i-a adus faţă în faţă pe reprezentanţi ai presei şi comunicatori pentru a pune pe masă problemele acestei relaţii şi ce se poate face pentru a-i profesionaliza pe cei care lucrează ca jurnalişti şi oameni de PR.
Jurnalişti şi oameni de comunicare, faţă în faţă cu etica profesională
Meciurile din prima ligă de fotbal din România abundă, în ultima vreme, de publicitate la adezivi sau ansambluri rezidenţiale, observă Wall Street. Dacă până la finele sezonului fotbalistic 2008-2009, Henkel România, prin intermediul brandului Ceresit şi AdePlast Oradea erau singurii producători de adezivi care îşi făceau publicitate în timpul meciurilor de fotbal, pe spaţiul TV a intrat în acest sezon şi brandul Cesal, din Bihor.
Ce vedem pe TV, la un meci de fotbal: Adezivi şi ansambluri rezidenţiale
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro“Suntem în primul an, nu mă aştept la profit, dar vreau să ajung undeva unde să îmi acopăr toate costurile. Acesta este targetul", a declarat, pentru Daily Business, Tereza Valcan, managing director al agenţiei de PR Civitas Global Ketchum. Compania a fost lansată în decembrie 2008.
Tereza Valcan, Civitas România: Nu mă aştept la profit, dar vrem să acoperim toate costurile
Trimite un comentariu