Skip to main content

Revista presei media – 30 octombrie

 

Publicitate

Evenimentul zilei analizează sloganurile candidaţilor la Preşedinţie împreună cu doi creativi din publicitate: Adrian Boţan (McCann Erickson) şi Cristian Munteanu (TBWA).

Câteva comentarii:

  • Sorin Oprescu, "Hai România": denotă doar lipsa de poziţionare a candidatului Oprescu. La fel ca el putea să spună orice candidat, independent sau afiliat politic.
  • Corneliu Vadim Tudor: "Salvaţi România! S.O.S. Poporul Român!" - Isteric, alarmist, radical, aşa cum îi stă bine unui extremist.
  • Gigi Becali: "Credinţă, nădejde şi dragoste!" - Sloganul e ortodoxist, arhaic şi lacrimogen, uşor labil, în sensul că sare dintr-o extremă în alta ca şi posesorul lui.
  • Mircea Geoană: "Învingem împreună" - "Nu ştiu ce candidat susţinut de un partid recent ieşit de la guvernare are credibilitatea să folosească cuvântul "împreună" în compania verbului a învinge"
  • Crin Antonescu: "România bunului-simţ" - Este şi nou şi diferenţiator, nu stiu însă cât este de credibil şi iar imaginea partidului nu îl ajută pe candidat.
  • Traian Băsescu: "Băsescu pentru România" - un slogan de preşedinte în exerciţiu, sigur pe el, poate prea sigur. Un slogan direct, nu neapărat original

Sloganurile de campanie i-ar face preşedinţi pe Vadim şi Becali

România are de trei ori mai puţine puncte de vânzare de presă decât Franţa, Germania sau Spania, scrie Business Standard. La începutul anului, piaţa românească de presă reunea aproximativ 5.000 de puncte de vânzare tradiţionale şi circa 1.400 de locuri în reţeaua modernă (hipermarketuri, mall-uri, centre de afaceri etc.). În prezent, din cauza blocării activităţii fostei Rodipet - liderul pieţei de distribuţie de presă, cu circa 1.400 de chioşcuri - numărul de puncte de vânzare active s-a redus semnificativ.
România are de trei ori mai puţine standuri de presă decât Franţa sau Spania

Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului (AVAS), acţionarul majoritar al Rodipet, a numit un nou Consiliu de Administraţie (CA) al distribuitorului de presă şi l-a desemnat pe Petre Rainof pentru funcţia de director general, se arată într-un comunicat al instituţiei, citat de Hotnews. Totodată, AVAS a aprobat efectuarea unei expertize în vederea stabilirii prejudiciilor cauzate Autorităţii şi societăţii de către fostul proprietar.
AVAS a numit un nou CA la Rodipet şi l-a desemnat pe Petre Rainof pentru funcţia de director general

TVR intenţionează să plătească 1,05 milioane lei, fără TVA, pentru asigurarea obligatorie de răspundere civilă auto (RCA) şi Casco a autovehiculelor pe care le are în dotare. Contractul ar urma să fie încheiat pe o perioadă de 12 luni de la data atribuirii contractului, informează NewsIn, citat de Wall Street. Licitaţia TVR este anunţată şi de Daily Business.
Asigurarea parcului de maşini în 2010 va costa Televiziunea Română 1 mil. lei

O iniţiativă a preşedintelui Franţei, Nicolas Sarkozy, ce-şi propune să ofere tinerilor abonamente gratuite la diferite publicaţii debutează astăzi. Tinerii cu vârste cuprinse între 18 şi 24 de ani au de ales una dintre cele 60 de publicaţii incluse în program, printre care se numără Le Monde şi Le Figaro, scrie Adevărul.
Tinerii care se vor înscrie pe site-ul programului îşi vor alege ziarul pe care vor să-l primească gratuit timp de un an. Abonaţii nu vor primi zilnic publicaţiile, ci doar o dată pe săptămână.
Sarkozy abonează tinerii la ziare

BBC va renunţa, pe parcursul următorilor ani, la peste 100 de manageri şi va îngheţa salariile pentru membrii conducerii sale pentru încă trei ani, în efortul de a reduce cu 25% fondul rezervat salariilor acestora, care se ridică la 79 milioane de lire sterline, potrivit The Guardian, citat de Hotnews.

Măsurile de restructurare presupun ca, până la mijlocul lui 2013, 114 dintre cei 634 de manageri din cadrul BBC trebuie să părăsească instituţia. Despre măsura de la BBC scrie şi Daily Business.
BBC va renuntţa la peste 100 de manageri pentru a economisi 20 de milioane de lire

Companiilor le este uşor să cadă în capcană şi să comunice, înşelător, angajamentul lor faţă de mediu sau societate, dar aşa ceva nu ajută pe nimeni, spune într-un interviu pentru HotNews.ro-webPR.ro Freya Williams, cofondator al OgilvyEarth, platforma grupului internaţional de comunicare Ogilvy dedicată "sustenabilităţii" - dezvoltarea de afaceri responsabile faţă de mediu şi societate.
Freya Williams, cofondator OgilvyEarth: În economie, părăsim era informaţională şi intrăm în era răspunderii faţă de mediu şi societate

Revista americană Forbes a anunţat o nouă rundă de disponibilizări, atât în redacţia publicaţiei, cât şi în alte departamente, la doar şase luni după ce au fost concediaţi 50 de angajaţi, scrie BusinessInsider, citat de Wall Street. Decizia este o măsură ce răspunde declinului din publicitate, anunţă Forbes. Aproximativ 100 de angajaţi ar putea fi disponibilizaţi.
Revista americană Forbes anunţă noi disponibilizări

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • spectatorul18 spectatorul18
    bate rau de de tot laurentiu.rau-rau de tot.
  • Peter Peter
    Referitor la distributia de presa, mai exact la Inmedio. Acest distribuitor de presa o cam ia pe urmele defunctului Rodipet, prin solicitarile pe care le fac editorilor de a li se plati tot felul de 'comisioane' pentru marketing de mii de euro, chipurile (in afara comisionului oprit din pretul de coperta). Pentru ca le e lene sa munceasca, ca sa-si merite acest comision (chiar daca este procentul solicitat de ei). Si pentru ca nu isi respecta nici ce si-au trecut singuri in contracte referitor la distributie - prezentare, impartirea pe punctele de vanzare, furnizarea situatiilor cu vanzarile si retururile - cine e in bransa stie la ce ma refer. Iar daca editorii vor sa verifica realitatea pe teren, cantitatile si punctele de lucru unde ajunge o publicatie devin subit 'secrete', pentru ca 'asta e politica firmei'! In stilul asta, nu cred ca o sa faca afaceri prea grase, pentru ca daca vor un comision, trebuie sa munceasca pentru el, nu sa le vina bani doar datorita renumelui unei publicatii. Pacat de afacerea lor, ca nu o sa evolueze pozitiv pana nu o sa-mi mai trieze angajatii.
  • Laurentiu Laurentiu
    hai ca sunt chiar penibili astia de la EVZ. adica toate sloganurile sunt naspa si numai al lui base e bun. bate la ochi vere, serios.

Trimite un comentariu

sus