"Doamnelor şi domnilor, felul în care Sorin Roşca Stănescu şi Bogdan Chirieac înţeleg, dar mai cu seamă practică meseria aceasta nu are legătură cu felul în care noi o înţelegem şi practicăm, cu regulile şi cu principiile profesionale ale Realitatea TV. Drept urmare, Sorin Roşca Stănescu şi Bogdan Chirieac NU VOR MAI fi invitaţi în studiourile Realitatea TV", a anunţat sâmbătă prezentatorul jurnalului de la ora 18.00, notează Hotnews.
Decizia vine după ce Curentul a dat publicităţii o înregistrare a unei discuţii între şeful ANI, Cătălin Macovei, Sorin Roşca Stănescu şi Bogdan Chirieac. În stenograme se vorbeşte despre mai multe documente cu care ziariştii ameninţau să-l compromită pe directorul ANI. Despre subiect scriu şi Evenimentul zilei şi Adevărul. Foto: EVZ.
Hotnews: Bogdan Chirieac şi Roşca Stănescu, interzişi la Realitatea TV
EVZ: Roşca Stănescu şi Chirieac, „tăiaţi” de la Realitatea TV
Adevărul: Roşca Stănescu şi Chirieac, scoşi un pic de pe ecran
Majoritatea ziarelor româneşti şi-au scumpit preţurile de copertă cu 20-50% în ultimul an, în încercarea de a îşi majora veniturile din vânzări şi compensa, măcar parţial, înjumătăţirea încasărilor din publicitate. Chiar şi aşa, cotidienele autohtone rămân printre cele mai ieftine din Europa, reiese dintr-o amplă analiză făcută de Business Standard.
Ziarele româneşti, mai scumpe cu 20-50%
Lipsa interesului pentru alegeri la televiziunea publică a atins sâmbătă punctul critic: în locul dezbaterii Băsescu vs. Antonescu de la Cluj, TVR a difuzat emisiunea Marinei Almăşan intitulată "Ne vedem la TVR", scrie HotNews într-un scurt articol de opinie.
Marina Almăşan, mai importantă decât duelul Băsescu vs. Antonescu. TVR continuă atitudinea autistă
Agenţia FourHooks, parte a grupului de companii Metropotam, a cumulat cele mai multe puncte în cea de a noua ediţie a festivalului Internetics 2009, primind titlul de Agenţia Anului, scriu Wall-Street, IAA şi Business Standard.
Wall Street: FourHooks, Agenţia Anului la Internetics
IAA: Internetics 2009, festivalul cu cel mai disputat trofeu din online-ul românesc
Business Standard: FourHooks, agenţia anului la Internetics
Studenţii la jurnalism, dar şi ziariştii cu varsta între 17 şi 35 de ani sunt provocaţi de Uniunea Europeană sa participe la concursul Premiul European pentru Tinerii Jurnalişti. Competiţia va fi câştigată de acei tineri care vor aborda tema extinderii Uniunii Europene într-o manieră cât mai creativă şi interesantă. Cei interesaţi se vor putea înscrie până pe 28 februarie 2010, anunţă România Liberă.
Concurs pentru jurnalişti
Agenţia Momentum, parte a McCann WorldGroup România, speră ca până în primăvara lui 2010 să convingă deja şase până la opt companii să devină partenerii principali ai Comitetului Olimpic şi Sportiv Roman pentru promovarea mişcarii olimpice, înainte de Jocurile de la Londra, din 2012. "Criză va fi şi anul viitor", dar locurile sunt limitate şi sunt mulşi cei interesaţi să se asocieze cu mult timp înainte cu "una dintre cele mai puţin controversate zone" ale sportului - fenomenul olimpic, spune Silviu Şefer, managing director Momentum. Silviu Şefer a discutat cu webPR.ro-HotNews.ro despre "campania de 900 de zile" de promovare a mişcării olimpice româneşti.
Silviu Şefer, Momentum: În vreme de criză, încercăm să vindem un arc peste timp partenerilor mişcării olimpice, pentru Londra 2012
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roCompania de brand management Iconix Brand Group şi o companie condusă de Jim Griffiths (fostul preşedinte al departamentului de divertisment Playboy) negociază preluarea Playboy Enterprises. Pentru vânzarea publisherului celei mai cunoscute reviste pentru adulţi din lume se vehiculează sume în jurul valorii de 300 milioane dolari, scriu Wall-Street şi Hotnews, citând Los Angeles Times.
Wall Street: Playboy discută cu două companii despre o posibilă vânzare
Hotnews: Două companii ar purta negocieri pentru a cumpăra Playboy Enterprises
Trimite un comentariu